mk1 Golffin madallus

IhmeJanne

Eli on ajatelmissa laskea mk1 diesel golffia vuosimallia -79 niin 60mm eli 6cm joten pitääkö siihen hommata silloin ihan omat iskunvaimentimet vai kelpaako vakio mittaset. Maksaa nimittäin ihan kivasta tuolla completosilla ainakin noi iskarit eteen ku FK:n iskarit 88€ kappale ja taakse en edes huomannu et olis edes myytävänäkään.

11

653

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koska noin suuren madalluksen kanssa alustasta tulisi TODELLA pompottava, ja iskareita saisit vaihtaa vähintään kerran vuodessa kun, eivät ole suunniteltu toimimaan jäykässä alustassa.

      • IhmeJanne

      • IhmeJanne kirjoitti:

        halvalla?? Huomasin tuolla completosilla et on 199€ ykkös kopan täydellinen iskari sarja AKX:lta. Onko tietoo et onko kuinka laadukas merkki?? Suora linkki pitäs olla tossa alla.


        http://workspace3.smilehouse.com/workspace.client_completos/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=FKXVW005

        ja noi kolopallot on vähän vieraampia härveleitä, mä koitan huomenna kattella sulle madallus-sarjan joka ois hyvä ja madaltais noin paljon. ellei sitten 40mm madallus riitä, sillon ois ajotuntumakin/ulkonäkö suhde aika optimissaan, ku menee madaltaa noin paljon ni alustasta tulee melkonen kivireki, ja hyvä ajettavuus, noh ehkä saksan autobaanalla ois hyvä, mutta ei suomen uraisilla teillä. (mun mielipide)


      • jannetin82 kirjoitti:

        ja noi kolopallot on vähän vieraampia härveleitä, mä koitan huomenna kattella sulle madallus-sarjan joka ois hyvä ja madaltais noin paljon. ellei sitten 40mm madallus riitä, sillon ois ajotuntumakin/ulkonäkö suhde aika optimissaan, ku menee madaltaa noin paljon ni alustasta tulee melkonen kivireki, ja hyvä ajettavuus, noh ehkä saksan autobaanalla ois hyvä, mutta ei suomen uraisilla teillä. (mun mielipide)

        whiteline flat out, 40-50mm. madaltavat
        eteen ............73,71£
        taakse ............73.71£
        http://www.performance.rallynuts.com
        valitse VW ja suspension systems, metsästä sieltä hieman enemmänkin löytyy,
        noin suuriin madalluksiin ei hirveesti tuu ideoita enää multa, mutta noi pojat saattaa tietää enemmän

        http://www.ffp-motorsport.com/bb/index.php


      • IhmeJanne
        jannetin82 kirjoitti:

        whiteline flat out, 40-50mm. madaltavat
        eteen ............73,71£
        taakse ............73.71£
        http://www.performance.rallynuts.com
        valitse VW ja suspension systems, metsästä sieltä hieman enemmänkin löytyy,
        noin suuriin madalluksiin ei hirveesti tuu ideoita enää multa, mutta noi pojat saattaa tietää enemmän

        http://www.ffp-motorsport.com/bb/index.php

        eli kyllä se sillon välttää se 40mm madallus. Mulla olis kyllä ne jouset jo tiedossa mutta iskarit ei oo vielä selvillä ja tuolta en oikein löydy mitään iskareita noin vanhaan ku se on -79 mallia mulla ja diesel.


      • IhmeJanne
        IhmeJanne kirjoitti:

        eli kyllä se sillon välttää se 40mm madallus. Mulla olis kyllä ne jouset jo tiedossa mutta iskarit ei oo vielä selvillä ja tuolta en oikein löydy mitään iskareita noin vanhaan ku se on -79 mallia mulla ja diesel.

        joka madaltaa 35-40. Mitäs sanoo tietosemmat tuosta sarjasta?? Alhaalla on suora linkki siihen.

        http://www.kitupiikki.net/productdescription1495.aspx



    • madaltaja

      halvimmalla pääsee ku ottaa jousit irti ja mittaa kuus senttii kustaki ja sit rälläkäl katkoo jouset ja eu muuta ku jouset takas ja kruisailee eikä maksa mitää

      • mutta ku se vaan huonontaa ajo-ominaisuuksia, ku jousi ei yhtään jäykisty, ja iskarit hajoo kuukaudessa, ainakin melkein. Tosin jos rakentelee autoa vaan näyttelyyn johon se rahdataan aina trailerilla ni mikä ettei, tosin sillonkin kannattaa hioo ne jouset ja iskarit ruosteettomiksi, ja maalata jollain hyvällä värillä.


      • IhmeJanne
        jannetin82 kirjoitti:

        mutta ku se vaan huonontaa ajo-ominaisuuksia, ku jousi ei yhtään jäykisty, ja iskarit hajoo kuukaudessa, ainakin melkein. Tosin jos rakentelee autoa vaan näyttelyyn johon se rahdataan aina trailerilla ni mikä ettei, tosin sillonkin kannattaa hioo ne jouset ja iskarit ruosteettomiksi, ja maalata jollain hyvällä värillä.

        sen auton. Kahtoo jos sen saa laiteltuu niin nätiksi että sitä jossain näyttelyissä kehtais käyttää. Onhan täs viel aikaa rakennella sitä ku en oo ite ku vasta 17 kohta puoliin.


      • IhmeJanne kirjoitti:

        sen auton. Kahtoo jos sen saa laiteltuu niin nätiksi että sitä jossain näyttelyissä kehtais käyttää. Onhan täs viel aikaa rakennella sitä ku en oo ite ku vasta 17 kohta puoliin.

        onnea auton rakennukseen, ja terve tuloa harrastelijoiden keskuuteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      106
      1590
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1062
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1049
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      153
      839
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      752
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      719
    7. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      646
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      34
      644
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      640
    10. Ihan yleisesti

      Mitä kautta sun pöksyihin pääsee? Pitääkö luvata kuut taivaalta vai riittääkö jokin muu arkisempi asia?
      Ikävä
      42
      620
    Aihe