Acdc on upee musa-laatikko

EllenIce

heidän musiikistaan nauttii ... A I N A !!!

20

1775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The-Final-Cut

      Totta...

      • EllenIce

        pois Warmasti :D


    • Digit All

      MAHTAVAA JYTKETTÄ,ALWAYS. FOREVER !!!
      AC DC jyrää nämä kaikki pilipali pipopää pojut mennen tullen.
      nyt laitan kyllä koko razors edge levyn pyöriin ja nupit kaakkoon ja jos keittäs mustaa kahvia niin alkas adrenaliini nousta ja naapuritkin jyskyttäs tahtia seiniin, hahahaha.
      miten voi olla noin mahtavia rumpaleita kun Phil Rudd ja Chris Slade olemassa? ja ANguksen viiltävät ujellukset Gibsonista ja Brianin rouheen räkänen ääni ja Malcolmin tarkka peräänantamaton komppi sekä Cliffin huumaava taloa tärisyttävä basson pomputtelu.

      • EllenIce

    • Giggs

      AC/DCn musiikista nauttii aina ja missä vain. Aina kun on vitutus päällä jostain syystä niin ei muutakuin ACDC jytäämään niin fiilis paranee!

      • EllenIce

        miten heidän musansa voi tehdä temppujaan sielussa sillä voimalla; Thank God for ACDC


      • The-Final-Cut
        EllenIce kirjoitti:

        miten heidän musansa voi tehdä temppujaan sielussa sillä voimalla; Thank God for ACDC

        AC/DC pistää kyllä jalkaa nouseen... Loistavaa, täydellistä rock & roll -musiikkia...


      • EllenIce
        The-Final-Cut kirjoitti:

        AC/DC pistää kyllä jalkaa nouseen... Loistavaa, täydellistä rock & roll -musiikkia...

        ei enää ole "mustien,pitkäTukkaisten,hyvin erottuvien" Musaa vaan siitä pitää lähes jokainen, joka rakastaa KUNNON rokkia ...


      • Vince Turin
        EllenIce kirjoitti:

        ei enää ole "mustien,pitkäTukkaisten,hyvin erottuvien" Musaa vaan siitä pitää lähes jokainen, joka rakastaa KUNNON rokkia ...

        minun tietääkseni Angus ottaa pultit jos heidän musaa kutsutaan esim. heviksi tai vielä pahempi kun joku rocktoimittajapelle sano että "ACDC on Australian ensimmäinen punk bändi"
        ettäs tiedät EllenIce, ACDC on oma lajinsa ei kannata lokeroida ,sano vaan R.O.C.K. ei mitään alalajeja. kauan eläköön AC DC!!!! päiviemme piristys ja öidemme vavistus!!!


      • Amenisti
        Vince Turin kirjoitti:

        minun tietääkseni Angus ottaa pultit jos heidän musaa kutsutaan esim. heviksi tai vielä pahempi kun joku rocktoimittajapelle sano että "ACDC on Australian ensimmäinen punk bändi"
        ettäs tiedät EllenIce, ACDC on oma lajinsa ei kannata lokeroida ,sano vaan R.O.C.K. ei mitään alalajeja. kauan eläköön AC DC!!!! päiviemme piristys ja öidemme vavistus!!!

        AC/DC HALLELUJA!


      • EllenIce
        Vince Turin kirjoitti:

        minun tietääkseni Angus ottaa pultit jos heidän musaa kutsutaan esim. heviksi tai vielä pahempi kun joku rocktoimittajapelle sano että "ACDC on Australian ensimmäinen punk bändi"
        ettäs tiedät EllenIce, ACDC on oma lajinsa ei kannata lokeroida ,sano vaan R.O.C.K. ei mitään alalajeja. kauan eläköön AC DC!!!! päiviemme piristys ja öidemme vavistus!!!

        Minä olen Gina LolloBriGiDa.

        Ettäs Tiedät, TurinVince!!!

        Niin vahvaa (heavy) rokkia kuin acdc ei ole eikä tule!


      • EllenIce
        Amenisti kirjoitti:

        AC/DC HALLELUJA!

        Long Live Heavy !!!! Rock !!!


      • V.Turin
        EllenIce kirjoitti:

        Minä olen Gina LolloBriGiDa.

        Ettäs Tiedät, TurinVince!!!

        Niin vahvaa (heavy) rokkia kuin acdc ei ole eikä tule!

        voi rakas ellen ,tiedätkö mitä heavy tarkoittaa?
        Angus ite on sanonut etteivät soita heavya. että siinä sulle vastaus. taidat olla 14Weeeeee.


      • The-Final-Cut
        EllenIce kirjoitti:

        Minä olen Gina LolloBriGiDa.

