Hei, mulla todettiin kondylooma muutamia kuukausia sitten. Ei ollut kuin pari "syylää", jotka lähtivät itsestään pois, niitä oli lähinnä peräaukon seudulla. Nyt ei ole pariin kuukauteen ollut mitään oireita ja seksiä harrastaessa olen käyttänyt kondomia. Jostain syystä kuitenkin viimeisen parin päivän aikana olen huomannut, että mua sattuu välilihaan. Kun käyn vessassa ja pyyhin, tuntuu väliliha aralta, jos sitä painaa niin se tuntuu vähän kipeältä. Siellä ei näy mitään, eikä mitään muita oireita ole, siihen ei satu muuta kuin silloin vähän, kun siihen koskee. Voiko tämä johtua kondyloomasta, vai mistä mahtaa olla kysymys, onko kellään kokemusta? Ymmärtäisin, jos jotain olisi näkyvillä, mutta kun ei mitään, ihan normaali muuten. Kertokaa, jos kokemuksia, kiitos!
Väliliha kipeä
2
4978
Vastaukset
- ainakin...
...on ollut myös samanlaista.
Ja kondylooma todettu.
Välillä nuo näpyt ovat lähes "näkymättömiä", tai näyttävät vain ihon poimuilta. Ja välillä taas ne on helppo havaita silmällä.
Eli sitä kondyloomaahan se.
Itse en ole aina sitä lääkeliuosta laittanut noihin kohtiin, jos sitä kohtaa ei edes oikeastaan näe... Mutta jos on kovin arka, niin kannattaahan sitä tähyillä...
Tsemppiä sinulle. Eiköhän me tämän taudi kanssa kuitenkin pärjäillä!- tautinen..
mul sattuu yhdyntä,menin lekul löyty hiiva,noh sitä hoijettii pois uuestaa ja uuestaa,sit leku rupes sanoo et ei joo hiivaa,ku joku hiivanäyte puhas.. noh sit penslattii ja tuli ilmi littee kondylooma,eli ei tuu esii muutku sil liuoksel.. sit otettii viä koe pala ja se varmisti asijan..sen takia yhdyntä sattuu.. sul on varmasti sama homma,käyppä lekul..toisaalta kyl se on turhaa,koska ite en ainakaa saanu mitn lääkettä,aika kuulemma parantaa se 2VUODESSA..lohduttavaa... :( miten teil,oottako saanu jotai lääket?? ne näkyvät on kyl vähä eri asija....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63859
- 61835