Hei, mulla todettiin kondylooma muutamia kuukausia sitten. Ei ollut kuin pari "syylää", jotka lähtivät itsestään pois, niitä oli lähinnä peräaukon seudulla. Nyt ei ole pariin kuukauteen ollut mitään oireita ja seksiä harrastaessa olen käyttänyt kondomia. Jostain syystä kuitenkin viimeisen parin päivän aikana olen huomannut, että mua sattuu välilihaan. Kun käyn vessassa ja pyyhin, tuntuu väliliha aralta, jos sitä painaa niin se tuntuu vähän kipeältä. Siellä ei näy mitään, eikä mitään muita oireita ole, siihen ei satu muuta kuin silloin vähän, kun siihen koskee. Voiko tämä johtua kondyloomasta, vai mistä mahtaa olla kysymys, onko kellään kokemusta? Ymmärtäisin, jos jotain olisi näkyvillä, mutta kun ei mitään, ihan normaali muuten. Kertokaa, jos kokemuksia, kiitos!
Väliliha kipeä
2
4890
Vastaukset
- ainakin...
...on ollut myös samanlaista.
Ja kondylooma todettu.
Välillä nuo näpyt ovat lähes "näkymättömiä", tai näyttävät vain ihon poimuilta. Ja välillä taas ne on helppo havaita silmällä.
Eli sitä kondyloomaahan se.
Itse en ole aina sitä lääkeliuosta laittanut noihin kohtiin, jos sitä kohtaa ei edes oikeastaan näe... Mutta jos on kovin arka, niin kannattaahan sitä tähyillä...
Tsemppiä sinulle. Eiköhän me tämän taudi kanssa kuitenkin pärjäillä!- tautinen..
mul sattuu yhdyntä,menin lekul löyty hiiva,noh sitä hoijettii pois uuestaa ja uuestaa,sit leku rupes sanoo et ei joo hiivaa,ku joku hiivanäyte puhas.. noh sit penslattii ja tuli ilmi littee kondylooma,eli ei tuu esii muutku sil liuoksel.. sit otettii viä koe pala ja se varmisti asijan..sen takia yhdyntä sattuu.. sul on varmasti sama homma,käyppä lekul..toisaalta kyl se on turhaa,koska ite en ainakaa saanu mitn lääkettä,aika kuulemma parantaa se 2VUODESSA..lohduttavaa... :( miten teil,oottako saanu jotai lääket?? ne näkyvät on kyl vähä eri asija....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257047Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451315Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291128- 75921
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49895Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96856Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38811Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43763