shettisori tarvii opettajan iitissä

piia

3-vuotias shettisori rölli tarvii hoitajan/kouluttajan (=mukava,päättäväinen,kärsivällinen ihminen joka ajelee,taluttelee,harjaa,rapsuttelee,putsaa karsinan,varusteet..) Iitissä. Näykkii ja hyppii. Ei siis ihan pienimmille sopiva vielä. Ajolle opetettu, ei pelkää autoja. Selässä pari kertaa käyty, joten mahd. jos löytyisi joku pieni mutta pätevä ratsastaja niin myöhemmin kouluttaa ratsuksi, satulaa ei vielä ole. Soita 0505357908 tai [email protected]

8

438

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heppahöperö

moi!! olen missä sää asustat olen 11 vuotta ratsastan ja 1,puolivuotta olen ratsastanut yhdissä kisoissa käynyt ja voittanut(tullut ekaks)
      joo niin tedätkö mistä saisi hoitsun noilla perusteilla voisitko mailata [email protected] sellaisia hoitsuja tällä perusteella: shetlanninponi läheltä helsingiä ja ei maksa mittän kiitos jo etukäteen

• moiikkr

oon ratsastanut 4 vuotta ja en todellakaan ponin selästä niin helposti lennä.missä asutte kokemusta riittää vaikka en oo vasta kuin 9vee

• piia
        moiikkr kirjoitti:

oon ratsastanut 4 vuotta ja en todellakaan ponin selästä niin helposti lennä.missä asutte kokemusta riittää vaikka en oo vasta kuin 9vee

Nyt minä vasta huomasin että täälähän on kyselyjä... :) Asutaan Haapa-Kimolassa, koululta n.2,5km Kausalaa kohti (Karjakuja). Satulaa ei olla hommattu, kun ei ole "opettajiakaan" ollut tiedossa. Onko sulla minkä verran hoitokokemusta? Meinaan kun on sen verta hankala luonne (puree,hyppii pystyyn kohti) tolla jässikällä, josko kiinnostaisi myös hoito ja muu opetus?

• moikkr
        piia kirjoitti:

Nyt minä vasta huomasin että täälähän on kyselyjä... :) Asutaan Haapa-Kimolassa, koululta n.2,5km Kausalaa kohti (Karjakuja). Satulaa ei olla hommattu, kun ei ole "opettajiakaan" ollut tiedossa. Onko sulla minkä verran hoitokokemusta? Meinaan kun on sen verta hankala luonne (puree,hyppii pystyyn kohti) tolla jässikällä, josko kiinnostaisi myös hoito ja muu opetus?

juu onko taillä satulaa. kattos mä oon vielä aika nuori mutta ratsastanut monta vuotta vaikka oon vast 9 täytän marras kuussa 10. hoito kokemusta on jotain 4,5 vuotta

• piia
        moikkr kirjoitti:

juu onko taillä satulaa. kattos mä oon vielä aika nuori mutta ratsastanut monta vuotta vaikka oon vast 9 täytän marras kuussa 10. hoito kokemusta on jotain 4,5 vuotta

satulaa ei olla hommattu kun ei ole ollut vielä tarvis.

• mokkr
        piia kirjoitti:

missä asti se haapa-kimola on päntäneeltä?????

• piia
        mokkr kirjoitti:

missä asti se haapa-kimola on päntäneeltä?????

Päntäneeltä näytti olevan matkaa 372km Haapa-Kimolaan kun SKS:n kautta katoin reitin...

• moikkr

sit on oo aiva varma!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      73
      3305
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1889
    3. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1881
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1431
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      25
      1296
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1286
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1197
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      945
    Aihe