En yleensä kirjoittele heti leffan nähtyäni arvosteluita mutta nyt voisi tehdä poikkeuksen, jottei viesti jää tekemättä ja että pääsee ensimmäisenä asiaa puimaan. Eli itse arvosteluun..
Mission Impossible III eli Vaarallinen Tehtävä 3 on varsin suoraviivaista toimintaa. Tätä faktaa ei ainakaan voi kieltää. Elokuva on itseasiassa hyvinkin suoraviivainen ilman sen ihmeempiä koukkuja tai kompleksia juonta. Tarpeeksi hollywoodmaista toimintaa riittää koko leffan ajan ja se on tehokasta.
No tottakai mukaan on ympätty hieman draamaa ja muutamia hassuja kohtauksia/repliikkejä. Mukana on myös aikaisemmista osista tuttua agenttitoimintaa - mutta mitä tulee aikaisempiin osiin, niin kyllä se "ykkösosa" vie edelleen voiton tässä trilogiassa.
Elikä: Ohjauksessa ollut JJ Abrams (ylihyvän Lostin tekijöitä) tarjosi viihdyttävän reilun parituntisen, Tomppa veti roolinsa asiallisesti kuten aikaisemminkin, ja tekninen toteutus oli huippuluokkaa . Miinusta tottakai osittaisesta totisuudesta ja statisteiksi jääneistä sivunäyttelijöistä. Ja tietysti sen monipuolisen juonen puutteesta.
Suositeltavaa katseltavaa, varsinkin jos aikaisemmat osat on tullut nähtyä.
***/*****
M.I 3 - arvostelu
5
936
Vastaukset
- on yksi tuottajista
Sen lahopään lompakkoon en laita ensimmäistäkään taalaa.
Netti puhuu. - Joblo
Jos LOST on kerta ylihyvä, niin mikset ole kirjoittanut yhtäkään viestiä tuolle palstalle???
- Hanttihommis
Onneksi en joutunut maksamaan tästä leffasta. Tosikkomaista, epäuskottavaa ja kliseistä räjäyttelyä. Hahmot siitä latteimmasta päästä, motivoimatonta toimintaa ja lapsellisia käänteitä. Ja Tomppa, sen kanssa on oltava niin varovainen, ei saa koskaan kuvata niin, että todellinen pituusero kanssanäyttelijöihin näkyisi!
- jeesus telijä
toi tompan pituus ero on kyll hyvä naurunaihe tomppaleffois
Kaikkea sinä menetkin vapaaehtoisesti katsomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62925
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm52670- 41648
- 88577
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 38492
- 41481
- 72473