Onko koira asento parempi??

xdhk86e

Nii et onko toi ns koira-asento parempi kuin se tavallinen lähetyssaarnaaja?? Jotkut väittää että muka on...!

19

7882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spooky

      totta kai on onx siita muka jotain epailysta hä...

      • vielä kun

        pökkii kakkoseen... mamma on onnensa kukkuloilla.Kerran kokeiltiin ja nyt se ei muuta haluakkaan.


    • Kaikki käyttävät

      Se on paras asento. Sitä on myös helppo varioida, ja toteuttaa missää vain: sängyssä, keitiön pöytää vasten, puistossa jne.

      Ihmettelen vain mistä nimi koira-asento. Kaikki nisäkkäät panevat takaapäin. Se meidänkin lajimme alkuperäinen asento.

    • ed.winchester

      Mä pidän enemmän doggysta kuin lähetyssaarjaajasta, mutta jotkut ei halua missään nimessä ikinä koira-asentoa. Mun on ehdottomasti saatava se joka kerta.

    • oboy

      Paras asento, ehdottomasti! Mun muija tykkää ku nuolen pillua siitä asennosta ja sit annan mulkkua rajusti perään.Siinä meinaa nalli lentää välittömästi!!!

      • Jazz

        saat nuoltua mammaasi takaapäin? Oletko siis pää pepun alla, vai? kiitos tiedosta.


    • Dr.Outolempi

      ...molemmat on hyviä, vaihtelu virkistää. Mun muija tykkää doggy-stylestä enemmän, mut älä kerro sille et kerroin sulle.

    • tytsy69

      Ite nuolen peppua

    • Impulsiivinen_Sonni

      Kokeile itse, niinhän se selviää...

      Minä tykkään olla lähetyssaarnaajan versiossa emännän jalat kainaloissa, silitellä reisiä ja masua ja lipsutella terskalla pilluvakoa, välillä työntää muutaman kerran ja taas lipsuttelua, siinä pian vaimo saa eka orkut.

      Takaa päin on kiva panna ja pidellä pulskasta pyllystä kiinni, välillä taas hieroa terskalla vakoa...

      Takaa päin voi olla myös niin, että nainen on vatsallaan, siinä on kiva laueta...

      Mutta yksi tykkää toisesta ja toinen jostain muusta, ja lempiasennot vaihtelevat.

      Ei kun nautiskelemaan.

    • Mie tykkään että kundi panee miuta takaapäin läpsii perseelle ja laukeaa perseeseen

    • pannaantaas

      Takaapäin tekee helvetin hyvää myös mulle ja tiätkö laukeaa hetimiten, mutta nuoltua yes yes.

    • jake99999

      Takaapäin pannessa pystyy hieromaan rintoja ja klitorista.

    • Meillä Max tykkää enemmän perinteisestä koira asennosta.
      Tosin itsestä on joskus kiva myös perinteinen lähetyssaarnaaja. Siinä voi katsella ilmeitä.

      • Anonyymi

        Kumpa tuo perinteistä koira-asentoa näkisikin ihan livenä... ja pääsisi vielä itsekin... ;)
        Pervo-mies


    • Anonyymi

      Takaapäin ja ainoastaan takaapäin. Samalla voi läpsäytellä kämmenellä mamman takapuolta.

    • Anonyymi

      Minä tykkäön kun mies, oma tai vueras, työntyy takaapäin sisään. Joko pilluun tai pyllyyn. Ja lopuksi laskee siemenet sisään. Ai että....
      N58

    • Anonyymi

      H­ei! Ku­­ts­­umme sinu­t kä­­­ym­ään u­­­ude­­ssa cha­­­tis­­­sa! Mei­­­tä on yl­­­i miljo­ona! 👉 http://6453777.com/H/6eY6 👈

    • Anonyymi

      Itse tykkään lähetyksestä sen monimuotoisuuden takia. Voi panna nopeasti tai hitaasti. Välillä työnnän syvemmälle Ja joskus taas vedän melkein ulos asti ja panen pienellä liikeeellä. Vaimo tykkää saadessaan monella eri tavalla. Takaapäin tykkäämme panna myös, mutta siinä asennossa tahti on aina kova ja mielellään tukasta kiinni.

    • Anonyymi

      Tietysti takaapäin. Paras nautinto molemmille.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe