DM Touring The Angel uusi biisilista **SPOILER**

(sisterofnight)

*** SPOILER ***

Depeche Moden kiertueen kolmannelle osuudelle biisilista on muuttunut ja taas parempaan suuntaan. Parempaa ei oikein vois toivoakaan.

Intro
A Pain That I'm Used To
A Question Of Time
Suffer Well
Precious
Walking In My Shoes
Stripped
Home
Blue Dress
In Your Room
Nothing's Impossible
John The Revelator
I Feel You
Behind The Wheel
World In My Eyes
Personal Jesus
Enjoy The Silence

Shake The Disease
Photographic
Never Let Me Down Again

Näin verkossa kuvan Las Vegasin virallisesta biisilistasta, jossa Blue Dressin kohdalle oli merkitty vuorottelemaan A Question Of Lust ja Photographicin kohdalla oli Just Can't Get Enough, joka oli yliviivattu jostain syystä. Harmi kun bändin livedvd kuvattiin jo alkuvuodesta, Photographic olis pitänyt saada ikuistettua jälkipolville, uusi versio on niiin hyvä. Onnistuin näkemään Coachellan festarilta lähetetyn webcastin ja siinä näin ja kuulin Photographicin uuden version. En tajua, miten nää pystyy koko ajan vain petraamaan...

5

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marDM

      Mistä löytyy kun ite kävin niitten saitilla niin siellä vaihteli piisilistassa vain damaged people, leave in silence, somebody, a question of lust, macro sekä shake the disease.

      S.O.N.; faktat esiin pliis tai mää en saa nukuttua!

      Jos ne tosiaan vetää ton photographicin niin morjes, joudun ostaan noita live settejä kolmea erilaista... dingedong... päässänii soiiiiii...

      • (sisterofnight)

        1) Indigon sivuilta depeche-mode-wolrd.de löytyy kiertueen biisilistat kaikilta keikoilta 2005-06 tähän saakka
        2) Netissä on ollut nähtävillä Coachellan webcast, jossa Photographic oli mukana, siis olen nähnyt ja kuullut =)
        3) Tarvinneeko muita todisteita =)

        Onneksi mulla ei ole tuota intoa ostaa niitä virallisia liveäänityksiä, nimittäin variaatioita varmasti voi tulla listaan lisää, kunhan bändi rantautuu takaisin Eurooppaan...


      • (sisterofnight)
        (sisterofnight) kirjoitti:

        1) Indigon sivuilta depeche-mode-wolrd.de löytyy kiertueen biisilistat kaikilta keikoilta 2005-06 tähän saakka
        2) Netissä on ollut nähtävillä Coachellan webcast, jossa Photographic oli mukana, siis olen nähnyt ja kuullut =)
        3) Tarvinneeko muita todisteita =)

        Onneksi mulla ei ole tuota intoa ostaa niitä virallisia liveäänityksiä, nimittäin variaatioita varmasti voi tulla listaan lisää, kunhan bändi rantautuu takaisin Eurooppaan...

        Tämä vielä unehtui laittaa, että nämä "viralliset liveäänitykset" alkoivat vasta 27.4.06 eli sitä aiemmilta keikoilta ei tule olemaan äänityksiä tarjolla. Näin sen ymmärsin tästä tiedotteesta dm.com:issa. Eli tämän biisilistan kanssa mennään ;)


      • (sisterofnight)
        (sisterofnight) kirjoitti:

        Tämä vielä unehtui laittaa, että nämä "viralliset liveäänitykset" alkoivat vasta 27.4.06 eli sitä aiemmilta keikoilta ei tule olemaan äänityksiä tarjolla. Näin sen ymmärsin tästä tiedotteesta dm.com:issa. Eli tämän biisilistan kanssa mennään ;)

        Olisko niin, että tämä virallisten liveäänitysten teko ja myynti on saanut bändiä vaihtelemaan biisilistaa enempi? Mexico Cityssä eilen soitettiin Judas, Leave In Silence, Sinner In Me ja Just Can't Get Enough... Kannattaa ehkä varata etukäteen koko sarja :D


      • marDM
        (sisterofnight) kirjoitti:

        Olisko niin, että tämä virallisten liveäänitysten teko ja myynti on saanut bändiä vaihtelemaan biisilistaa enempi? Mexico Cityssä eilen soitettiin Judas, Leave In Silence, Sinner In Me ja Just Can't Get Enough... Kannattaa ehkä varata etukäteen koko sarja :D

        Kallista puuhaa tämä modettaminen.......prrrrrrrrrrrrr, jahas, puhelin soi, täytyy mennä! moe


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe