Leijona & Neitsyt!

Nimetön..

Heips! Olen ollut ihastunut yhteen miespuoliseen Neitsyt merkkiseen, ja olemme tunteneet toisemme jo tosi kauan. Toisinaan mulla on sellainen vaiso tai olo, että se vois olla ihastunut myös minuun, mutta toisinaan taas ei.. Mä olen ite Leijona. Nyt jos täällä on joku miespuolinen Neitsyt, niin voisitko kertoa, mitä te naisessa katsotte ensin ja mihin te ihastutte? Ja mitä sitten? Tai jos täällä on joku, joka seukkaa Neitsyen kanssa, niin kerro miten se juttu alkoi!! Kiits.

9

2409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AROSUSI-09

ja sit toiseks silmiä.*Herkistelee*

• enkeeeli

Leijona on omanarvontuntoinen, Neitsyt ei. Neitsyt ei hevin sulata Leijonan suurta egoa.
      Toisaalta onhan noita Leijona-Neitsyt pareja kuten Madonna (leijona) ja Guy Richie (neitsyt). Madonna tosin sanoi että avioliitto oli pettymys koska mies ei ollut lainkaan sellainen kuin hän ensin luuli.

• Neitsyt-nainen

Itsellä on toisinpäin eli Leijona-mies ja Neitsyt-nainen.
      Historia sisältää lähinnä vain leijonamiehiä; ensimmäinen teinirakkauteni, avomieheni, aviomieheni, lapseni isä, pari suurta ihastusta. Jokainen eri mies ja kaikki leijonia.
      Leijona Erottuu Joukosta - on suuriääninen johtajatyyppi, hyvin usein naistennaurattajia.. Ensivaikutelma on jämäkkä ja suoraselkäinen (mikä ei muuten todellisuudessa pidä LAINKAAN paikkaansa, kaikki on vain sanahelinää,jota on voimistettu fuulalla muka jonkunsortin periaatteilla ja tunteidenpalolla) mutta ensivaikutelmahan niissä kolahtaakin! (Neitsyt on haka laittamaan vaaleanpunaiset lasit päähän ihastuessaan)
      Loppupelissä kuitenkin suhteenkin pitäisi pyöriä vain leijonan ehdoilla ja hänen napansa ympärillä. Ja siinä neitsyellä menee herneet nenään. Neiti Nirppanokka kun on ja haluaa olla prinsessana ja nauttia jakamatonta huomiota ja kehuja. Neitsyt on myös hyvin empaattinen ja analyyttinen ja suuriääninen junttileijona, joka pitää itseään jumalasta seuraavana, nostattaa kierroksia. Tässä tilanteessa neitsyt alkaa vi**uilla ja leijonalla menee pasmat ihan sekaisin. Todennäköisesti leijona iskee hanskat tiskiin ja poistuu takavasemmalle, yleensä vielä hyvin teatraalisesti, koska hänhän ei ole koskaan väärässä ja naisia saa aina uusia.

Voisin kuvitella, että neitsyt-mies hakee kumppanista tasaista, mutta vahvaa luonnetta. Suoraselkäisyyttä ja keskustelukykyä. Huumoria ja rentoutta. Ulkonäkö on sitten loppupelissä aivan sivuseikka, mutta voi hyvinkin nousta yhtäkkiä esille, mikäli joku muu piirre alkaa ärsyttää ; )
      (pidä huoli, että et puhu itseäsi koskaan pussiin, et päästä suusta valkoisia valheita ja AINA osaat perustella kantasi.. muuten olet pulassa jo alkumetreillä ; ))

(PS. Seksi on 90%sti ollut GREAT)

• olen seurustellut kahden leijona naisen kanssa ja voin kyllä sanoa et ei koskaan enää.
        leijonilla riittää oman arvon tuntoa kyllä niin paljon, et se tuhoaa neitsyen itsetunnon kokonaan.

• Denny

Juu...toi edellinen pitää ihan paikkansa!! :D Oon neitsyt ja poikakaveri leijona...ihan ku ois lukenu meidän seurustelusta, joka sujuu aika lailla tuohon malliin. hassua! ;)

• leijona...
        ttck kirjoitti:

olen seurustellut kahden leijona naisen kanssa ja voin kyllä sanoa et ei koskaan enää.
        leijonilla riittää oman arvon tuntoa kyllä niin paljon, et se tuhoaa neitsyen itsetunnon kokonaan.

en tykkää et leijonat yleistetään aina jotenki itserakkaiks tai ylpeiks tai jokski sellaseks...
        kaikki merkit vaikuttaa...kuu, nouseva, venus yms..
        ite oon aivan rakastunu neitsyt mieheen ja tekisin mitä vaan ikinä se pyytäis, mitä vaan et saisin sen onnelliseks ja hymyilemään, tai et voisin olla sen lähellä...eli oon sitä mieltä että ku ihminen rakastuu se tekee rakkaansa vuoks ihan mitä tahansa...muuten se ei oo aitoo rakkautta...

Ja yks kysymys, tykkääkä neitsyt miehet nuoremmista naisista? onko ikä tärkee seikka?

• neitsymies

"Voisin kuvitella, että neitsyt-mies hakee kumppanista tasaista, mutta vahvaa luonnetta. Suoraselkäisyyttä ja keskustelukykyä. Huumoria ja rentoutta. Ulkonäkö on sitten loppupelissä aivan sivuseikka, mutta voi hyvinkin nousta yhtäkkiä esille, mikäli joku muu piirre alkaa ärsyttää ; )"

Tuo kuvaus miehen tarpeesta sopii aika hyvin minuun. Mulla toinen jellonanainen menossa, he ovat varsin erilaisia mutta oma nautiskelu on heillä vahvana esillä. Toisaalta on mukava että nainenkin tuo selkeästi esille mitä haluaa, mutta kaikki eivät taida osata ottaa miestä huomioon tarpeeksi. Neitsyt kun ei kerro vaan olettaa että hänet huomioidaan, ei varsinkaan jos toinen murisee ja kehrää niin ettei omaa ääntään meinaa kuulla...

• codetsu
        leijona... kirjoitti:

en tykkää et leijonat yleistetään aina jotenki itserakkaiks tai ylpeiks tai jokski sellaseks...
        kaikki merkit vaikuttaa...kuu, nouseva, venus yms..
        ite oon aivan rakastunu neitsyt mieheen ja tekisin mitä vaan ikinä se pyytäis, mitä vaan et saisin sen onnelliseks ja hymyilemään, tai et voisin olla sen lähellä...eli oon sitä mieltä että ku ihminen rakastuu se tekee rakkaansa vuoks ihan mitä tahansa...muuten se ei oo aitoo rakkautta...

Ja yks kysymys, tykkääkä neitsyt miehet nuoremmista naisista? onko ikä tärkee seikka?

tama neitsyt ei ainakaan tykkaa nuoremiista naisita vaan vaatii vierelleen vahintaan henkisesti sopivan ikaista seuraa ylarajaa ei taida olla naisethan vain paranevat ian myota
        nuoremmat miehet eivat sita vain aina huomaa ;)

• syksyntyttö

Heippa,

kirjoitanpa myös osani tähän keskusteluun...olen neitsytnainen ja tulen erinomaisesti toimeen leijonien kanssa, oikeastaan ihan kaikkien. Entinen poikaystävä leijona, ja juuri sellainen, että pitää itseään Jumalan lahjana maailman naisille, ja luulee itsestään kyllä aika liikoja myös. Seksi erinomaista, mieletön rakastaja! Eräs ihastus myös leijona, ja tässä sekä entisessä poikaystävässä samaa seksikkyyttä, älyä, voimaa. Juuri sitä mikä multa aina vie jalat alta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      46
      5870
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      49
      5361
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      49
      3734
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3685
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      99
      3401
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3136
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2894
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      58