Ällöttää ihmiset jotka nauttii siitä kun heitä kadehditaan ja aina mainostaavat miten naapurikin on niin kateellinen kun MEILLÄ on isoin talo ja hieno auto ja firmat ja kaapit täynnä kultaa..Tiedän tälläisen akan ja se leuhkii joka kerta kun soittaa mulle mitä on ostannut ja minne seraavaksi matkustaa ja miten paljon maksaa ja ja ja hienoa on yms..v..tu kun se haluaa oikein tehdä toiselle kade olon kehuillaan. Itselläni kun tulona vain lapsilisät niin on mukava köyhälle leuhkia. Sellanen läski akka joka ajattelee vain itseään ja rahaa kokoajan. Ja se miten paljon on rahaa tulossa ja kun vois mennä manikyyrille ja vois mennä rasvaimuun yms.Kyllä noi rikkaat on perseestä!!!Luuleevat jotta voivat käyttäytyä miten haluaa ja luuleevat että saavat kenet vain jos haluaavat..Raha on sekottanu niiden pään..HYVÄ!! Söis vaan itsensä niin että halkee ja paskantas housuunsa.
Rikkaat on
3
1140
Vastaukset
- kadehtimaan
et voita sillä mitään, päinvastoin näyt tuhlaavan ajatusenergiaasi ihan joutavaan asiaan. Jokaisen täällä kun pitää elellä omaakin elämää ja Sinun kannattaisi miettiä lapsiasi, ettet tyytymättömyyttäsi heillekin opeta, vaan annat elämänarvoja joita millään rahalla ei saa. Ehkei rikkaillakaan mene hyvin kuin mitä ulkoinen raha/tavarapaljous antaa ymmärtää. Jo se,että täytyy kehuskella muille omasta varallisuudesta osoittaa, jotta ihmisel on heikko itsetunto! Unohda moisen ihmisen kadehtiminen ja keskitä voimavarasi & ajatuksesi oman perhepiirisi hyvinvointiin!
- Burff
En voisi enempää olla samaa mieltä kanssasi. Itse olen elänyt sekä köyhänä että hieman vauraampana ja voin sanoa, että olet aivan oikeassa - ne ovat aivan muut asiat, jotka onnellisuuden tuovat. Raha ei tee kenestäkään parempaa ihmisenä, mutta toisaalta ei myöskään varattomuus. Moukkia kun on joka lähtöön, varallisuudesta riippumatta. On säälittävää, jos jollain ei ole muuta kehuskeltavaa kuin varallisuutensa; se todellakin on osoitus älyn köyhyydestä, itsetunnon puutteesta, pinnallisuudesta, jnkl. alemmuuskompleksista tai siitä, että hän on kateellinen toiselle jostain, mistä on itse kokenut jäävänsä paitsi. Ei sellaiselle ihmiselle pitäisi olla kovin kateellinen.
Toki raha vähentää ongelmia, muttei se onnea tuo.
- Masse Majava
Sitä olen ajatellut, että miksi köyhät hakkaa nyrkillä turpaan toisia köyhiä kun Suomessa on tuloerokin ja rikkaat ovat sen aikaansaaneet niin miksi köyhät eivät vitutuksessaan lyö nyrkillä turpaan rikkaita useammin?
Selitetään, että köyhän köyhyys on sen omaa syytään. Suvussa on nuori mies, koulukiusattu. Meni psykoosiin ja myönnettiin kansaneläke. Psykoosin syyksi todettiin koulukiusaaminen ja hän elää kansaneläkkeellä kai lopun ikäänsä, naiset kiertävät hänet kaukaa vaikka on fiksu mies. Naiset näkevät vain hänen köyhyytensä ja hulluutensa vaikka käytös hänellä on normaalimpaa ja hillitympää kuin ihmisillä keskimäärin.
Mitäs tähän sanotte? Hänenkin köyhyytensä on omaa syytään vaikka ette tiedä ja tiedosta kaikkia käänteitä hänen tarinassaan. En väitä itsekään tietäväni, mutta hyvällä hajulla olen kun lähisukulainen on. Ulkonäköäkin hänellä on ja naisia saa kuin vettä vaan, mikäli valehtelee naisille olevansa muunlainen kuin kansaneläkeläinen, päällisin puolin hän menee täysin normaalista fiksusta teräväpäisestä miehestä, mutta vain jos sanoo ammatikseen jotain muuta kuin kansaneläkeläisen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426