Mitä seuraa, jos kieltäytyy saapumasta kertausharjoituksiin? Joutuuko vankilaan vai mitä tapahtuu? Itse olen vasta 16 eli en oo edes armeijaa käynyt, mutta ehkäpä joku vanhempi vastaa.
Kertauharjoituksista kieltäytyminen
mikä tuomio?
3
1369
Vastaukset
- nimimerkki tähän
Ei seuraa mitään, jos ilmoittautuu reservin kieltäytyjäksi, sen voi tehdä saatuaan kertauskutsun. Reservin kieltäytyjän pitää mennä täydennyspalvelukseen.
http://www.aseistakieltaytyjaliitto.fi/reservi/- Sulevi
mee mihinkää!
- res,siviili.2000
kannattaa soittaa esikuntaan ja hakea siviilileimaa passiin. parin päivän kuluttua saat lomakkeen minkä täytät , kohdat missä kysytään syytä: uskollinen vai eettinen. lähetät passin lomakkeen mukana.siitä menee parisen päivää ja saat passin takaisin missä on merkintä: reservin siviili.ei ole siv.kertausta näkynyt..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552745
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322355- 792198
- 952006
- 581974
- 121596
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361