Pirkassa on mainostettu magneetiista lantio-selkävyötä alasekäkipuihin. Olisko kellään kokemusta? Näytää kuvassa helppokäyttösen näköiseltä verrattuna kaupan tukivöihin , jotka tulevat vyötärölle. Kannattaako tilata?
magnett.lantio-selkävyö
10
4514
Vastaukset
- kuulla
että miten se magneetti vyö poistaa pinnetilan lanneselästä kun siihen yleensä tarvitaan kansanparantaja manipuloimaan.
- kokemusta
Minulla rasittuu selkä työpäivän kuluessa, joten ajattelin jos siitä olisi tukea selälle. Olen käynyt kyllä hakemassa apua kiropraatilta sekä natrapaatilta. Apu on vain lyhyt aikaista. Luulen kulumien aiheuttavan kivun, kun liittyy rasitukseen.
- Eve 38
kokemusta kirjoitti:
Minulla rasittuu selkä työpäivän kuluessa, joten ajattelin jos siitä olisi tukea selälle. Olen käynyt kyllä hakemassa apua kiropraatilta sekä natrapaatilta. Apu on vain lyhyt aikaista. Luulen kulumien aiheuttavan kivun, kun liittyy rasitukseen.
Sulla on lihaksisto huonossa kunnossa ja sen lsäksi teet väärää työtä, jos selkäsi kipeytyy.
Jos selässä on hiukankin vikaa, niin vatsa- ja selkälihakset pitäisi treenata timmiin kuntoon. Auttaa meinaan ihan älyttömästi lihasten kunto noihin selkävaivoihin ja näinollen säästää rahaa kun ei tarvitse jatkuvasti ravata hoidattamassa itteänsä noilla parantajilla.
Lihaksia voi treenata kotona tai jossain muualla jos haluaa.
Tässä ohjeita kotijumppaan:
http://www.tuuli.net/kunto-ohjelmat/lihaskunto_selkalihakset.htm - hoidettu
kokemusta kirjoitti:
Sama ongelma oli mulla. Lyhytaikainen apu meinaa, että ongelman alkusyytä ei osata korjata, vain niitä seurauksia. Mutta ne palaavat pian takaisin... Näin mullakin useiden vuosien ajan kirolla ja naprapaatilla käydessäni.
Eli kun löydät jonkun, joka osaa SI-nivelesi paikoilleen laittaa, niin sitten apu on pysyvää. - jooooopa
hoidettu kirjoitti:
Sama ongelma oli mulla. Lyhytaikainen apu meinaa, että ongelman alkusyytä ei osata korjata, vain niitä seurauksia. Mutta ne palaavat pian takaisin... Näin mullakin useiden vuosien ajan kirolla ja naprapaatilla käydessäni.
Eli kun löydät jonkun, joka osaa SI-nivelesi paikoilleen laittaa, niin sitten apu on pysyvää.Varmaan se naprapaatti auttaa, jos ne alaselkäkivut johtuvat esim. munasarjatulehduksesta kuten mulla.
Ethän taas yhtään arvaile, ethän?
Olisit nyt pysynyt poissa, on hyvin pärjätty ilman 'asiantuntemustasi'. - hoidettu
jooooopa kirjoitti:
Varmaan se naprapaatti auttaa, jos ne alaselkäkivut johtuvat esim. munasarjatulehduksesta kuten mulla.
Ethän taas yhtään arvaile, ethän?
Olisit nyt pysynyt poissa, on hyvin pärjätty ilman 'asiantuntemustasi'.Eikös nuo tuollaset tulehdukset paranneta (helposti) lääkkeillä? Ja oireetkin on kovin erilaisia kuin "tavallisessa" selkäkivussa (mm. kuumeilu, alavatsakipu, virtsakirvely...). Nuo oireet kun ei liity SI-nivelen toimintahäiriöstä johtuviin ongelmiin.
Sitäpaitsi kirjoittajahan sanoi saaneensa apua naprapaatilta, mutta vain lyhyeksi ajaksi (=muutamasta tunnista pariin päivään? Näin ainakin oli mulla).
Etkö osaa taaskaan lukea? Vai halusitko vain taas haukkua mun viestejäni? ;) - jooooopa
hoidettu kirjoitti:
Eikös nuo tuollaset tulehdukset paranneta (helposti) lääkkeillä? Ja oireetkin on kovin erilaisia kuin "tavallisessa" selkäkivussa (mm. kuumeilu, alavatsakipu, virtsakirvely...). Nuo oireet kun ei liity SI-nivelen toimintahäiriöstä johtuviin ongelmiin.
Sitäpaitsi kirjoittajahan sanoi saaneensa apua naprapaatilta, mutta vain lyhyeksi ajaksi (=muutamasta tunnista pariin päivään? Näin ainakin oli mulla).
Etkö osaa taaskaan lukea? Vai halusitko vain taas haukkua mun viestejäni? ;)Sinähän nuo oireet jostain luit ja uskot, kun et ole voinut moista tautia potea.
Mutta kun kaikki ei mene oppikirjojen mukaan.
Sinä se kuitenkin vaan pystyt diagnoosit tekemään lukemalla vaan ei näkemällä ja kokemalla.
No pieleen meni tuo oirekuvaus mun tapauksessa.
On kun tekisit käännöstyötä sanakirja kädessä ilman että osaat kieltä. Tämmöstä siitä tulee:
Joulukuusi palaa = Julsex kommer tillbaka. - hoidettu
jooooopa kirjoitti:
Sinähän nuo oireet jostain luit ja uskot, kun et ole voinut moista tautia potea.
Mutta kun kaikki ei mene oppikirjojen mukaan.
Sinä se kuitenkin vaan pystyt diagnoosit tekemään lukemalla vaan ei näkemällä ja kokemalla.
No pieleen meni tuo oirekuvaus mun tapauksessa.
On kun tekisit käännöstyötä sanakirja kädessä ilman että osaat kieltä. Tämmöstä siitä tulee:
Joulukuusi palaa = Julsex kommer tillbaka.Onneksi ei nyt käsitellä sun tapaustasi, vaan tuon henkilön, joka jo apua naprapaatilta sai.
Bakteeriperäisiin tulehduksiin ei naprapaatti apua osaa antaa, joten jos hänen hoidostaan on apua, niin silloin ei ole kyse bakteeriperäisestä tulehduksesta...
Tutkimusten mukaan jopa 80%:lla ihmisiä on SI pois paikoiltaan. Näin voi myös olla sulla vaikka se ei juurikaan oireile...
- tangontaitaja
Tilasin sen aikoinaan siten jos ei auta niin saa palauttaa.Tein työtä käskettyä ja ostin sen pidin sitä määrätyn ajan joka päivä EI MITÄÄN APUA AINAKAAN MULLE,TÄYTTÄ HUMPUUKIA en suosittele.
- Anonyymi
moi Minä oon saanut avun ainoastaan näistä vöistä.olen jo tuhonnut useamman vyön. idea on se et verenkierto lisääntyy ja rentouttaa.mulla on myös pienempiä vöitä joita laitan aina sinne missä kipuilee. on näässelkä jo leikattukin ja nivelrikko kulumat ym kaikissa nikamissa -näillä oon jotenkin pärjännyt liikunnan lisäksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947