heidän musiikistaan nauttii ... A I N A !!!
Acdc on upee musa-laatikko
20
1792
Vastaukset
- The-Final-Cut
Totta...
- EllenIce
pois Warmasti :D
- Digit All
MAHTAVAA JYTKETTÄ,ALWAYS. FOREVER !!!
AC DC jyrää nämä kaikki pilipali pipopää pojut mennen tullen.
nyt laitan kyllä koko razors edge levyn pyöriin ja nupit kaakkoon ja jos keittäs mustaa kahvia niin alkas adrenaliini nousta ja naapuritkin jyskyttäs tahtia seiniin, hahahaha.
miten voi olla noin mahtavia rumpaleita kun Phil Rudd ja Chris Slade olemassa? ja ANguksen viiltävät ujellukset Gibsonista ja Brianin rouheen räkänen ääni ja Malcolmin tarkka peräänantamaton komppi sekä Cliffin huumaava taloa tärisyttävä basson pomputtelu. - Giggs
AC/DCn musiikista nauttii aina ja missä vain. Aina kun on vitutus päällä jostain syystä niin ei muutakuin ACDC jytäämään niin fiilis paranee!
- EllenIce
miten heidän musansa voi tehdä temppujaan sielussa sillä voimalla; Thank God for ACDC
- The-Final-Cut
EllenIce kirjoitti:
miten heidän musansa voi tehdä temppujaan sielussa sillä voimalla; Thank God for ACDC
AC/DC pistää kyllä jalkaa nouseen... Loistavaa, täydellistä rock & roll -musiikkia...
- EllenIce
The-Final-Cut kirjoitti:
AC/DC pistää kyllä jalkaa nouseen... Loistavaa, täydellistä rock & roll -musiikkia...
ei enää ole "mustien,pitkäTukkaisten,hyvin erottuvien" Musaa vaan siitä pitää lähes jokainen, joka rakastaa KUNNON rokkia ...
- Vince Turin
EllenIce kirjoitti:
ei enää ole "mustien,pitkäTukkaisten,hyvin erottuvien" Musaa vaan siitä pitää lähes jokainen, joka rakastaa KUNNON rokkia ...
minun tietääkseni Angus ottaa pultit jos heidän musaa kutsutaan esim. heviksi tai vielä pahempi kun joku rocktoimittajapelle sano että "ACDC on Australian ensimmäinen punk bändi"
ettäs tiedät EllenIce, ACDC on oma lajinsa ei kannata lokeroida ,sano vaan R.O.C.K. ei mitään alalajeja. kauan eläköön AC DC!!!! päiviemme piristys ja öidemme vavistus!!! - Amenisti
Vince Turin kirjoitti:
minun tietääkseni Angus ottaa pultit jos heidän musaa kutsutaan esim. heviksi tai vielä pahempi kun joku rocktoimittajapelle sano että "ACDC on Australian ensimmäinen punk bändi"
ettäs tiedät EllenIce, ACDC on oma lajinsa ei kannata lokeroida ,sano vaan R.O.C.K. ei mitään alalajeja. kauan eläköön AC DC!!!! päiviemme piristys ja öidemme vavistus!!!AC/DC HALLELUJA!
- EllenIce
Vince Turin kirjoitti:
ettäs tiedät EllenIce, ACDC on oma lajinsa ei kannata lokeroida ,sano vaan R.O.C.K. ei mitään alalajeja. kauan eläköön AC DC!!!! päiviemme piristys ja öidemme vavistus!!!Minä olen Gina LolloBriGiDa.
Ettäs Tiedät, TurinVince!!!
Niin vahvaa (heavy) rokkia kuin acdc ei ole eikä tule! - EllenIce
Amenisti kirjoitti:
AC/DC HALLELUJA!
Long Live Heavy !!!! Rock !!!
- V.Turin
EllenIce kirjoitti:
Minä olen Gina LolloBriGiDa.
Niin vahvaa (heavy) rokkia kuin acdc ei ole eikä tule!voi rakas ellen ,tiedätkö mitä heavy tarkoittaa?
Angus ite on sanonut etteivät soita heavya. että siinä sulle vastaus. taidat olla 14Weeeeee. - The-Final-Cut
EllenIce kirjoitti:
Minä olen Gina LolloBriGiDa.
Niin vahvaa (heavy) rokkia kuin acdc ei ole eikä tule!AC/DC ei ole heviä nähnytkään! AC/DC on puhdasta Rock & Rollia! Hardrockia alkoi olemaan 80-luvun lopulla enemmän, mut mikää muu bändi ei rockkaa niin kovaa ku AC/DC ja AC/DC ei ole heviä!
- EllenIce
V.Turin kirjoitti:
voi rakas ellen ,tiedätkö mitä heavy tarkoittaa?
Angus ite on sanonut etteivät soita heavya. että siinä sulle vastaus. taidat olla 14Weeeeee.Ettei AcDC ole heavya ??
Angus saa sanoo mitä haluaa, SoWhat ?!? - EllenIce
The-Final-Cut kirjoitti:
AC/DC ei ole heviä nähnytkään! AC/DC on puhdasta Rock & Rollia! Hardrockia alkoi olemaan 80-luvun lopulla enemmän, mut mikää muu bändi ei rockkaa niin kovaa ku AC/DC ja AC/DC ei ole heviä!
Miksi väitätte tollaista, luulisi Teidän tietävän mitä on heavy!.. höpöjä ootta .. pöh/
- Giggs
The-Final-Cut kirjoitti:
AC/DC ei ole heviä nähnytkään! AC/DC on puhdasta Rock & Rollia! Hardrockia alkoi olemaan 80-luvun lopulla enemmän, mut mikää muu bändi ei rockkaa niin kovaa ku AC/DC ja AC/DC ei ole heviä!
AC/DC ei ole heviä, vaan rockkia ja brianin aikana alkoi muuttua hardrockiksi. Jopa hieman blues- tyylisiä on jotkut biisit ekoilta levyiltä. Ainoo albumi joka on vähän raskaampaa hardrokkia on uusin eli Stiff Upper Lip, jota on muuten upeeta huudattaa kun se on niin bassovoittoista rockia, etenkin Give It Up. Siinä biisissä on mahtava, jytäävä, bassoinen rumpukomppi.
- EllenIce
Giggs kirjoitti:
AC/DC ei ole heviä, vaan rockkia ja brianin aikana alkoi muuttua hardrockiksi. Jopa hieman blues- tyylisiä on jotkut biisit ekoilta levyiltä. Ainoo albumi joka on vähän raskaampaa hardrokkia on uusin eli Stiff Upper Lip, jota on muuten upeeta huudattaa kun se on niin bassovoittoista rockia, etenkin Give It Up. Siinä biisissä on mahtava, jytäävä, bassoinen rumpukomppi.
Älkää nyt selitelkö,
AC/DC on HEVIbändi, sanoi kuka mitä tahansa!
Ellen anna perix ;D - The-Final-Cut
Giggs kirjoitti:
Stiff Upper Lip on sitä vastoin hieman bluesmaisempaa ja rennompaa rokkia ku esim The Razors Edge!
Stiff Upper Lip on paluu juurille! The-Final-Cut kirjoitti:
Stiff Upper Lip on sitä vastoin hieman bluesmaisempaa ja rennompaa rokkia ku esim The Razors Edge!
Stiff Upper Lip on paluu juurille!En oikeastaan laske AC/DC:n musiikkia varsinaisen heavy rockin/metallimusan joukkoon, sillä bändin musiikki on enemmänkin blues-pohjaista 70-luvun rockia. Bändin ensimmäisillä levyillä nämä bluesvaikutteet olivat melko hyvin esillä, kun taas 1980-luvun levyillä tyyli oli enemmän rock-vaikutteista.
Loppujen lopuksi on aivan sama mihin kategoriaan bändin musiikin oikein laskee, sillä sen verran loistavia levyjä AC/DC on todellakin tehnyt tässä vuosikymmenien varrella. Mikä parasta niin AC/DC:n musa ei ole muuttunut liian kaupalliseen suuntaan vuosien varrella, vaikka bändin historiaan onkin mahtunut kaikenlaista tapahtumaa, joista järkyttävämpänä varmasti laulaja Bon Scottin traaginen kuolema vuonna 1980.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418