Miksi aina Minä olen

Väärässä?

Kirjoitin asiasta tai asian vierestä, aina on palstalla joitakin, jotka eivät voi yhtyä esikoislestadiolaisiin näkemyksiini, vaikka ne varmuudella ovat aitoja ja alkuperäisen opin mukaisia? Jos ei muut, niin ainakin palstan valvoja, sheriffi Vihne poistaa lähes kaikki kirjoitukseni! Mä oon aikonut vetäytyä tältä palstalta. Suriskohan sitä mun vetoa kukaan? Mitä mieltä olette? Kannattaako mun jatkaa kirjoitteluani jollakin toisella lestadiolaispalstalla?

5

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole havainnut yhtään nimimerkin: Väärässä, kirjoittamaa tekstiä, joten väitteesi on väärä.

En tiedä kuka olet, enkä ole poistanut erityisesti kenenkään juttuja, vain alueelle sopimattomat olen karsinut, joitakin siirtänyt.

Mikäli koet vääryyttä, parempi paikka valitukselle on ylläpito.

• Feikin veli

Pilailee toisten kustannuksella

• Toinen törppö

On meitä jokusia muitakin, jotka uskaltavat tunnustaa olevansa myös väärässä. Tämä on kyllä harvinainen kyky nykyaikana, Useimmat väittävät olevansa aina oikeasa, Älä siis murehdi osaasi.

• Siin Se

Köyhäilyllä ylpeileminen ei ole yhtään sen autuaampaa, kuin mikään muukaan ylpeyden ilmenemismuoto. Syntiä kaikki tyynni.

Tärkeintä onkin se, että me syntiset tunnemme Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen, ja olemme hänen vanhurskaudellaan puetut jokaisen elämämme sekunnin ajan. SIIS KIINNI VIINIPUUSSA, niin kuin Raamattu sanoo.

Miksi tämä elämämme tärkein asia vaikuttaa niin kovin sivuasialta lestadiolaisuudessa yleensä?

Kaikki julistus panottuu AIVAN LIIAKSI ihmisen itsensä kilvoittelemiseen, ja samalla unohdetaan kuitenkin evankeliumin PÄÄASIA ja ydinsanoma:

Ihminen voi pelastua iankaikkiseen elämään ainostaan uskolla Kristukseen.

• Realisti

"Väärässä?"! Olet niin läpinäkyvä noilla "saako naapurin tontille rakentaa? nimim. "turhaanko rakensin"-kommentteinesi. Mietihän - huolella - kumpi on hölmömpi: Lessut vai sinä? ;-)
      Ainakin minulla - ei-lessuna - on asiasta varsin varma ja yksiselitteinen näkemys lessujen hyväksi!
      Mitenkäs sinulla itselläsi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8299
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2268
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2132
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1728
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1667
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1467
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1093
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      870
    Aihe