vaaka miehen rakkaus

jhjgjgjhik

Olkaa kilttejä ja kertokaa omia kokemuksia. Asia on häirinnyt minua jo pitkän aikaa.

Olen tuntenut erään vaaka miehen jo hyvinkin kauan, ja meidän yhdessä vietetty aika on on ollut uskomattoman ihanaa ja korvaamatonta. Tietyistä syistä hän ei varmastikkaan halua enään pitää yhteyttä ja syy onkin minun.

Kuitenkin, onko teillä samanlaisia kokemuksia? Heti kun tapasin hänet tuntui heti että hän on se oikea, ajattelen häntä myös lähes päivittäin vieläkin, enkä varmaan ikinä pysty unohtamaan yhteisiä aikojamme.

Onko tämä jotenkin ominaista kaikille vaa`oille, osata olla niin hurmava ja käytöksellän sekä eleillään osoittaa ettei mailmassa ole ketään hänen veroistaan?

Ikuinen kaipaus taitaa jäädä

17

4935

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs vain jostakin

      Vaaka on se merkki mihin ei olis pitäny rakastua... Kerran palavasti rakastuin ja ikinä se tunne ei kuole. Mikään juttu ei ole sen suhteen jälkeen onnistunut. Kaipaan häntä ikuisesti!

      • Meja***

        Voi eiii, mulla on ihan sama juttu. Miten voi maailma ollakkaan näin pieni??!! Kirotaan vaa´at joohan!? Siis miespuoleiset ;)


      • vaaka, m
        Meja*** kirjoitti:

        Voi eiii, mulla on ihan sama juttu. Miten voi maailma ollakkaan näin pieni??!! Kirotaan vaa´at joohan!? Siis miespuoleiset ;)

        te naiset oletta aivan samanlaisia...ikuinen kaipuu jäi kun rakastuin vaaka naiseen.... ystäviä oltiin hyvin meni kaikki oli ihanaa..sitte kun pari suhteeseen päädyttiin kuulemma muutuin itseni vastakohdaksi tulin rumaksi, ärsyttäväksi ja mielenkiinnottamaksi.....outo juttu....


    • usko pois

      Miksi sä syyllistät itseäsi siitä, ettei hän haluu pitää yhteyttä??

      Kuinka kauan sulle on 'hyvin kauan'?

      Minäkin tunsin erään vaakamiehen hyvin kauan, yhteistä ihanaa aikaa... ja kuvittelin kauan, että hän pysyy ainoana - ei tule muita.

      Mutta, mutta, pääsin irti. Se hurmaavuus paljastui lopulta peloksi ja itserakkaudeksi, ja kuka haluaisi sellaista pönkittää?

      Tosin tuli sitten vastaan toinen vaakamies, kypsempi... Luulen, että vaakamiehet kypsyy hitaasti.

      Kuitenkin, kyllä niistä poikasista eroon pääsee - kiroamatta ;))

    • jäi :)

      Vahinko vaan, että vaakani jakeli vaakamaisesti tuota ominaisuutta yhtäaikaisesti muutamalle muullekin.
      "Gabriel" sai mennä, mutta kaipaus...

      • nanna*

        Muillakin on siis samankaltaisia kokemuksia vaakamiehestä kuin mullakin. Ihanaa että ei ole yksin, mutta onhan tuo kurja meidän langenneitten kannalta tämä tilanne.

        Miksi ihmeessä ne on niin ihania? *huoh*
        Mutta kuitenkin niin raivostuttavia. *ggrr*


      • Meja***
        nanna* kirjoitti:

        Muillakin on siis samankaltaisia kokemuksia vaakamiehestä kuin mullakin. Ihanaa että ei ole yksin, mutta onhan tuo kurja meidän langenneitten kannalta tämä tilanne.

        Miksi ihmeessä ne on niin ihania? *huoh*
        Mutta kuitenkin niin raivostuttavia. *ggrr*

        Sanoppa muuta ;)
        Aina ensin tulee se grrrrrrrrrrr, mutta sitten kun alkaa ajatella niitä yhteisiä hetkiä ja sitä ihanuuttaa...aaaaaa...grrrrr...aaaaa...grrr..

        Koita nyt siinä sitten päättää, mitä pitäisi tehdä!!?!


      • nanna*
        Meja*** kirjoitti:

        Sanoppa muuta ;)
        Aina ensin tulee se grrrrrrrrrrr, mutta sitten kun alkaa ajatella niitä yhteisiä hetkiä ja sitä ihanuuttaa...aaaaaa...grrrrr...aaaaa...grrr..

        Koita nyt siinä sitten päättää, mitä pitäisi tehdä!!?!

        mä kyllä tiiä että pakko olis päästä irti, mutta kun.. =( Mutta tuo oli kyllä niin totta, että vaikka vihaks vetää, niin sitten erehdyt muisteleen (ja aikahan vielä kultaa muistot) niin sit jo vollottaa täysillä.

        Kyllä vaakamiehellä on helppoa, mutta mitäs tämmönen rakastunut raasu. =(


      • sektionzXS
        Meja*** kirjoitti:

        Sanoppa muuta ;)
        Aina ensin tulee se grrrrrrrrrrr, mutta sitten kun alkaa ajatella niitä yhteisiä hetkiä ja sitä ihanuuttaa...aaaaaa...grrrrr...aaaaa...grrr..

        Koita nyt siinä sitten päättää, mitä pitäisi tehdä!!?!

        kuin vaakakuppien heilumista..

        "aaaaaa...grrrrr...aaaaa...grrr.. " :)


      • Meja***
        sektionzXS kirjoitti:

        kuin vaakakuppien heilumista..

        "aaaaaa...grrrrr...aaaaa...grrr.. " :)

        Sinäpä sen sanoit!!

        Mutta on se niin väärin, että vaakamies ei tajua sanan "ikävä" merkitystä samalla tavalla kuin minä.

        -Oho, meni tässä kuukausi, etten pitänyt yhteyttä. Sorry sorry sorry! Kisss!

        grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....


    • Vesimiesnainen

      Niinhän tuolla kaksoset osastollakin itketään kaksosmiesten perään, eli niistäkin löytyy niitä ihania, joiden takia akat menee sevon. Itse olen sen kokenut. Eli meitä toivottomia löytyy lisää. Tämähän käy mielenkiintoiseksi...On merkkejä, jotka saivat minut sekaisin aivan muista syistä esim. härkä, leijona, kauris. Vielä on paljon kokematta....

      • Sarvipäinen fisuleidi

        Itsekin olen kokenut rakkauden vaakamiehen kanssa. Se oli kyllä ainutlaatuinen kokemus. Hän oli niin vilpittömän oloinen ja suloinen, mutta osasi myös olla intohimoinen - täydessä tasapainossa siis, juuri sopivissa määrin.

        Vieläkin roikun on/off suhteessa. Ei kukaan mies sen jälkeen ole tuntunut yhtään miltään.


      • Vaakamies38
        Sarvipäinen fisuleidi kirjoitti:

        Itsekin olen kokenut rakkauden vaakamiehen kanssa. Se oli kyllä ainutlaatuinen kokemus. Hän oli niin vilpittömän oloinen ja suloinen, mutta osasi myös olla intohimoinen - täydessä tasapainossa siis, juuri sopivissa määrin.

        Vieläkin roikun on/off suhteessa. Ei kukaan mies sen jälkeen ole tuntunut yhtään miltään.

        ..etsii sitä oikeaa.

        http://treffit.suomi24.fi/index.jsp?layout=default&object=showProfile&id=231897


    • rapuinen

      hei,
      huolet pois vaakamieheen pääsemättömästi rakastuneet. itse olin samanlaisessa koukussa, mutta sitten tapasin rapumiehen ja voi sitä hellittelyn, huomaavaisuuden ja lämmön määrää verrattuna vaaka-kylmäkalleen. suosittelen kaikille naisille! :)

    • veden äärellä

      Niin minun tarinani menee näin. Törmäsin vaakamieheen viikonloppuna ja hänen seurastaan en olis halunut lähteä... Oikeesti multa meni jalat alta.. Toivottavasti tapaan hänet vielä. Sydän alkaa nimittäin pamppailemaan pelkästä ajatuksesta.

      • vaakanainen

        Olen vaakanainen ja rakastuin vaakamieheen. Ja hänkin minuun. Ei siinä rakkaudessa mitään ihmeellistä ollut. Kesti seitsemän vuotta ja lopetettiin. On samanlaista rakkautta kuin ketä muuta tahansa kohtaan. Rakkautta on joka puolella kun sen vain ymmärtää ottaa vastaan ja muistaa myös antaa. Ei rakkaus liity tähtimerkkeihin.


    • .........................yx...

      minähän aloin juuri tuohon aikaan seurustelemaan oman vaakamieheni kanssa kun olet kirjoittanut tuon viestis:)etten olis vaan vienyt sulta vaakamiestä?heh....tää mun vaakamieheni on imatralta .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe