moikkelis!
Laitoin viime lauantaina vuorokauden lionneet köynnöskrassin siemenet multaan ja ne eivät ole osoittaneet mitään merkkejä kasvusta.
Kauanko siinä menee että alkavat itää?
Samoihin aikoihin laitoin myös elämänlankaa ja se kasvaa jo vauhdilla.
köynnöskrassin
6
2700
Vastaukset
- kenties
siinä menee hiukan enemmän aikaa,mutta kyllä sieltä tulee alkuja laita vaan muovikelmua päälle ja aurinkoon, mulla on parvekkeella tosin lasitetulla.
- keiju
Pitääkö siemeniä tosiaankin liottaa? Olen yrittänyt kasvattaa taimia viimevuotisesta köynnöskrassista keräämistäni siemenistä. Eivät idä. Ostin pensaskrassin siemeniä, ja ne itivät nopeasti mullassa. En siis liottanut niitä. Auttaisiko liottaminen noiden köynnöskrassin siemenien itämistä, niitä on vaikka kuinka paljon jäljellä?
- itämistä
keiju kirjoitti:
Pitääkö siemeniä tosiaankin liottaa? Olen yrittänyt kasvattaa taimia viimevuotisesta köynnöskrassista keräämistäni siemenistä. Eivät idä. Ostin pensaskrassin siemeniä, ja ne itivät nopeasti mullassa. En siis liottanut niitä. Auttaisiko liottaminen noiden köynnöskrassin siemenien itämistä, niitä on vaikka kuinka paljon jäljellä?
No minä ainakin pidän vedessä enen maahan laittamista,tulee nopeammin pintaan.Joskus on vedessä pari kolmekin päivää
- taasen en
itämistä kirjoitti:
No minä ainakin pidän vedessä enen maahan laittamista,tulee nopeammin pintaan.Joskus on vedessä pari kolmekin päivää
ole liottanut ollenkaan ja ovat kyllä itäneet hyvin, edellyttäen tietenkin että se multa pysyy tasaisen kosteana.
- näin on
taasen en kirjoitti:
ole liottanut ollenkaan ja ovat kyllä itäneet hyvin, edellyttäen tietenkin että se multa pysyy tasaisen kosteana.
mitä kosteampaa niin sitä paremmin nousee.
- sandru
mulla kesti viikon verran ennenko lähti krassi kasvaa, mutta en minä liottanut siemeniä vedessä ja hyvin lähti kasvaa, taitaa olla nyt jo noin 30cm pitkiä! elämänlanka kasvaa kanssa kovaa vauhtia! mut kyl se krassi lähtee kasvaa, maltti on valttia:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529