Mitä mieltä Suomalaisesta? Onko siitä ajateltu Niken Korvaajaa... En usko että on paras vaihtoehto. Pitäis olla näyttöjä jo ku äijä on kuitenki melkeen 3 kymppinen. Positiivista on että hankkivat kotimaisen vahdin.
Kärppävahdit
7
543
Vastaukset
Mielestäni Suomalainen on näistä tuoreista Kärppä-vahvistuksista onnistunein hankinta. Kannattaa muistaa, että Nikke on selkeä ykkönen ja montaa peliä ei kakkoselle ole luvassa. Kakkosen tulee olla siis sellainen pelaaja, joka on motivoitunut, vaikka rooli tuleekin olemaan pieni. Tässä mielessä Suomalainen on varmasti mies paikallaan.
- JEJ
Paitsi jos Bluesin pojat käy taas sikailemassa. Mitäs sitte teette? Onko Suomalaisesta silloin ykkös veskaksi?
JEJ kirjoitti:
Paitsi jos Bluesin pojat käy taas sikailemassa. Mitäs sitte teette? Onko Suomalaisesta silloin ykkös veskaksi?
Ei loukkaantumisille mahda mitään. Sen varaan on laskettava, että tällaisessa tilanteessa Suomalainen hoitaa homman. Ei kukaan huippuveska tule tänne aition luukkua avaamaan, kun tietää, että Nikke pelaa valtaosan peleistä.
- hlkjh
FPS:n Janne Kurikka olisi ollut huomattavasti parempi ja halvempi kakkosmaalivahti Kärpille. Kärppäkasvatti, ja oikeasti nuori ja nouseva maalivahti (Junnon määritelmä kakkosmaalivahdille), mitä tämä Suomalainen ei todellakaan ole. Suomalainen on tunnetusti hyvin epätaisainen torjuja, ja nyt kun pelejä tulee harvakseltaan, tason voi vaan odottaa laskevan.
Kurikkaa huhuttiin Kärppiin, itse olisin myös mielelläni miehen Kärpissä nähnyt. Kenties Kurikka agenttinsa kanssa katsoi, että uran kannalta on parempi torjua vaikka mestiksessä ykkösenä kuin liigassa kakkosena.
- Jukurifani
No Suomalainen on yksinkertaisesti parempi sen takia.Miten läheltä olet seurannut Jaskan pelaamista kun noin asiantuntevasti moitit Mestiksen parasta maalivahtia.Tottakai jokaiselle veskarille tulee huonoja pelejä joskus ja Jaskakin pelasi ne pois ennen tärkeitä otteluja että näytti sitten pleijareissa ja finaalissa todellisen taitonsa.Tottakai se kyrsii kun oma suosikki ei pääse huippu joukkueeseen mutta näin se vaan menee,vaikka moni toivoo Jaskalle epäonnistumista Jukuri leiristä mitä parhainta menestystä hänelle!
- zeppo
Jukurifani kirjoitti:
No Suomalainen on yksinkertaisesti parempi sen takia.Miten läheltä olet seurannut Jaskan pelaamista kun noin asiantuntevasti moitit Mestiksen parasta maalivahtia.Tottakai jokaiselle veskarille tulee huonoja pelejä joskus ja Jaskakin pelasi ne pois ennen tärkeitä otteluja että näytti sitten pleijareissa ja finaalissa todellisen taitonsa.Tottakai se kyrsii kun oma suosikki ei pääse huippu joukkueeseen mutta näin se vaan menee,vaikka moni toivoo Jaskalle epäonnistumista Jukuri leiristä mitä parhainta menestystä hänelle!
Joo vähän turhalta tuntuu Kärppäfanien panikointi tosta veskaritilanteesta. Jaska on huippuveska,junnuissakin pesi Ahoset, Niittymäet,Lehdot,Bäckströmit ym. Eli kun saa pelata hyvässä joukkueessa homma toimii. Pelicans pari vuotta sitten oli täys paska ryhmä eikä olisi pärjännyt edes mestiksessä! Ja puheet siitä ettei pää kestä on ihan turhaa. Enemmän taitaa painaa mieltä jos on kitara epävireessä! Pelit voikin vetää rauhassa harrastusmielessä ilman turhia paineita ja rennosti pelatessa tulee niitä koppejakin.
Liigassa tällä hetkellä parempi ykkönen löytyy ainoastaan Saipasta Zepp, Tps:n Hurme(jos jää), Kalpan Kapanen, Jypin Wallinheimo ja ehkä Bluesin Ahonen. Muiden kanssa Jaska vetää ihan samalla viivalla. Ja monien edelläkin reilusti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62925
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 41658
- 88577
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 39500
- 41498
- 72473