        Ettäs Tiedät, TurinVince!!!

        Niin vahvaa (heavy) rokkia kuin acdc ei ole eikä tule!

        AC/DC ei ole heviä nähnytkään! AC/DC on puhdasta Rock & Rollia! Hardrockia alkoi olemaan 80-luvun lopulla enemmän, mut mikää muu bändi ei rockkaa niin kovaa ku AC/DC ja AC/DC ei ole heviä!


      • EllenIce
        V.Turin kirjoitti:

        voi rakas ellen ,tiedätkö mitä heavy tarkoittaa?
        Angus ite on sanonut etteivät soita heavya. että siinä sulle vastaus. taidat olla 14Weeeeee.

        Ettei AcDC ole heavya ??

        Angus saa sanoo mitä haluaa, SoWhat ?!?


      • EllenIce
        The-Final-Cut kirjoitti:

        AC/DC ei ole heviä nähnytkään! AC/DC on puhdasta Rock & Rollia! Hardrockia alkoi olemaan 80-luvun lopulla enemmän, mut mikää muu bändi ei rockkaa niin kovaa ku AC/DC ja AC/DC ei ole heviä!

        Miksi väitätte tollaista, luulisi Teidän tietävän mitä on heavy!.. höpöjä ootta .. pöh/


      • Giggs
        The-Final-Cut kirjoitti:

        AC/DC ei ole heviä nähnytkään! AC/DC on puhdasta Rock & Rollia! Hardrockia alkoi olemaan 80-luvun lopulla enemmän, mut mikää muu bändi ei rockkaa niin kovaa ku AC/DC ja AC/DC ei ole heviä!

        AC/DC ei ole heviä, vaan rockkia ja brianin aikana alkoi muuttua hardrockiksi. Jopa hieman blues- tyylisiä on jotkut biisit ekoilta levyiltä. Ainoo albumi joka on vähän raskaampaa hardrokkia on uusin eli Stiff Upper Lip, jota on muuten upeeta huudattaa kun se on niin bassovoittoista rockia, etenkin Give It Up. Siinä biisissä on mahtava, jytäävä, bassoinen rumpukomppi.


      • EllenIce
        Giggs kirjoitti:

        AC/DC ei ole heviä, vaan rockkia ja brianin aikana alkoi muuttua hardrockiksi. Jopa hieman blues- tyylisiä on jotkut biisit ekoilta levyiltä. Ainoo albumi joka on vähän raskaampaa hardrokkia on uusin eli Stiff Upper Lip, jota on muuten upeeta huudattaa kun se on niin bassovoittoista rockia, etenkin Give It Up. Siinä biisissä on mahtava, jytäävä, bassoinen rumpukomppi.

        Älkää nyt selitelkö,
        AC/DC on HEVIbändi, sanoi kuka mitä tahansa!

        Ellen anna perix ;D


      • The-Final-Cut
        Giggs kirjoitti:

        AC/DC ei ole heviä, vaan rockkia ja brianin aikana alkoi muuttua hardrockiksi. Jopa hieman blues- tyylisiä on jotkut biisit ekoilta levyiltä. Ainoo albumi joka on vähän raskaampaa hardrokkia on uusin eli Stiff Upper Lip, jota on muuten upeeta huudattaa kun se on niin bassovoittoista rockia, etenkin Give It Up. Siinä biisissä on mahtava, jytäävä, bassoinen rumpukomppi.

        Stiff Upper Lip on sitä vastoin hieman bluesmaisempaa ja rennompaa rokkia ku esim The Razors Edge!

        Stiff Upper Lip on paluu juurille!


      • The-Final-Cut kirjoitti:

        Stiff Upper Lip on sitä vastoin hieman bluesmaisempaa ja rennompaa rokkia ku esim The Razors Edge!

        Stiff Upper Lip on paluu juurille!

        En oikeastaan laske AC/DC:n musiikkia varsinaisen heavy rockin/metallimusan joukkoon, sillä bändin musiikki on enemmänkin blues-pohjaista 70-luvun rockia. Bändin ensimmäisillä levyillä nämä bluesvaikutteet olivat melko hyvin esillä, kun taas 1980-luvun levyillä tyyli oli enemmän rock-vaikutteista.

        Loppujen lopuksi on aivan sama mihin kategoriaan bändin musiikin oikein laskee, sillä sen verran loistavia levyjä AC/DC on todellakin tehnyt tässä vuosikymmenien varrella. Mikä parasta niin AC/DC:n musa ei ole muuttunut liian kaupalliseen suuntaan vuosien varrella, vaikka bändin historiaan onkin mahtunut kaikenlaista tapahtumaa, joista järkyttävämpänä varmasti laulaja Bon Scottin traaginen kuolema vuonna 1980.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe