Täytyy myöntää, että jaksoin katsoa vain ensimmäiseen mainostaukoon asti. Jos olisin 12 vuotias tämä voisi olla aika makee.
Jenkkipurkkapaskaa
5
688
Vastaukset
- koko jakson nähnyt
Juuri jollekin 12-vuotiaalle tämä sarja olisi varmasti hirmu makea, mutta toisaalta et voi sanoa kuitenkaan sarjan todellista laatua, ellet ole katsonut edes yhtä (!!) jaksoa kokonaan...
Olisi kannattanut vain kärsiä, niin tietäisi varmuudella :)
P.S. katsoin loppuun, vaikka alku olikin ihan surkea -> tuli loppua kohden SELVÄSTI paremmaksi - uuuuuuuuu
samaa mieltä....emmerdale on ihan hyvä
- ---
Hmm.. tän ohjelman kohdeyleisö tuskin on 12-vuotiaat.. mutta kuitenki.. oon 14 ja joo, oli ihan hyvät nää pari ekaa jaksoa.
- Don Donut
Näitä samaa kaavaa toistavia on ihan liikaa.
Vanha Kettukin vaikuttaa jo tapahtumarikkaammalta... - näin juuri!
olen 15v ja katson tätä sarjaa mielenkiinnosta ja musta tää on hyvä! Kerrankin jotain katsomisen arvosta ja erillaista kuin "tavallinen elämä" Joskus on vain kiva saada irrotus tavallisesta arjesta pois ja huomata että ei välttämättä ihminen ole vaan ja ainoastaan ainut "järkevä" olento maailmankaikkeudessa! (vaikka nehän periaatteessa tulee sielt tulevaisuudesta mutta kuitenkin) Huomaa pian olevansa vain pieni osa maailmankaikkeutta ja se vetää pään pois "pilvistä". Irrotus tekee joskus hyvää kokeilisit ittekki...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394487Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html463244Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343206Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4912836Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2052067Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1511937- 421622
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301557Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61301- 781252