Koekuvaukset

komea-poika-92

Hei,olen menossa pian kesäkuussa uuden v.2008 ensi-iltansa saavan Myrsky elokuvan koekuvauksiin,
jonka tulee ohjaamaan Heinähattu ja Vilttitossu
elokuvastakin tuttu ohjaaja Kaisa Rastimo.Mieleeni
jäi kuitenkin kalvaamaan se,että mitä siellä koekuvauksissa tarkalleen tehdään? pitääkö mun
esittää/lukea jotain tai kysyykö ne multa jotain.
olis tosi kiva,jos vastaisitte tähän kysymykseen!

11

8184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammattilainen

      Ehkä tärkeintä koekuvauksissa on vain olla oma itsensä. Varmaan rooliin haetaan tietyn tyyppistä persoonallisuutta, ja jos sinussa sitä on, niin turha esittää jotain muuta.

      Tosi paljon onnea koekuvauksiin!

      • abc

        Hei Oletko tietoinen mistään koekuvauskista tai muuten näyttelemiseen liittyvistä hommista koska haluaisin näytellä elokuvissa mutta yleensä missaan kaikki koekuvaukset


    • abc

      Älä turhaan panikoi niistä koekuvausksista, ei siellämitään kauheen vaikeeta tertte tehdä! Olen ollu muutamissa koekuvauksissa ja siellä ne on ottanu kuvia ja haastatellu! Uskone että siellä pitää jonkun verran näytellä! onetko saanut jo lisätietoa koekuvauskista ohjaajalta??? Nimittäin osallistun myös niihin koekuvauksiin mutta en ole saanut mitään mailia vielä

      • komea-poika-92

        Okei..Niistä koekuvauksista pitäis tulla informaatiota tällä viikolla luultavasti.Kiitos myös ammattilainen kun rohkaisit mua!!!


      • Huolestunut... :S
        komea-poika-92 kirjoitti:

        Okei..Niistä koekuvauksista pitäis tulla informaatiota tällä viikolla luultavasti.Kiitos myös ammattilainen kun rohkaisit mua!!!

        Onko sulle tullu jo sitä tietoa niistä koekuvauksista??
        Itte ku aion mennä hakemaan siihen Mintun rooliin, niin ajattelin että onko sulle tullu viel sähköpostii?? Mulle ei nimittäin viel oo, ja sitähän ku piti tulla tällä viikolla... :S


    • miäs.

      Kyl se niin on, että koekuvauksissa pärjää parhaiten kun on vaan ihan rauhassa... Itse olin pari viikkoa sitten erään elokuvan koekuvauksissa, eikä se mitenkään mitään lukemista jne. ollut. Semmosta oli, että pyysivät improvisoimaan jostain jutusta (Siitä, että maailmaan saataisiin korkeampi kulttuuri tai jotain),ja kertomaan muutenkin itsestään kameran edessä. Itekin kävin kattoos sen "Myrskyn" sivut, mutten oo menossa koska ikä on täysin väärä eikä piikkitukka ja lävistykset oikeen houkuta... Voi tottakai olla, että ne koekuvaukset riippuu yhtiöstä, joten tästä ei ehkä ollut mitään apua:D. Good luck for you kuitenkin.

    • mummo <3 pappa

      ootko sä hakemassa siihen rompun rooliin?? mä oon meinaa hakemassa siihen mintun rooliin ja jännitän noita koe-kuvauksia ihan sikana ja mietin samoja kyssäreitä kun sä...

    • Melanie

      Ei ole mitään erityistä asiaa jota
      koekuvauksissa tapahtuu.
      Sinä tosiaan voit lukea vuorosano ja samalla esittää rooliisi ja sinulta voidaan myös kysyä.

    • hille2

      Voivat pyytää lukemaan roolia, mutta amatöörinäyttelijöiden kohdalla ollaan kyllä enemmän kiinnostuneita siitä, että tämä on jo luonnostaan roolihahmon oloinen. Ammattinäyttelijää voi pyytää esittämään tiettyä roolia, koska hänet on koulutettu tekemään tällaista, amatööri ei mistään stanislavskitekniikoista mitään tiedä.

    • Muudti
    • Anonyymi

      Pitääkö koekuvauksissa keksii ite joku pikku näytelmä vai saaks jotkut ohjeet??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe