Soveltuuko apassi-puulaji veneisiin? Kestääkö tuulet ja tuiskut vai pitäisikö käsitellä jollain kyllästeellä?
Apache-puun soveltuvuus veneisiin
13
1748
Vastaukset
- mukaan
apassi on varsinainen homeenkasvatusalusta. Syynä tietenkin huokoisuus.
- xxxxx
nimi on abache ei apassi.
Huokoisten lehtipuulajeihin luokitettuna se ei sovellu vedenalaisiin rakenteisiin. Pienen hapaamuutensa vuoksi (vrt tammi, mänty) kestävyys onneton (vrt koivu). Kuivana välirakenteissa (sandwich) sillä on jotain järkeä (vrt balsa), sellaisenaan saunalauteilla (vrt haapa).
Puu on matalapihkainen, alhaisen tiheyden omaava puulaji. Melko matalaoksainen, suorasyinen laiji.
Jopa kuusi on huono veneenrakennusmateriali (vrt. yksi idiootti joka kehuskeli pohjanmaan veneenrakennustaitoja: heillä rakennetaan maailman laadúkkaimmat purjeveneet: Ei tarvitse mennä paljon ajassa taaksepäin kun kaikki veneet mitä siellä päin rakennettiin oli kuusesta ja kupariniittien sijasta käytettiin taivuttettuja galvanoituja nauloja!) niin abache on vielä huonompi.- huhu
Menneillä vuosikymmenillä lightningejä rakennettii abachesta?
- Seonapassi
nimi xxxxx viittaa seksuaaliperversioon.
Normaalien seksitaipumusten (vrt. epänormaalit) mukaan perversiot ovat normaalista poikkeavia taipumuksia. Perversiot (UK. 'you-perv') ilmenevät esineiden tunkemisena rektaaliin (tuttua sinulle oletan) yms. toimintana.
Vrt. yksi idiootti, joka brassaili puulajituntemuksellaan (pikkumunaiset ovat aina sellaisia) - xxxxx
Seonapassi kirjoitti:
nimi xxxxx viittaa seksuaaliperversioon.
Normaalien seksitaipumusten (vrt. epänormaalit) mukaan perversiot ovat normaalista poikkeavia taipumuksia. Perversiot (UK. 'you-perv') ilmenevät esineiden tunkemisena rektaaliin (tuttua sinulle oletan) yms. toimintana.
Vrt. yksi idiootti, joka brassaili puulajituntemuksellaan (pikkumunaiset ovat aina sellaisia)Selitys miksi tiedän niin paljon eri puulajeista on yksinkertainen: Liittyy suoraan minun ammattiini.
En halua laittaa omaa nimeäni tänne (vaan Petri:n sijasta käytän xxxxx) koska täällä liikkuu kaikenlaisia häiriköitä (kuten sinä).
Mitä xxxxx symboloi sinun piireissä tai noista seksualisistä fetisseistä en tiedä kovin paljon. Tuntuu olevan enemmän sinun alasi. En ikävä kyllä ole avoin ehdotuksillesi, sinun täytyy yrittää hakea sitä "rektaali"-seura jostain muualta. Good luck! - sivullinenn
xxxxx kirjoitti:
Selitys miksi tiedän niin paljon eri puulajeista on yksinkertainen: Liittyy suoraan minun ammattiini.
En halua laittaa omaa nimeäni tänne (vaan Petri:n sijasta käytän xxxxx) koska täällä liikkuu kaikenlaisia häiriköitä (kuten sinä).
Mitä xxxxx symboloi sinun piireissä tai noista seksualisistä fetisseistä en tiedä kovin paljon. Tuntuu olevan enemmän sinun alasi. En ikävä kyllä ole avoin ehdotuksillesi, sinun täytyy yrittää hakea sitä "rektaali"-seura jostain muualta. Good luck!Eikö olisi helpompi olla vain hiljaa...eikä kirjoitella rivitolkulla joutavaa sontaa. Pellejä molemmat.
- kestää
Minulla on ollut monet vuodet apassi lauteet veneeni saunassa,ainoastaan vähän ovat tummuneet.
- regionalisti
Mistähän suomalaisen saunan lauteet on perinteisesti tehty?
Urbaanilegebdan mukaan apassi haisee apinan eritteelle.
Kotimaisten kielten tuskimuskeskuksesta voi kysellä kuinka apassi kirjoitetaan.
http://www.kotus.fi/kielitoimisto/usein_esitettyja_kysymyksia.shtml- tuo
Apinan erite yhtään huonommalle kuin ihmisenkään.
Eikös se ole yks ja sama miten se kirjoitetaan kunhan tulee asia selväksi. - haisee
tuo kirjoitti:
Eikös se ole yks ja sama miten se kirjoitetaan kunhan tulee asia selväksi.lievemmin. Apinoilla on yleensä hyvin terveellinen ruokavalio verrattuna ihmisen vetämään pitsaan ja muuhun töhnään.
- alfa-uros
tuo kirjoitti:
Eikös se ole yks ja sama miten se kirjoitetaan kunhan tulee asia selväksi.Kansallisen itsetunnon vuoksi edelliseen kirjoitukseen on vastattava Ismo Alangon sanoin; "Kun Suomi putosi puusta...", ja samalla voimme lopettaa keskustelun ihmiseritteiden hajuista
- varmaankin
soveltuu. Istuta suojaisaan paikkaan. Ota huomioon talvisäilytyksessä, että kyseinen puulajike ei kestä kylmää talvea, joten syytä varata talvisäilytyspaikka lämpimästä hallista. Vielä kun löytäisit oikean maapojaisen hallin, oli olosuteet oivallisen kosteat Apaschelle. Muista kastella säännöllisesti.
- MP*
Kokemusperäisenä tietona voin sanoa, että kestää. Kestää sekä käsittelemättömänä sisäverhouslistana että jopa kannessa tiikkirimoituksen alla lakattuna. Sen vaativampaan paikkaan en uskaltaisi yrittää, eli en vesilinjan alapuolisiin rakenteisiin. Verhoilukäytössä ei käsitelemättömänä homeesta ole ollut tietoakaan ja veneellä on ikää jo parikymmentä vuotta, joten lastentaudit lienee ohitettu. Värikin on säilynyt hyvin vaaleana ja sen vaaleuden takia aikanaan apassi valittukin. Eikä ainakaan viimeisen 15 v aikana ole venettä lämpimällä hallilla hemmoteltu talvisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618