Onko kenelläkään kokemusta, millaisen suhteen kalanainen ja leijonamies voivat kehittää, onko parempi, että jäädään kaveritasolle, vai voisiko meidän välillä syttyä jotain syvempää. Olen aivan taannoin tutustunut leijonaan ja meillä oli oikein mukavaa ainakin fyysiseltä osalta. mitä mieltä olette?Onko kokemuksia?
LEIJONAMIES JA KALANAINEN
5
1167
Vastaukset
- Leo rising
Mulla on säpinää leijonamiehen kanssa; itse olen siis kalat, mutta nousuleijona. Seksi ja fyysinen vetovoima on uskomatonta. Yhdessäolo on herkkää ja lämmintä ja harmonista; ei olla vielä otettu yhteen. Jos mies on temperamenttinen niin enköhän pärjää; mulla on myös kuu oinaassa. Niin muuten miehelläkin. Ja hänellä on venus leijonassa, mikä sitten selittääkin vetovoiman ja käsittämättömän intohimon sängyssä. Hyvin menee!
- hyvää tulee=)
Itellä hyviä kokemuksia leijona miehistä. Oon siis kala ja nyt jo parisen vuotta seukannu jellonani kanssa. Leijona on kyllä temperamenttinen ja haastaa riitaa joskus liian herkästi, mutta usein on onnex hyvällä tuulella.Jja itse en jaksa olla pitkävihainen enkä osallistu tai vastaa näihin oikkuihin ja riidan haastoihin. Herkkää on ja intohimoista tämä suhde=)
- niki71
Kalat-Leijona ei ihan unelmapari ole, mutta itsellä tosi hyviä kokemuksia. Nousumerkithän vaikuttaa paljon, hyvässä tai pahassa;) Mä olen nousuleijona ja hyvin on pelittänyt Au-Leijonien kanssa. Natsaa niin fyysinen kuin psyykkinen puolikin loistavasti. Vähän joskus tahtoo Leijona olla mulle liian "jähmeä" ts ei niin tempperamenttinen. Mutta se taas johtuu muista aspekteista...
Eli eiku menox! Ja nauti siitä niin kauan kuin se kestää. Kalojen ja Leijonien välillä on usein sellaista räiskähtävää äkkihuumaa joka usein myös menee pian ohi.Mutta niinhän kaikki hyvä loppuu aikanaan.... - kokemusta on
Leijona on kissaeläin ja leikittelee aikansa. Kyllähän kissalle kalaruoka kelpaa. Ei ole kiva olla ruokana.
- kalanen
mitä jos haluaa olla kissanruokana? osaako leijonamies pitää hyvin kurissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142