Onko kenelläkään kokemusta, millaisen suhteen kalanainen ja leijonamies voivat kehittää, onko parempi, että jäädään kaveritasolle, vai voisiko meidän välillä syttyä jotain syvempää. Olen aivan taannoin tutustunut leijonaan ja meillä oli oikein mukavaa ainakin fyysiseltä osalta. mitä mieltä olette?Onko kokemuksia?
Vastaukset 5
- Leo rising
Mulla on säpinää leijonamiehen kanssa; itse olen siis kalat, mutta nousuleijona. Seksi ja fyysinen vetovoima on uskomatonta. Yhdessäolo on herkkää ja lämmintä ja harmonista; ei olla vielä otettu yhteen. Jos mies on temperamenttinen niin enköhän pärjää; mulla on myös kuu oinaassa. Niin muuten miehelläkin. Ja hänellä on venus leijonassa, mikä sitten selittääkin vetovoiman ja käsittämättömän intohimon sängyssä. Hyvin menee!
- hyvää tulee=)
Itellä hyviä kokemuksia leijona miehistä. Oon siis kala ja nyt jo parisen vuotta seukannu jellonani kanssa. Leijona on kyllä temperamenttinen ja haastaa riitaa joskus liian herkästi, mutta usein on onnex hyvällä tuulella.Jja itse en jaksa olla pitkävihainen enkä osallistu tai vastaa näihin oikkuihin ja riidan haastoihin. Herkkää on ja intohimoista tämä suhde=)
- niki71
Kalat-Leijona ei ihan unelmapari ole, mutta itsellä tosi hyviä kokemuksia. Nousumerkithän vaikuttaa paljon, hyvässä tai pahassa;) Mä olen nousuleijona ja hyvin on pelittänyt Au-Leijonien kanssa. Natsaa niin fyysinen kuin psyykkinen puolikin loistavasti. Vähän joskus tahtoo Leijona olla mulle liian "jähmeä" ts ei niin tempperamenttinen. Mutta se taas johtuu muista aspekteista...
Eli eiku menox! Ja nauti siitä niin kauan kuin se kestää. Kalojen ja Leijonien välillä on usein sellaista räiskähtävää äkkihuumaa joka usein myös menee pian ohi.Mutta niinhän kaikki hyvä loppuu aikanaan.... - kokemusta on
Leijona on kissaeläin ja leikittelee aikansa. Kyllähän kissalle kalaruoka kelpaa. Ei ole kiva olla ruokana.
- kalanen
mitä jos haluaa olla kissanruokana? osaako leijonamies pitää hyvin kurissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241325
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411209Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2331111Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain611082Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,57966- 63881
- 83851
- 65667
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S30610- 39565
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14530- 32529
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28519- 28490
- 65478
- 29469
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39465- 51451
- 24437
Olet komea ja kaikkea
En uskonut kuitenkaan miten laajasti olet kaikkien naisten ihannoinnin kohde. Jälleen kerran. Palsta on hiljainen kun o19423