C5 puhallin puhaltaa täysillä

ongelmia

Elikkä tänään alkoi sellainen ilmiö,että kun auton käynnistää niin ilmastoinnin/tuuletuksen puhallin iskee täysille ja nopeutta ei voi säätää.
Patongista sen verran löysin jo tietoa,että vissiin joku etuvastus sökönä.
Ja xantiosisa kuulemma kiinni itse puhaltimen moottorissa kiinni tämä etuvastus, mutta C5:sessa ei ole moottorissa kiinni, Mutta osaako joku kertoa missä se siis sijaitsee C5:ssa? saako se itse vaihdettua ja mitähän mahtaa maksaa?

Jos tähän apua saisi

10

5653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • C5C5

hintaisen tuuletuksen osamoottorin vaihto.
      Voisko olla rattaat kuluneet.

Minulla ongelma esiintyi nimenomaan siten, että ajurin puolella lämpöä ei saanut laskettua ainkaan tuuletuksen ollessa suurilla tehoilla.

Vaikka hiukan erihän tuo sun ongelmas on!?

• ongelmia

Eli voi vaihtaa suuttimia ja lämpötilaa,mutta en puhallus nopeutta..

• p.........

Onko Webastoa,jos ei niin puhaltimen säätövastus rikki,sijaitsee automaatti-ilmastonnilla varustetussa autossa hansikaslokeron alla ja manuaali-ilmastointi autossa kaasupolkimen yläpuolella...jos joutuu uusimaan joutuu muuttamaan johtoliittimen.

• c5t

se vastus maksaa noin 120 euroa ja kuulemma viidentoista minutin juttu

• on on

kiinni syylärin puhaltimessa ei lämmityslaitteen

• JoPo

Itese asiassa se vastus on ohjausyksikkö, jossa on teho MosFET, ja siitä menee ainakin minulla (03 HDI:stä). Valittettavasti ko. MosFET:iä ei Suomen komponenttimarkkinoilta saanut ja jos laittaa erillaisen, niin puhellusnopeudet eivät ole sen jälkeen oikeita. Muistaakseni osa oli kuitenkin alle 100 euroa, mutta vaitoon ei mene 15 min kauempaa.

• kaiketi

Kaverin xsarassa oli sama vika oli jokin lämpöanturi risa vaihdettiin koko puhaltimen moottori.hintaa oli 250€ asennuksineen

• ongelmia

Nyt taas puhaltimen nopeudet toimivat. tämä ohjausyksikkö vaihdettiin. hassun näköinen mokkula,jossa oli iso metallinen siili jäähdytystä varten. Siili tulee kuulemma ilmastointi kanavaan,jotta jäähdytys pelaa.

merkkiliikkeessä töineenn hinnaksi tuli 128 euroa. Yllättävintä oli,että laskuttivat työstä vain 0,3 tuntia. Yleensähän kaikki kestää aina tunnin :o)

• JoPo

Tämä siili on ns. jäähdytysripa sille MosFet (tehotransitorille) -piirille, joka on laitettu sinkkipastalla ja jousilla vastaamaan siihen alumiiniseen siileen eli kysymyksessä on tämän piirin jäähdytyksestä.

• ongemia
        JoPo kirjoitti:

Tämä siili on ns. jäähdytysripa sille MosFet (tehotransitorille) -piirille, joka on laitettu sinkkipastalla ja jousilla vastaamaan siihen alumiiniseen siileen eli kysymyksessä on tämän piirin jäähdytyksestä.

nyt sitten nopeudet toimii,mutta tietyillä noepuksilla esiintyy nyt normaalista poikkeavaa suhina/ulinaa ,minkä ilmavirta aiheuttaa. Siitä kävin jo valittamassa, tekivät jotain mikä vähensi sitä mutta ei lopettanut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe