senkuin vaan lisääntyy Suomessa; sen litkiminen on lisääntynyt nelinkertaiseksi neljässäkymmenessä vuodessa ja lisääntty edelleen! Ja haitat tietenkin mukana! Ihmellistä, että ei tajuta tuon hermostomyrkyn tehoa tuhoalaisena aivosolukoissa ja synapsiksissa; alkoholin oiketa käyttöä ovat lasinpesu, säilöntä, ja puhdistusaineena (ulkoisesti)!
Vanhat viinimaat ovat vähentämässä viinien latkimista ruokajuomana ja siirtyvät raikkaaseen veteen; Jeesus teki perustavanlaatuisen virheen mennessään muuttamaan veden viiksi ja innosti samalla tulevia sukupolvia "kohtuukäyttöön"! Eikö Herra osannut ennakoida heikon "lihan", ihmisen, voimattomuutta tuon Kuningas Alkoholin suhteen?
Tietääkö joku lukija joitain alkoholin tuottamia etuja ihmisen terveydelle? Sen verran olen kokeillut että hönössä on kiva olla hetken aikaa, mutta...
Mikä suomalaiseesa yhteiskunnassa on tekijä, jota ihmiset koettavat häivyttää lamaannuttamalla itsensä kemiallisesti?
Haluaako herrasväki pitää kansan humalassa?
Wiinan kauhistus...
5
300
Vastaukset
- nyt ottaa taikaisin
sitä, mikä siltä oli vuosikymmenten ajan kiellettyä tyystin tai vahvasti valvottua holhouksineen.
Siinä suhteessa suomalainen on aivan samanlainen kuin venäläinenkin, että jos snapsipullon pistää pöytään, niin eivät tyydy pelkästään ruokaryyppyyn, vaan se on koko pullon tuhosta kyse kertaheitolla.
Ei niitä sairauksia ole liiemmin luetteloitu, mutta ainakin akuutit haimatulehdukset ovat olleet jo pitemmän aikaa kasvussa.
Se on hengenvaarallinen ja perin kivulias sairaus ja sen kokenut kyllä muistaa olla enää kallistelematta. - Juomari Turmio
Kaikki täällä on niin perseestä ettei muuta voi kuin juoda ja yrittää olla huomaamatta.
joitakin pääkohtia siitä, mikä täällä on "perseestä", sekä miten Sinä hoitaisit asiat jos Sinulla olisi valta etkä olisi kännissä?
Joku Suomeen muuttanut epäonnistunut hiilikaivostyöläinenhän analysoi maamme epäkohdat seuraavasti: asukkaat, sijainti ja ilmasto.
- YrjöJurri
Koko 1900 luku oli pelkää alkoholipolitiikkaa ja alkoholilla keinottelua ja sama meno jatkuu.
Kun alkoholista tulee osa kansallista politiikkaa elinravikkeen sijaan lopputulos on juuri tälläinen.
On aivan turhaa syylistää tavallista kansalaista, syy on luterilaiskörttiläisissä päättäjissä , niin eilen kun myös tänään.- arvelit,
mitenkähän nuo nouret "räkäkassit" saataisiin tuohon kuvaan= ei mitenkään. Nuoriso ottaa mallia, vai toisista nuorista ja poliisi on tyytyväinen tulevista asiakkaistaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602