LEIJONAMIES JA KALANAINEN

fisulady

Onko kenelläkään kokemusta, millaisen suhteen kalanainen ja leijonamies voivat kehittää, onko parempi, että jäädään kaveritasolle, vai voisiko meidän välillä syttyä jotain syvempää. Olen aivan taannoin tutustunut leijonaan ja meillä oli oikein mukavaa ainakin fyysiseltä osalta. mitä mieltä olette?Onko kokemuksia?

5

1173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leo rising

Mulla on säpinää leijonamiehen kanssa; itse olen siis kalat, mutta nousuleijona. Seksi ja fyysinen vetovoima on uskomatonta. Yhdessäolo on herkkää ja lämmintä ja harmonista; ei olla vielä otettu yhteen. Jos mies on temperamenttinen niin enköhän pärjää; mulla on myös kuu oinaassa. Niin muuten miehelläkin. Ja hänellä on venus leijonassa, mikä sitten selittääkin vetovoiman ja käsittämättömän intohimon sängyssä. Hyvin menee!

• hyvää tulee=)

Itellä hyviä kokemuksia leijona miehistä. Oon siis kala ja nyt jo parisen vuotta seukannu jellonani kanssa. Leijona on kyllä temperamenttinen ja haastaa riitaa joskus liian herkästi, mutta usein on onnex hyvällä tuulella.Jja itse en jaksa olla pitkävihainen enkä osallistu tai vastaa näihin oikkuihin ja riidan haastoihin. Herkkää on ja intohimoista tämä suhde=)

• niki71

Kalat-Leijona ei ihan unelmapari ole, mutta itsellä tosi hyviä kokemuksia. Nousumerkithän vaikuttaa paljon, hyvässä tai pahassa;) Mä olen nousuleijona ja hyvin on pelittänyt Au-Leijonien kanssa. Natsaa niin fyysinen kuin psyykkinen puolikin loistavasti. Vähän joskus tahtoo Leijona olla mulle liian "jähmeä" ts ei niin tempperamenttinen. Mutta se taas johtuu muista aspekteista...
      Eli eiku menox! Ja nauti siitä niin kauan kuin se kestää. Kalojen ja Leijonien välillä on usein sellaista räiskähtävää äkkihuumaa joka usein myös menee pian ohi.Mutta niinhän kaikki hyvä loppuu aikanaan....

• kokemusta on

Leijona on kissaeläin ja leikittelee aikansa. Kyllähän kissalle kalaruoka kelpaa. Ei ole kiva olla ruokana.

• kalanen

mitä jos haluaa olla kissanruokana? osaako leijonamies pitää hyvin kurissa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      26
      5341
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3754
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3305
    4. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      218
      2765
    5. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      61
      2737
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2655
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2470
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      153
      2380
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1985
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      111
      1636
    Aihe