Missä aidosti alistuvat miehet?

Sylvia

Osaako kukaan täällä kertoa, miksi on niin vaikea löytää ihan aidosti alistuvia miehiä? Sellaisia, joista voi tehdä todellisia orjia... Onko muilla hallitsevilla naisilla samanlaisia ongelmia? Ulkonäöstä ei ainakaan ongelma voi johtua, kauniin hoikan naisen luulisi kelpaavan kyllä. Jalkojeni juureen on käynyt kyllä yrittämässä montakin, mutta todellista orjaa tuntuisi olevan todella vaikea löytää.

36

10890

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TosiPervoMies

      Mitä vallan ihmeellistä haluat orjaltasi? Ajatus siitä aiheuttaa TosiPervoMiehellä hivenen virkistymistä...

      Oma näkemykseni kuitenkin on, että Orja-miesten suhde (Kunnon)Domina-naisiin on n. 1-20. Alistuvia Naisia lienee eniten, seuraavaksi alistuvia miehiä, D-miehiä ja DOMINOITA on vähiten...

      • bmad-29

        Kyllä se suhde on ihan 1-1. Alistavia
        naisia on vaikkei nyt ehkä netissä juurikaan, niin kyllä niitä on tuolla paljon ja monta olen elämän varrella löytänyt. Ei tämä yhteiskunta opeta naiselle alistamisen mallia, joten siinä on tiettyjä varauksia aina kun naista pidetään heikompana sukupuolena.


    • poju23v

      Millaset vaatimukse on sitten oikeille orjille?
      Kyllä itseänikin sellainen kiehtoo, ainakin ajatuksena. Mutta kyllä ainakin itse "vaadin" että muutenkin asiat on kunnossa, siis jos esim olisi oikea suhde pohjalla, jolloin on valmiiksi täydellinen luottamus toisiinsa silloin olisi helpompi alistua täydellisesti naiselle, kun täysin tuntemattomalle.

      (pakko mainita tämä email, jos vaikka joku kiinostuisi ottaa yhteyttä henk koht. [email protected] )

    • sut

      koiran koppiin pihal heh.. heh..mua et alista senki narttu..

    • yksi :)

      Ongelmani on se että en löydä naista joka minut haluaisi alistaa. Itse olisin valmis antautumaan ja alistumaan naiselle täysin. Tietenkin hänen pitää olla ns. domina. Mutta minä olisin henkilö josta joku kinky henkinen nainen saisi todellisen orjansa, kiltin, kaikkia käskyjä noudattavan tossun ja kidutuksen kohteen.

    • aitoako?

      Hei,

      Tiedän tunteen erittäin hyvin. BDSM on "harrastuksena" levinnyt viime vuosina räjähdysmäisesti. Ei siinä mitään pahaa, sitä voi harrastaa monella eri tasolla ja se kaikille suotakoon. Mutta itse olen ollut tavalla tai toisella mukana näissä kuvioissa jo jonkin aikaa ja huomannut sen valitettavasti aika pinnalliseksi.

      Ei ettäkö vastustaisin bileitä joissa ihmiset tapaavat toisiaan tai ettäkö leikitään salaa puolisolta ja haetaan jotain jännitysä elämään... meitä on moneksi.

      Mutta täytyy myöntää että tosissaan dominointiin suhtautuvia en ole onnistunut löytämään (ehkä siksi etten ole pitänyt hakua päällä niin paljon kuin olisi ollut tarpeellista). Mutta tällainen suhde vaatii paljon molemmilta. Itselleni monet asiat olen selvitellyt, kasvanut siihen vaiheeseen että tiedän mitä voisin "haluta", mihin asemaan olen ryhtymässä.

      Tosi orjuus on hyvin erikoinen tapa elää. Itse en ole persoonana "tossu" tai ns. toivoton tapaus, joka innostuu kunhan joku hiukan piiskaa heiluttaa. Omaa ajattelumaailmaa riittää, arvostan itseäni, olkoon status orja tai ei. Mutta pointtina näen että tässä kaikessa minuudessani olen ylpeä omistajattarestani, annan hänelle sen mitä voin itsestäni antaa, kasvan orjuuteen sisään yhä tiukemmin ja tiukemmin. Ja ennenkaikkea tämä kaikki on aitoa, ei viikonlopun hassu leikki, ei kuukauden bile-ilta - vaan aito D/s suhde.

      Tämä on paljon vaadittua orjaltakin. Se voi kuulostaa fantasialta, se voi jopa olla osittain fantasiaa. Mutta kuten kerroin, omassa ajatusmaailmassani olen pohtinut tätä kuviota hyvinkin tarkkaan, askel askeleelta. Ja nyt voisi vihdoi olla aika ottaa se seuraava suuri askel kohti tätä aitoa orjuutta.

      Onko sellaista? Jos on, tutustun mielelläni ihmiseen jolle se on oikea elämäntapa.

      Minulle voi laittaa e-mailia:

      [email protected]

      Mutta toki seuraan tätäkin foorumia ja keskustelua.

      24/7

      • TosiPervoMies

        Edellinen kommentti oli ylivoimaisesti paras! Siinä oli "jotain" (heh) ajateltukin... En toisaalta ihmettele yhtään, jos "mä-haluan-alistua-kelle-ja-milloin-vaan..."-tyyppien tarpeet ja toiveet eivät kohtaa tarjontaa.

        TosiPervoMiehen mielestä tapahtuma on enemmän pään sisäinen kuin jalkojen välissä...

        "Aidosti-Dominoivan" aloittajan lienee haasteellista löytää "aidosti alistuvaa" miestä todellakin. Yhtälö on kompleksinen ja ehkä normaaliakin elämää vielä pitäisi elää. TosiPervoMies ei voisi ajatella MILLÄÄN sellaista D/S-suhdetta, jossa EI VOISI KOSKAAN OLLA MIES. Ihmettelen, jos sitä joku Domina haluaisi?

        TosiPervoMies silti haaveilee, että voisi ALISTUA USEIN... En tiedä, mitä alkuperäinen kysyjä tarkoittaa. Toisaalta olisi vallan sääli, jos Domina kaipaisi jotain YKSITYISKOHTAA. Paskan syöminen jäänee useilta toteuttamatta...


    • pikkukalle71

      Moi, kyllä niitä aidosti asiassa mukana olevia miehiä löytyy. Itse olen yksi. Haluaisin löytää naisen joka alistaisi oikeasti. Mulla on satunnaisia sessioita silloin tällöin joidenkin kanssa. Olen 35 v. mies

    • bmad-29

      Onkohan tasovaatimuksesi ihan kohdallaan?
      Muista, että etsit kuitenkin ihan ihmistä (?). Naisten ongelma on juosta dominoivien kompleksisten lievästi alkoholiongelmaisten charmijaakkojen perässä. Ja sitten petytään kun nämä ei nuole varpaita antaumuksella. Jos haluat alistuvan miehen, etsi sitten alistuva mies, sellainen mukavanpuolein ruikku, jonka muna nousee pelkästä käsirautojen ja naisen rannekorujen näkemisestä.

    • nöyräpoika85

      Mutta aina tulee vastaan jotain, liian nuori tai liian vanha. Liian kaukaa. Normaalia seuraa on helppo löytää mutta alistavaa naista ei mistään. Varsinkaan kun en itse halua mitään sessiotyyppistä asuleikkiä tai olla sidottuna pelkästään. Haluaisin naisen, joka oikeasti nauttii saadessaan alistettua minut orjakseen joka palvelee nöyrästi häntä kaikessa taloustöistä seksiin ja työpäivän päätteeksi polvistuisin hänen jalkoihinsa puhdistaen hänen jalkansa nuolemalla... Mutta ei... Liika pervoa...ko?

    • Adonis Psykologus

      Suuri osa suomalaisista miehistä on juuri näitä peräänkuuluttamiasi aidosti alistuvia todellisia orjia. Mitään BDSM-seksiä näissä suhteissa ei kylläkään juuri ole, mutta henkinen ja fyysinen väkivalta on aina läsnä.

      Sinulla Sylvia lienee sama ongelma kuin näillä dommea toivottomasti hakevilla maso-ukoilla: Et näe metsää puilta.

    • Sylvia

      Kiitos vastauksista.
      Ehkäpä kyse on osittain myös siitä, että marginaalissa kun ollaan niin ihmisiä, joista valita, on joka tapauksessa hieman vähemmän kuin ns. normaalien ihmisten joukossa. Ja siitä pienemmästä, osittain hyvin piilossa olevasta joukosta sitten pitäisi löytää mieleisensä.
      Mutta kyllä kyse on todellakin myös siitä, että vaikea on löytää orja, joka todella pyyteettömästi ja kiitollisena nuolee varpaitani.

      • aitoko?

        Niin, ei se helppoa ole... Kuten taisin mainita edellisessä viestissä, monelle tämä on suuri fantasia ja fantasia ja todellisuus harvoilla kohtaavat. Ja nekin joilla ne voisivat kohdata, ei ehkä elämäntilanne sitä salli. Ja jos sekin vielä sallisi tällaisen elämäntavan niin sitten ei kemiat dominoivan ja alistuvan kesken toimi.

        Mutta en siitä huolimatta jaksa uskoa etteikö se olisi mahdollista. Helppoa se ei ole... mutta jos kaikkien näidne ponnistusten jälkeen kaikki toimii, niin uskon että orja on enemmän kuin aidosti kiitollinen nuollesaan Valtiattarensa varpaita... silloin se on ansaittua nautintoa. Molemmin puolin.


      • ssssssss
        aitoko? kirjoitti:

        Niin, ei se helppoa ole... Kuten taisin mainita edellisessä viestissä, monelle tämä on suuri fantasia ja fantasia ja todellisuus harvoilla kohtaavat. Ja nekin joilla ne voisivat kohdata, ei ehkä elämäntilanne sitä salli. Ja jos sekin vielä sallisi tällaisen elämäntavan niin sitten ei kemiat dominoivan ja alistuvan kesken toimi.

        Mutta en siitä huolimatta jaksa uskoa etteikö se olisi mahdollista. Helppoa se ei ole... mutta jos kaikkien näidne ponnistusten jälkeen kaikki toimii, niin uskon että orja on enemmän kuin aidosti kiitollinen nuollesaan Valtiattarensa varpaita... silloin se on ansaittua nautintoa. Molemmin puolin.

        Ootko Sylvia kuin kaunis? Mä en ainaka vois kuvitella, et olisin sellasen orja jota en ihailis ihan älyttömästi sekä ulkonäön että karisman vuoksi.


      • jalkaorja

        Minä kyllä nuolisin kiitollisina varpaasi kykenen ottamaan suuhuni kaikki kerralla,olisi se mahtavaa jos taas pitkästä aikaa saisi nuolla ja imeä naisen varpaita.
        olen ollut kerran suhteessa naisen kanssa joka piti siitä tosin hän ei myöntänyt sanallisesti, mutta kyllä minä tiesin sen.Tunsin hänen hallitsevan luonteensa sen verran hyvin.
        voitko mailata minulle:[email protected]


      • jalkaorja
        jalkaorja kirjoitti:

        Minä kyllä nuolisin kiitollisina varpaasi kykenen ottamaan suuhuni kaikki kerralla,olisi se mahtavaa jos taas pitkästä aikaa saisi nuolla ja imeä naisen varpaita.
        olen ollut kerran suhteessa naisen kanssa joka piti siitä tosin hän ei myöntänyt sanallisesti, mutta kyllä minä tiesin sen.Tunsin hänen hallitsevan luonteensa sen verran hyvin.
        voitko mailata minulle:[email protected]

        ei minua muutenkaan ole varmaankaan luotu normaaliin suhteeseen siihen olen liian kiltti.


      • illiric

        Moi, lähetä mulle sähköpostisi-saat mielenkiintoista postia vastineeksi :)[email protected]


    • rouvanpikkupili

      Hei,
      Itse olen elänyt D/s-suhteessa jo vuosia.
      Suosittelen kaikkille kiinnostuneille - tutustukaa Elise Suttonin Female Domination-teokseen tai hänen kotisivuihinsa (vieläpä ilmaisiin sellaisiin). Moni asia, joita tässä pohditte, aukenee Suttonin kautta. Saat jopa ohjeistusta kumppanin etsintään, tunnistamiseen ja löytämiseen, terveisin pikkupili

    • alistavat naiset?

      Kysytty kyllä aiemminkin!

    • ...löysin minäkin

      Tosin löysin aidosti hallitsevan naisen. Vaikka olin jo ehtinyt vajota lähes epätoivon partaalle. Mutta niinpä vain löysimme toisemme. Nainen oli ollut suhteessa, jossa oli jollain tavalla ollut hallitseva. Mutta ei siis ollut mieltänyt itseään mitenkään hallitsevaksi. Hyvin nopeasti hän on kuitenkin alkanut nauttia vallastaan, ja käyttää sitä jo suvereenisti ja estoitta... Löydät kyllä itsellesi aidosti alistuvan miehen, Sylvia.

      • jalkaorja

        minäkin löytäisin, mutta ainakin viimeksi kun katsoin mailin niin ei ollut Sylvia tai kukaan muukaan nainen kirjoittanut mitään! :(


    • masoja

      Sulla on ainakin tuhat pyrkimässä orjaksi. Piruuttani laitoin joskus hakemuksen orjaksi ja päivässä tuli 150 vastausta ja hakemusta.
      Se on niin että masokistin on ihan mahdoton löytää dominaa. Kyllä sinäkin sen hyvin tiedät. Tuo on jo aika sadistinen juttu sulta tommosta kirjoittaa.

    • yx vaan

      Ei se suinkaan mahdotonta ole mutta vaikeaa kylläkin..kun vaan jaksaa yrittää
      niin voi hyvinkin tärpätä...

    • tyttöiliä

      itse olen kans etsinyt kauvan naista joka tykkäisi rooli leikeistä mutta ei tunnu löytyvän monesta yrityksestä huolimatta tv orja

    • Aika vaikeaa on kyllä löytää aitoa Dommea tosin ei mitenkään mahdotonta. Usein haun pilaa liika hätäily ja malttamattomuus. Ei jakseta tutustua kunnolla toiseen. Sekin miten kukin määrittelee aidon on monesti laaja käsite. Aito voi olla mutta onko sitä sillä tavalla kun aloittaja asian ajattelee.

      Nämä asiat kun ovat hiukkasen pinnalla niin silloin mukaan mahtuu hyvin erilaisia ihmiaiä ja käsityksiä asioista. Itse jaan alistujat laajemmin ajatellen ns. Kauppalistasubeihin, joilla on listattuna asiat millä tavalla tulisi alistaa. Tämä ei sinänsä ole edes alistamista vaan subin mielitekojen täyttämistä.

      Toisessa ääripäässä ovat ne ovat ne joilla on hyvin vähän rajoja ja antavat Dommelle lähes täysin vapaat kädet toimia. Aito alistaja tekee asioita juuri niinkuin Domme haluaa, jotta hän olisi tyytyväinen.

      D/s-suhde ei ole tasa-arvoinen suhde vaan se perustuu valta-asemaan ja toisen ylemmyyden hyväksymisen. Se millainen suhde on ja miten se ajan myötä syventyy ja paranee jos alistuja oikeasti alistuu osaansa. Ttmä on siis vain minun näkemykseni ja olen sen vuosien varrella oppinut ja jopa muuttanut käsitystäni.

    • tyttöiliä

      itse olen kans hakenut kauvan naista joka tykkäisi roolileikestä mutta eipä tunnu löytyvän millään tv tyttöiliä

    • Kyllä tälläkin hetkellä olen aidosti alistuva orja. Minunlaisiani on kyllä harvassa :)

    • Iltaa omen tässä pitkään etsinyt itselleni dominaa joka alistaisi tätä orjaa

    • Anonyymi

      Kaikki Miehet Suomessa on alistettuja !! Jos et ole huomannut !! Naiset täällä määrää ja Miehet tottelee...

    • Anonyymi

      Täälläkin olisi yksi

      • Anonyymi

        Todista sen <3


    • Anonyymi

      Tääl­t­­­ä löydä­­­t nop­­easti suku­­pu­­­olt­­­a, suh­­tei­ta, tre­­­ff­it 👉 http://9105555.com/H/7jGvd 👈

    • Anonyymi

      He­i! Kuts­um­me sinu­t käym­­­ään uudess­a chatissa! Meitä on yl­i miljoona! 👉 http://7290000.com/H/i8Me 👈

    • Anonyymi

      Mä olen löytänyt itsestäni tuollaisen alistuva orjan. Alussa subina kainostelin mutta mieli avartui ja vapautui ajan myötä. Nyt nauttisin aisuri olostakin.

    • Minä olen hakenut koko elämä nainen joka halua alistaa minua ja nöyryyttää minua!Katson joka päivä läpi tällaisia sivuja ja katson jos joku halua alistaa minua!Strykpojke tarkoittaa selkäsaunapoika!

    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Ku­­ts­­um­­me sinut kä­ym­­­ään u­­­ude­ss­a chatissa! Mei­­tä on yl­­i mil­joona! 👉 http://armtown.com/H/X4c3E7

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe