huono keikka ja turhaa mainosta. onneksi oli vapaapääsy sentis, eihän tosta olis viittiny maksaa ja pettymys olis ollu suurempi. kiitti v-tusti vaan eräälle ganeskirjan kirjoittajalle joka tätäkin paskaa suositteli. Hukkaan heitettyä aikaa.
Lopettakaa jo SNAGE!!
15
1837
Vastaukset
- jees jengiä
taitaa olla jotain henk. koht. kun tietämättömänä haukut, jees jengiä Snage ja sanoma kulkee eteenpäin. B
- sinua vituttaa
Ottaapas sinua todella päähän, jos jotkut osaavat soittaa ja käyvät keikoilla.
Treenaa sä vielä peilin edessä muutama vuosi. - antamassa
palautetta yleisölle :-P
- ganesman
Totuus on se, että bändin jäbät hykertelee tyytyväisenä...pääasiahan on että puhutaan.
- Roody Goody
Luulen myös että hyvää mainosta se on tämäkin narina. Jos joku ei tykkää, niin on aika outo alkaa meuhkata että pitäis bändin lopettaa. Voisi itse lopettaa aiheessa piehtaroinnin ja keskittyä siihen mistä tykkää. Lauantaina kesäkuun 17. päivä Lunaan Myyrmäkeen SNAGEn keikkaa arvioimaan!
- Hani aaltonen
Roody Goody kirjoitti:
Luulen myös että hyvää mainosta se on tämäkin narina. Jos joku ei tykkää, niin on aika outo alkaa meuhkata että pitäis bändin lopettaa. Voisi itse lopettaa aiheessa piehtaroinnin ja keskittyä siihen mistä tykkää. Lauantaina kesäkuun 17. päivä Lunaan Myyrmäkeen SNAGEn keikkaa arvioimaan!
..mutta meillähän oli diili rimember? uh??
- Perseestä
Tuukka on perseestä
- oot
mammari ja pyllypoika
- LA Teri
Kyllä se laulaa osaa mut se ei osaa päättää
onko se joku teddy, ganesäijä vai mikä.
- tittanikki
heh,heh,heh,heheeeeeeeeeeeee
- get on
Ihme asenne sulla, SNAGEn soitto toimii! Ei mikään coverbändi tietenkään Hurriganes ole, mutta ei kai kukaan sitä odotakaan, vai odotitko sinä?
- titmus
mitä järkeä on yleensäkään soittaa pelkkää hurriganesia, sehän on jo tehty? eikö mitään muuta löydy maailmassa ? jos on niin paska soittaja ettei saa omaa musaa aikaseksi, eikö sillon vois jäädä jo kotiin?
- fredikoli
titmus kirjoitti:
mitä järkeä on yleensäkään soittaa pelkkää hurriganesia, sehän on jo tehty? eikö mitään muuta löydy maailmassa ? jos on niin paska soittaja ettei saa omaa musaa aikaseksi, eikö sillon vois jäädä jo kotiin?
Hei, sun täytyy kyllä olla ihan oikeesti surkein/tyhmin provoilija mihin olen törmännyt. IHAN OIKEESTI! Sussa ei ole vaadittavaa tyyliä jotta kirjoituksesi herättäisi minussa tämän suurempaa tarvetta vastata älyllisesti tyhmiin kirjoituksiisi.
Ruutia et ole tainnut keksiä, ethän... - Nuotit haltuun
fredikoli kirjoitti:
Hei, sun täytyy kyllä olla ihan oikeesti surkein/tyhmin provoilija mihin olen törmännyt. IHAN OIKEESTI! Sussa ei ole vaadittavaa tyyliä jotta kirjoituksesi herättäisi minussa tämän suurempaa tarvetta vastata älyllisesti tyhmiin kirjoituksiisi.
Ruutia et ole tainnut keksiä, ethän...on aivan oikeassa. Kirjoittaa oman mielipiteen. Ei provosoi, mutta sinä provosoiduit, eikä se ole kovinkaan älykästä. Kyllä, muusikko joka ei osaa tehdä omaa musaa on aika surkee ja säälittävä tapaus. En ikipäivänä haluaisi olla sellainen.
- tiedän
Nuotit haltuun kirjoitti:
on aivan oikeassa. Kirjoittaa oman mielipiteen. Ei provosoi, mutta sinä provosoiduit, eikä se ole kovinkaan älykästä. Kyllä, muusikko joka ei osaa tehdä omaa musaa on aika surkee ja säälittävä tapaus. En ikipäivänä haluaisi olla sellainen.
titmus ja nuotit haltuun takaa löytyy sama poika. Pissii vieläkin housuihin ja varsinkin päiväsaikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747514Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583183- 372446
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72080Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto332012- 201938
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151663- 531595
- 181579