Jousimies(m) ja Neitsyt(N)

onnistuuko

Miten nämä kaksi sopivat yhteen???

19

3058

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousimies

      Itse oon jouskari eka muija oli neitsyt.Ei onnistunut vaan oli yhtä helvettiä niin kauan kun sitä kesti.Nyt ollut 16v kaksonen sen kans pärjää joten kuten.Mutta me jouskarit ollaan vapautta rakastavia metsästäjiä joita ahistaa liian tiiviit suhteet...

      • neitsyyyt

        Onnistuu, mut tarvii tehdä töitä sen eteen...
        Me neitsyet ollaan myös omaa vapauttamme rakastavia, mutta sitä jouskari ei taas salli muille ku itselleen =) Ja tää on totta! Itselläni ollut sekä suhteessa että kaveruudessa tämä ongelma, siinä neitsyen ja jouskarin sukset menee ristiin ja riitoja on tiedossa...


      • neitsyt siis
        neitsyyyt kirjoitti:

        Onnistuu, mut tarvii tehdä töitä sen eteen...
        Me neitsyet ollaan myös omaa vapauttamme rakastavia, mutta sitä jouskari ei taas salli muille ku itselleen =) Ja tää on totta! Itselläni ollut sekä suhteessa että kaveruudessa tämä ongelma, siinä neitsyen ja jouskarin sukset menee ristiin ja riitoja on tiedossa...

        ... seurustelee jouskarin kanssa. Molemmat on vahvoja persoonia, joten yhteydentottoja on, mutta ymmärtääkseni ihan hyvin menee. Ns. kemiaa heidän välillään ON.

        Neitsyt ei aina ymmärrä jouskarin menoja, vaikka osaa mennä itsekin.. ;) Jos ei liikaa nipotusta, niin mikä jottei ei onnistuis.


      • vapautta
        neitsyyyt kirjoitti:

        Onnistuu, mut tarvii tehdä töitä sen eteen...
        Me neitsyet ollaan myös omaa vapauttamme rakastavia, mutta sitä jouskari ei taas salli muille ku itselleen =) Ja tää on totta! Itselläni ollut sekä suhteessa että kaveruudessa tämä ongelma, siinä neitsyen ja jouskarin sukset menee ristiin ja riitoja on tiedossa...

        Jousimies se jaksaa hokea joka käänteessä kuinka 'vapaudenkaipuinen' hän on - neitsyt on vähintäänkin yhtä lailla, mutta peittää tämän ominaisuutensa viisaasti. Vapaudenkaipuu on suhteessa ongelma, kun sitä käytetään väärin. Jousimies tosiaankin sallii tämän ominaisuuden itselleen, mutta ei muille. Neitsyt on kärsivällinen, mutta kun kärsivällisyys loppuu, hän on mahdollisimman hankala kumppani jousimiehelle, jonka ego ei siedä vastaanhangottelijoita. Jousimies ja neitsyt ovat molemmat omalla erityisellä tavallaan hankalia ihmisiä, vaikka ovatkin yleensä suorasukaisia ja reiluja realisteja.


      • neitsytNainen

        siinä sitten oli niin hyvää, että siitä kehittyi jotain? Eihän kukaan helvettiä kestä, jos siitä ei saa itselleen mitään, ainakaan fiksu jouskari, eikös juu?


    • -----------

      Kumpikin rakastaa (vastuullista) vapautta, jos tuon yhdistäminen onnistuu, niin mikä ettei.

      • tarvii

        tosin kumpikin,jouskari vielä enemmän koska on vaeltajasielu.

        Meillä mennyt loistavasti 30 v., mieheni jouskari,minä neitsyt.
        Aina pärjää kun rakkautta riittää.


    • jo 6 vuotta

      Ite oon jouskari ja neitsyen :) kanssa on mennyt erittäin hyvin jo 6 vuotta.

      • utelias

        hieman enemmän? Koetko että neitsyt jollain lailla rajoittaa vapauttasi tai sinä hänen esim.?


      • tottakai
        utelias kirjoitti:

        hieman enemmän? Koetko että neitsyt jollain lailla rajoittaa vapauttasi tai sinä hänen esim.?

        Ihmiset ovat horoskooppimerkistä huolimatta yksilöitä ja näin ollen varmaan on sattunut sitten poikkeuksellinen jouskari-neitsyt pari, koska meillä ei tuon "vapauden" suhteen ole koskaan ollut minkäänlaisia ongelmia.


      • utelias
        tottakai kirjoitti:

        Ihmiset ovat horoskooppimerkistä huolimatta yksilöitä ja näin ollen varmaan on sattunut sitten poikkeuksellinen jouskari-neitsyt pari, koska meillä ei tuon "vapauden" suhteen ole koskaan ollut minkäänlaisia ongelmia.

        sen, että mikä mielestäsi suhteessanne on parasta ja vähemmän parasta?


    • Virgin

      Mies jouskari ja minä neitsyt ja yli kahdeksan vuotta on rakkautta riittänyt. Tyystin erilaisia ollaan, mies erittäin impulsiivinen ja jopa lyhytjänteinen, minä erittäin harkitsevainen ja analyyttinen, mutta ei haittaa jokapäiväistä menoa. Siitä paljonpuhutusta vapaudenkaipuusta sen verran, että meillä annetaan tilaa elää myös sitä omaa elämää ja pitää omat ajatukset ja mielipiteet eli hyväksyä toinen semmoisena kuin on. Äläkä tee kodista jouskarille "häkkiä". Minä neitsyenä olen melko hiljainen ja vaatimaton ja miehessäni ihailen suunnattomasti sanavalmiutta ja huumorintajua ja kykyä tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Rakkauselämä on erittäin aktiivista ja upeaa.

    • kokemsuta on

      EI ONNISTU KAIKKI TULEE MENEEN PÄIN PEETÄ! ALKUHUUMAN JÄLKEEN...SORRY

    • annkiira

      Meillä minä (n) olen jousimies ja mieheni neitsyt. Mua ärsyttää joskus neitsyessä se että kaikki on niin tarkkaa ja harkittua, itse kun olen melko impulssiivinen ihminen ja murehdin asioista vasta jälkikäteen, enkä stressaa mistään. Muutenkin neitsyt tahtoisi vaan koko ajan olla kotinurkissa kun itse haluaisin käydä paljon useammin esim. juhlimassa. Neitsyt miehelle tämä on aina kauhistus...että jollain tapaa koen hänen kyllä rajoittavan elämääni. Mutta kyllä kai suhteessa jotain hyvääkin on, sillä yhteistaivalta on jo lähes 11 vuotta...

    • Jyrä

      Repikää perseenne, kun mietitte horoskooppimerkkien mukaan suhteen onnistumista. HAHHAH!!!!

    • yaya9

      Koska merkit ovat molemmat laadultaan muuttuvia, niin suhde on pakostakin ailahtelevainen. Kun neitsyt pyrkii toimimaan hillitysti ja järkevästi, joukkarilla on taipumus singahdella paikasta toiseen aina mielialan mukaan. Vaikka molemmat ovat luonteeltaan älyllisiä niin suhtautuminen elämään on niin erilainen, että joskus sovussa käytävä keskustelu voi osoittautua mahdottomaksi :/ Joukkarit ovat näitä vapautta rakastavia vaeltelijoita (eivätkä romanssit välttämättä kestä kauan..), joten heistä neitsyen rauhallinen, kaavamainen elämänrytmi yleensä tuntuu aivan liian rajoittavalta. Neitsyen voimakas käytännöllisyys, järjestelmällisyys ja vastuuntunto määräävät hänen suhtautumistapansa, joten joukkarin malttamattomuus ja kuljeskelu suututtavat häntä. Persoonissa täytyy olla jotain todella ihmeellistä/valtava halu panostaa suhteeseen että tällainen liitto kestäisi kauan.

    • neitsyt31

      erittäin vaikea suhde,molempien itsenäisyyden takia ja toisaalta mustasukkaisuuden.kumpikaan ei anna periksi,jos antaa,toista jää kaihertamaana kuitekin.ja siitä seuraa narinaa pitkäksi aikaa.jouskari rakastaa vapautta,hänen omintakeinen rakkauden osoittamisensa saa neitsytnaisen raivonpartaalle.omat asiat ensin sitten tulee kumppani kun muistetaan.jos saa suhteen toimimaan,saa uskollisen miehen itselleen,joka kylläkin vaatii neitsytnaiselta vaikka mitä,ilman että itse tarvitsisi tehdä mitään asian eteen.jouskarin ehdoilla jos jaksaa,onnea vaan yritykseen:)

    • joukkari vaan

      hyvin on menynnä 15v. yhdessä ja ilman pahimpia riitoja....

    • Ninni325

      Itse olen tavannut juuri neitsyt miehen , joka matkustelee paljon, reissussa ollut nyt 2 vuotta, ei halua lapsia. Ei pidä lupauksistaan kiinni :D tykkään silti , itsekkin reissaan ja ymmärrän että tilanteet muuttuu, itse kaipaan sitä että joku ketä rakastan haluaa "omistaa minut" ex oinas näytti tämän hyvin väärällä tavalla , ei hellyyttävä vaan vittumainen . Neitsyt mies on on hellä ja ihana, kohtelee kuin naista jne. Toivon että onnistumme , suurin pelkoni on se että itse olen niin tarkka siitä mitä sovitaan mutta epäilen neitsyttä I tässä asiassa koska on ollut kovin hiljainen , yritän luottaa siihen että jos kerran sanoo se riittää , minulle riittää, oinas miehelleni ei ikinä riittänyt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe