Lopettakaa jo SNAGE!!

pettynyt

huono keikka ja turhaa mainosta. onneksi oli vapaapääsy sentis, eihän tosta olis viittiny maksaa ja pettymys olis ollu suurempi. kiitti v-tusti vaan eräälle ganeskirjan kirjoittajalle joka tätäkin paskaa suositteli. Hukkaan heitettyä aikaa.

15

1819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jees jengiä

      taitaa olla jotain henk. koht. kun tietämättömänä haukut, jees jengiä Snage ja sanoma kulkee eteenpäin. B

    • sinua vituttaa

      Ottaapas sinua todella päähän, jos jotkut osaavat soittaa ja käyvät keikoilla.

      Treenaa sä vielä peilin edessä muutama vuosi.

    • antamassa

      palautetta yleisölle :-P

    • ganesman

      Totuus on se, että bändin jäbät hykertelee tyytyväisenä...pääasiahan on että puhutaan.

      • Roody Goody

        Luulen myös että hyvää mainosta se on tämäkin narina. Jos joku ei tykkää, niin on aika outo alkaa meuhkata että pitäis bändin lopettaa. Voisi itse lopettaa aiheessa piehtaroinnin ja keskittyä siihen mistä tykkää. Lauantaina kesäkuun 17. päivä Lunaan Myyrmäkeen SNAGEn keikkaa arvioimaan!


      • Hani aaltonen
        Roody Goody kirjoitti:

        Luulen myös että hyvää mainosta se on tämäkin narina. Jos joku ei tykkää, niin on aika outo alkaa meuhkata että pitäis bändin lopettaa. Voisi itse lopettaa aiheessa piehtaroinnin ja keskittyä siihen mistä tykkää. Lauantaina kesäkuun 17. päivä Lunaan Myyrmäkeen SNAGEn keikkaa arvioimaan!

        ..mutta meillähän oli diili rimember? uh??


    • Perseestä

      Tuukka on perseestä

      • oot

        mammari ja pyllypoika


      • LA Teri

        Kyllä se laulaa osaa mut se ei osaa päättää
        onko se joku teddy, ganesäijä vai mikä.


    • tittanikki

      heh,heh,heh,heheeeeeeeeeeeee

    • get on

      Ihme asenne sulla, SNAGEn soitto toimii! Ei mikään coverbändi tietenkään Hurriganes ole, mutta ei kai kukaan sitä odotakaan, vai odotitko sinä?

      • titmus

        mitä järkeä on yleensäkään soittaa pelkkää hurriganesia, sehän on jo tehty? eikö mitään muuta löydy maailmassa ? jos on niin paska soittaja ettei saa omaa musaa aikaseksi, eikö sillon vois jäädä jo kotiin?


      • fredikoli
        titmus kirjoitti:

        mitä järkeä on yleensäkään soittaa pelkkää hurriganesia, sehän on jo tehty? eikö mitään muuta löydy maailmassa ? jos on niin paska soittaja ettei saa omaa musaa aikaseksi, eikö sillon vois jäädä jo kotiin?

        Hei, sun täytyy kyllä olla ihan oikeesti surkein/tyhmin provoilija mihin olen törmännyt. IHAN OIKEESTI! Sussa ei ole vaadittavaa tyyliä jotta kirjoituksesi herättäisi minussa tämän suurempaa tarvetta vastata älyllisesti tyhmiin kirjoituksiisi.
        Ruutia et ole tainnut keksiä, ethän...


      • Nuotit haltuun
        fredikoli kirjoitti:

        Hei, sun täytyy kyllä olla ihan oikeesti surkein/tyhmin provoilija mihin olen törmännyt. IHAN OIKEESTI! Sussa ei ole vaadittavaa tyyliä jotta kirjoituksesi herättäisi minussa tämän suurempaa tarvetta vastata älyllisesti tyhmiin kirjoituksiisi.
        Ruutia et ole tainnut keksiä, ethän...

        on aivan oikeassa. Kirjoittaa oman mielipiteen. Ei provosoi, mutta sinä provosoiduit, eikä se ole kovinkaan älykästä. Kyllä, muusikko joka ei osaa tehdä omaa musaa on aika surkee ja säälittävä tapaus. En ikipäivänä haluaisi olla sellainen.


      • tiedän
        Nuotit haltuun kirjoitti:

        on aivan oikeassa. Kirjoittaa oman mielipiteen. Ei provosoi, mutta sinä provosoiduit, eikä se ole kovinkaan älykästä. Kyllä, muusikko joka ei osaa tehdä omaa musaa on aika surkee ja säälittävä tapaus. En ikipäivänä haluaisi olla sellainen.

        titmus ja nuotit haltuun takaa löytyy sama poika. Pissii vieläkin housuihin ja varsinkin päiväsaikaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe