Eli mulle on tässä pikkuhiljaa alkanut tulla tuonne toisen jalan päkiään keskelle outo kipeä patti. Se on niinkuin tuolla keskimmäisen varpaan nivelen kohdalla, lähinnä tuntuu kuin se olisi nivelessä kiinni. Se ei näy päällepäin ollenkaan. Kävellessä käy kipeää ja tuntuu vähän siltä niinkuin olisi kivi kengässä joka painaa tms..
Olen harrastanut urheilua ja sellaista tähän asti. Nyt olen ollut kuitenkin reilun kuukauden töissä joissa joutuu seisomaan lähes koko päivän. Voisiko johtua siitä?
Se on aamuisin ja iltoisin kipeä, päivällä ei ole, kaipa siitä menee jotenkin tunto kun on vähän aikaa seisaallaan?
Toivon että ei ole mitään senkummempaa, jokin pieni rasitusvamma vain. Mutta tuli sellainenkin mieleen että eikai se vain ole mahdollisesti joku luupiikki tai rusto, joka on alkanut tuohon kasvaa? Se möykky nimittäin tuntuu pikkuhiljaa kasvavan, erittäin hitaasti, mutta silleen että huomaa että se on isontunut.
Pitäiskö antaa olla, kunnes jos tulee niin kipeäksi ettei viitsi kävellä, niin menee sit lääkäriin? Vai onko jollain kokemusta vastaavasta? Tässä vaiheessa ei nyt tosiaan hirveästi vielä haittaa, ja päivän mittaan menee tunnottomaksi se möykky, mut se tuntuu kummiskin pikkuhiljaa kasvavan.
jalkapohjassa päkiän kohdalla patti?
3
12582
Vastaukset
- oli sama
Ongelma, mutta se oli/on sormessa nivelen kohdalla. Se ei muuten ollut kipeä patsi painellessa ja jos joutui kantamaan jotain painavaa. Kävin lääkärissä ja siinä oli geelirakkula. Sellainen tulee juurikin jonkinsortin rasituksen seurauksena.
Sulla kun se on noin vaikeassa paikassa, se olis kai mahdollista leikata. Mulla vain otettiin piikillä nesteet pois, mut se tuli takas, joskus se häipyy itsestään ja tulees it takasin.
Jos ei se päivällä ole kipeä, lääkäri saattaa pistää sut odottamaan, mut jos se siitä pahenee niin käy ihmeessä poistattaan, se on kyl mahdollista- poju87-
Kiitti kun tiedotit. Tätä arvelinkin että jos se olis jokin tollanen erikoinen vaiva ja jollaki muullaki olis ollut sama..
Mut katellaan miten tilanne edistyy. - kengät, sellaiset
poju87- kirjoitti:
Kiitti kun tiedotit. Tätä arvelinkin että jos se olis jokin tollanen erikoinen vaiva ja jollaki muullaki olis ollut sama..
Mut katellaan miten tilanne edistyy.mitkä on tarkoitettu "työkengiksi". Kenkien vaihtaminen auttaa myös, ettei jalat niin rasitu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809