thruxton

harw

joo,kiva ajella thruxtonilla,suu vaahdossa saa kyselijöille kertoa pyörän tarinaa.Ennen ei huomiota tullut,kun oli honda.Korjasin myös pyörän äänet.täytyy vain sanoa että loisto ostos!""öööö,onks toi triiumphppi".ps toinen kesä alkaa.Hyvää pyöräilykesää kaikille t,har

5

1433

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T 100 2006

Paras kysymys hesan murteella :"ikä pata siin on ?" Vastasin, Triumphin...uusi kysymys: "nii,in mutta mikä pata, minkä japskin pata"...kaverille piti sitten selittää koko trumpam Bloor historia v,sta -88 lähtien...

• kaverilla on

kiristä kaikki moottorin pultit ,muuten vuotaa.aj.5000km.laiska pyörä.

• harw

joo,mä oon ajanu kympin,ei vuoda öljyä.Tehoista ei kannata keskustella ko pyörien ollessa kyseessä,jos haluaa tehoja ni kannattaa ostaa sellanen suoraan kaupasta,valinnanvaraa kyllä on,myös triumphilla!esim uus 3pyttynen (seitensatanen)on tosi nopea luokassaan,niinkuin myös thruxton)täts it,sano harw!

• trident -72

Kun sanoit korjanneesi pyörän äänet, niin ostitko uudet vaimentajat vai mitä teit. Jos ostit niin mitä maksoi ja mistä ostit, sekä vaihdoitko suuttimia yms. ????

• harzzan

Moi.
        tein putket itse,megafonityyliset.
        on purettava malli,villat voi vaihtaa,ja äänet voi tehdä sellaiseksi kuin itse haluaa!
        Olin juuri veeraanirallissa ja voin sanoa että,jouduin esittelemään saundeja noin 10kunta kertaa,ja palaute oli kertakaikkiaan positiivista.
        Teen putket mittojen mukaan mihin pyörään tahansa,maksavat 350erkkiä kpl,p,040 572 50 17.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1348
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      717
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      659
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      48
      630
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      608
    6. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      78
      595
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      47
      591
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      568
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      48
      546
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      190
      541
    Aihe