mk1 Golffin madallus

IhmeJanne

Eli on ajatelmissa laskea mk1 diesel golffia vuosimallia -79 niin 60mm eli 6cm joten pitääkö siihen hommata silloin ihan omat iskunvaimentimet vai kelpaako vakio mittaset. Maksaa nimittäin ihan kivasta tuolla completosilla ainakin noi iskarit eteen ku FK:n iskarit 88€ kappale ja taakse en edes huomannu et olis edes myytävänäkään.

11

707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koska noin suuren madalluksen kanssa alustasta tulisi TODELLA pompottava, ja iskareita saisit vaihtaa vähintään kerran vuodessa kun, eivät ole suunniteltu toimimaan jäykässä alustassa.

      • IhmeJanne

      • IhmeJanne kirjoitti:

        halvalla?? Huomasin tuolla completosilla et on 199€ ykkös kopan täydellinen iskari sarja AKX:lta. Onko tietoo et onko kuinka laadukas merkki?? Suora linkki pitäs olla tossa alla.


        http://workspace3.smilehouse.com/workspace.client_completos/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=FKXVW005

        ja noi kolopallot on vähän vieraampia härveleitä, mä koitan huomenna kattella sulle madallus-sarjan joka ois hyvä ja madaltais noin paljon. ellei sitten 40mm madallus riitä, sillon ois ajotuntumakin/ulkonäkö suhde aika optimissaan, ku menee madaltaa noin paljon ni alustasta tulee melkonen kivireki, ja hyvä ajettavuus, noh ehkä saksan autobaanalla ois hyvä, mutta ei suomen uraisilla teillä. (mun mielipide)


      • jannetin82 kirjoitti:

        ja noi kolopallot on vähän vieraampia härveleitä, mä koitan huomenna kattella sulle madallus-sarjan joka ois hyvä ja madaltais noin paljon. ellei sitten 40mm madallus riitä, sillon ois ajotuntumakin/ulkonäkö suhde aika optimissaan, ku menee madaltaa noin paljon ni alustasta tulee melkonen kivireki, ja hyvä ajettavuus, noh ehkä saksan autobaanalla ois hyvä, mutta ei suomen uraisilla teillä. (mun mielipide)

        whiteline flat out, 40-50mm. madaltavat
        eteen ............73,71£
        taakse ............73.71£
        http://www.performance.rallynuts.com
        valitse VW ja suspension systems, metsästä sieltä hieman enemmänkin löytyy,
        noin suuriin madalluksiin ei hirveesti tuu ideoita enää multa, mutta noi pojat saattaa tietää enemmän

        http://www.ffp-motorsport.com/bb/index.php


      • IhmeJanne
        jannetin82 kirjoitti:

        whiteline flat out, 40-50mm. madaltavat
        eteen ............73,71£
        taakse ............73.71£
        http://www.performance.rallynuts.com
        valitse VW ja suspension systems, metsästä sieltä hieman enemmänkin löytyy,
        noin suuriin madalluksiin ei hirveesti tuu ideoita enää multa, mutta noi pojat saattaa tietää enemmän

        http://www.ffp-motorsport.com/bb/index.php

        eli kyllä se sillon välttää se 40mm madallus. Mulla olis kyllä ne jouset jo tiedossa mutta iskarit ei oo vielä selvillä ja tuolta en oikein löydy mitään iskareita noin vanhaan ku se on -79 mallia mulla ja diesel.


      • IhmeJanne
        IhmeJanne kirjoitti:

        eli kyllä se sillon välttää se 40mm madallus. Mulla olis kyllä ne jouset jo tiedossa mutta iskarit ei oo vielä selvillä ja tuolta en oikein löydy mitään iskareita noin vanhaan ku se on -79 mallia mulla ja diesel.

        joka madaltaa 35-40. Mitäs sanoo tietosemmat tuosta sarjasta?? Alhaalla on suora linkki siihen.

        http://www.kitupiikki.net/productdescription1495.aspx



    • madaltaja

      halvimmalla pääsee ku ottaa jousit irti ja mittaa kuus senttii kustaki ja sit rälläkäl katkoo jouset ja eu muuta ku jouset takas ja kruisailee eikä maksa mitää

      • mutta ku se vaan huonontaa ajo-ominaisuuksia, ku jousi ei yhtään jäykisty, ja iskarit hajoo kuukaudessa, ainakin melkein. Tosin jos rakentelee autoa vaan näyttelyyn johon se rahdataan aina trailerilla ni mikä ettei, tosin sillonkin kannattaa hioo ne jouset ja iskarit ruosteettomiksi, ja maalata jollain hyvällä värillä.


      • IhmeJanne
        jannetin82 kirjoitti:

        mutta ku se vaan huonontaa ajo-ominaisuuksia, ku jousi ei yhtään jäykisty, ja iskarit hajoo kuukaudessa, ainakin melkein. Tosin jos rakentelee autoa vaan näyttelyyn johon se rahdataan aina trailerilla ni mikä ettei, tosin sillonkin kannattaa hioo ne jouset ja iskarit ruosteettomiksi, ja maalata jollain hyvällä värillä.

        sen auton. Kahtoo jos sen saa laiteltuu niin nätiksi että sitä jossain näyttelyissä kehtais käyttää. Onhan täs viel aikaa rakennella sitä ku en oo ite ku vasta 17 kohta puoliin.


      • IhmeJanne kirjoitti:

        sen auton. Kahtoo jos sen saa laiteltuu niin nätiksi että sitä jossain näyttelyissä kehtais käyttää. Onhan täs viel aikaa rakennella sitä ku en oo ite ku vasta 17 kohta puoliin.

        onnea auton rakennukseen, ja terve tuloa harrastelijoiden keskuuteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe