Nyt olen ansainnut kehuja

yksitypy

Niin... ensiksi huomenet kaikille.
Olen ollut ahkera typy tänä aamuna. Sanotaan että laiska töitään luettelee... no... olenhan minä vähän sellainen, mutta tämä aamu ollut poikkeus.
Heräsin kuudelta. Olen imuroinut, pessyt makuuhuoneen ikkunan.Pessyt koneellisen pyykkiä ja vienyt kuivumaan. Nyt on Janssonin kiusaus uunissa ,ja Hermannin kakku odottaa uuniin pääsyä.
Sitten laitan shortisit jalkaan ja lähden pihatöihin joita aina riittää.
Tulin sen teille kertomaan, että joku edes saa tietää kuin reipas olen :=)))))
Kehuja tään avauksen alle kiitos.
Mutta hyvät päivänjatkot kaikille. Olkaa ulkona ja nauttikaa. Taitaa tulla ihan hellepäivä :=)))))

17

840

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanaton nyt

Tauko ilmeisesti pidetty ja hommat jatkuu?

• yksitypy evk

sanattomaksi vetää jokaisen mielen tällainen aherrus :=)))
        Mutta nyt lähden jatkamaan. Palaan lukemaan kehut illansuussa ja kertomaan mitä vielä päivän mittaan olen saanutkaan aikaseks. Voitais pitää oikeestaan kilpailu tämän päivän ahkerimmasta huuhaalaisesta. Joten kipin kapin töitten ääreen sieltä.
        Mistähän tämä energia mulle nyt? Menen äkkiä jatkamaan, ettei kohtaus mene ohi.
        Moikkelis kaikille :=))))

• ahkeroitu
        yksitypy evk kirjoitti:

sanattomaksi vetää jokaisen mielen tällainen aherrus :=)))
        Mutta nyt lähden jatkamaan. Palaan lukemaan kehut illansuussa ja kertomaan mitä vielä päivän mittaan olen saanutkaan aikaseks. Voitais pitää oikeestaan kilpailu tämän päivän ahkerimmasta huuhaalaisesta. Joten kipin kapin töitten ääreen sieltä.
        Mistähän tämä energia mulle nyt? Menen äkkiä jatkamaan, ettei kohtaus mene ohi.
        Moikkelis kaikille :=))))

koko viikko että talo ja pihat näyttää kuin uudelta.Tänään on ansaittu vapaapäivä ja nautitaan terassilla koko päivä.Osa porukasta nukkuu vielä.Mennään sitten ulos porukalla.

• mutta mitäs nyt - sähköiskunko vai minkä tällin olet saanut?

Entä ketäs ovat nuo Jansson ja Hermanni? Jaaha..............*pitihän se arvata*

Tämä oli siis huuhaavastaus, tosikoille tiedoksi!

On se onni Sinulla, kun saat omalla pihalla puuhastella *vähän kateellinen olen*

Terveisin, sama vanha MM.

• edellisen viesti

on ennen sinun viestiäsi kun vertaa kellon aikoja?

• yksitypy evk

sähköiskun jostain sain. Mistä lienee.
        Onni tietenkin kun saa pihalla puuhastella, vaikka joskus tuntuu että asuisin mieluummin kerrostalossa, ettei tarvis noita pihatöitä tehdä.
        Siinä näet ettei ihminen osaa olla juuri mihinkään tyytyväinen :=((
        No nyt häivyn jatkamaan :=))))

• NYLKKÄRI

LAISKAA SINUSTA EI SAA TEKEMÄLLÄKÄÄN.
      EI KAI MIEHESI NIMI OLE
      HERMAN JANSSON AJATTELIN KUN HERKKUJA TEET.

• yksitypy evk

kun minut joskus näkisit :=))))
        Yleensä täysin vetämätön.
        Ei ole miehen nimi Hermanni. Mutta sen kakun nimi on oikeesti sellanen.
        No niin tähänkö mä koneelle nyt juutuin taas :=(((

• nylkkäri
        yksitypy evk kirjoitti:

kun minut joskus näkisit :=))))
        Yleensä täysin vetämätön.
        Ei ole miehen nimi Hermanni. Mutta sen kakun nimi on oikeesti sellanen.
        No niin tähänkö mä koneelle nyt juutuin taas :=(((

että se kiusaus koskee muitakin kuin janssonia ja se on sinulla mukana jatkuvasti.

• CharlieChaplin
    • toinennimetön

kert oot noin ahkera ollu voisit sää tulla munki huushollin siivoon...Kiitos jo etukäteen....=:0)))))))))))

• Alien-8

Ainahan mä olen sen tiennyt,että sinä olet ahkera:))Jos ihan sortsit meinaat jalkaas laittaa,kyllä siinä Janssonille ja Hermannille tulee kovat kiusaukset..

Muksaa ja aurinkoista päivänjatkoa:))

• yksitypy evk

tällanen on? Eihän tänne ole montakaan kehua tullut.
      Kiitti vaan.. Ja minä uurastanut että ihan puhki olen.
      On siinä mulla kavereita :=(((

• >Ja minä uurastanut että ihan puhki olen.<

- huomaanhan/tiedänhän ainakin minä sen, tuostakin, että "evk" - sen pitäisi tietty olla "ejk" (ei jaksa kirjautua/kirjoittaa).

Terveisin, MM.

• yksitypy ejk
        Man-of-Mystery kirjoitti:

>Ja minä uurastanut että ihan puhki olen.<

- huomaanhan/tiedänhän ainakin minä sen, tuostakin, että "evk" - sen pitäisi tietty olla "ejk" (ei jaksa kirjautua/kirjoittaa).

Terveisin, MM.

No kyllähän minä vielä jaksan, mutta en vaan viitsi.

Voi jummi että ollut kaunis ilma tänään. Ja on siis vieläkin. Ulkona aamusta asti. Varmaan happimyrkytyksen jo saanut.
        Rusketusta sain jo hyvin pintaan ja tietenkin annoksen ultraviolettisäteitä myös :=))))

• yksitypy ejk kirjoitti:

No kyllähän minä vielä jaksan, mutta en vaan viitsi.

Voi jummi että ollut kaunis ilma tänään. Ja on siis vieläkin. Ulkona aamusta asti. Varmaan happimyrkytyksen jo saanut.
        Rusketusta sain jo hyvin pintaan ja tietenkin annoksen ultraviolettisäteitä myös :=))))

aika köyhä viesti tuo edellinen minulta........

Nyt on koko maassa sellainen keli, että voin siteerata Vainion Junnua hieman:

".....silmät suljen, lipuu elämäni paatti - hyvin säädetty on iso termostaatti....."

Ei tuohon ole mitään lisättävää, t. MM.

• yksitypy ejk
        Man-of-Mystery kirjoitti:

aika köyhä viesti tuo edellinen minulta........

Nyt on koko maassa sellainen keli, että voin siteerata Vainion Junnua hieman:

".....silmät suljen, lipuu elämäni paatti - hyvin säädetty on iso termostaatti....."

Ei tuohon ole mitään lisättävää, t. MM.

Junnu ei olisi laulun sanoja väsännyt. Ja hyviä sanoituksia tekikin :=)))
        Pakko mennä vähän vaaka-asentoon. Meinaa uni tulla ihan väkisin.
        Janokin niin kova. Kyllä nyt maistuis kylmä kalja, mutta en viitsi enää kauppaan lähtä. Menenpä siis juomaan kylmää, raikasta vettä :=)))

Ps. köyhä oli tää munkin viesti, mutta mitäs suotta niitä rikkaita viestejä huuhaalle laittelee. Voi vielä joku varastaa :=))))

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      208
      8469
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      15
      4370
    3. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      106
      3839
    4. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      137
      3722
    5. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      89
      3001
    6. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      169
      2729
    7. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      52
      2512
    8. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      152
      2221
    9. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      74
      1696
    10. Miksi suorittamisesta tulee

Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a
      Sinkut
      68
      1494
    Aihe