Löysin tällaisen kirjoituksen Profetia palstalta.
Mitä mieltä olette?
--------------------------------------------
Saatana -- George W. Bush -väärä profeetta
Paha Kolminaisuus
Katsokaa totuus:
www.bushisantichrist.com
Lukekaa myös R. Stephen Hanchettin kirja "Is George W. Bush the Antichrist? A Guide to Armageddon"
------------------------------------------
Nyt tytöt ja pojat on aika HERÄTÄ! Goergo "pahapoika" Bush on Saatanan kätyri! VOI VOI VOI mitäs nyt teette ateistit kun goerge tulee ja tekee temppujaan. Väärä profeetta tulee ja viiltää ateisteilta kurkun auki.
Onko George Saatanan kätyri
3
320
Vastaukset
- Jumalan ja Jessen asialla
toteuttamassa suurta suunnitelmaa eli sytyttämässä maailman lopun sotaa lähi-idässä niin kuin Raamatussa on määrätty. Ennen kuin lopullinen tuho koittaa, tempaa Jumala uskovat taivaaseen ja siinä joukossa on Ykä heti ekassa kahmaisussa mukana, sillä eihän Jumala luottomiestään ja suunnitelmansa avainhenkilöä hylkää.
Ala sinäkin, syntinen ateisti, kiireellä katumaan ja uskomaan, sillä aikaa ei ole enää paljoa. George W. Bush on reppana. Vaatimattomilla hengenlahjoilla varustettu kiihkokristitty, kuten niin monet teistä.
Reppana mikä reppana.
Cya,
Master Eq- Sirkku
Bush on fanaattinen kristitty samalla tavalla kuin Bin Ladin on fanaattinen musliimi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817