Minkä ikäisiä odottajia? 2 osa

Mamma Miia

tää oli jokin aika sitten.mutta oli niin kiva juttu ,että kysytään uudelleen
Täällä Mamma 29 v
rv 22 3
kolmatta odotan eka poika 11/01 ja tyttö 6/04

35

1658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollaan

      22v. ja rv 34. eka tulossa.

    • olen

      elokuussa täytän 24 ja poika 04/05 ja rv 41

    • rv 38+5

      ensimmäistä odotellaan...

    • emilai

      ja ensimmäistä odotellaan :)

      • kan

        nyt on 7rv, olen itse 25v ja mies on 27v
        ja ensimmäistä odotellaan


    • Rv 39+3

      ...ja ensimmäistä odottelen =)

    • tuittuli_77

      Täällä ollaan menossa rv 5 3 ja toista odotellaan. Poika on 4/97.

      • henki

        ikää 28 ja ekaa oottelen rv 22


      • rv37+5

        kans 28v ja ekaa odotellaan


      • Sassu
        henki kirjoitti:

        ikää 28 ja ekaa oottelen rv 22

        28.v ja ekaa odottelen rv 22 2


    • Oldmama

      Ikä 40, rv 5 1 ja ensimmäinen :)

    • mallukka..

      täällä ekaa odotellaan ja rv 30..ja ikää 21 vuotta=)

    • elomasu

      (-85)esikoista odotellaan.

    • rv 12+0

      ja toista odottelen. tyttö 5/04

    • ....

      Nyt 21v, ku vauva syntyy niin 22v. Rv 12 6, ja ekaa odotan... =)

    • siipiorava

      Ekaa odotan, 26v olen, syksyllä 27. Laskettu aika on 23.10. eli se tekee raskausviikkoja 16 6. :)

    • tyttö

      siinähän se tuli, eli olen kahdeksantoista juuri täyttänyt.

      • tyttö

        ainiin. 16 6 rv


    • :) :)

      minä 22v tyttö 12/01, poika 05/04 ja rv 16 6

    • rv 22 ja

      ikää on 21,miehellä pian 25.

      • ekaa ootellaan

        ...


    • molemmat.

      ja ekaa odotamme mieheni kanssa :)

      marraskuussa laskettu aika...

    • 4.kerta äidiksi

      Ikää 35 vuotta,edelliset lapset 16v.,14v., ja 10v.Nyt rv 19 2,kaksoset syntyvät syksyllä.

    • Olen 25 vuotias ja ensimmäisiä lapsosia odotan, siis kaksoset tulossa heti ekalla kerralla :) Raskausviikkoja 31 1 tällähetkellä.

    • ...ja ensimmäistä odotellaan. :)

      • MsBlondy

        Eli 23 vuotta ja esikoista odotellaan. Syyskuun 7. on laskettu aika :)


    • Iloinen odottaja

      Taalla odotan ensimmaista ja ikaa on 38. Yllatysraskaus lapsettomalle ja tosi iloinen sellainen. Raskausviikolla 23 ja kaikki mennyt tosi hyvin.

    • catx

      Rv 34 lopuillaan! Itse täytän syksyllä 21 ja mies 26v. Esikoista odotamme!

    • melissa

      ja minä 20v ja avomies 24v.
      La 7.7.

    • jennifer rv 34+1

      minä 21, mies 32 ja toinen tulossa.. esikoinen täyttää heinäkuussa 4v. :)

    • rv 31+5

      ja ensimmäistä odotellaan.

    • Alma05

      Itse 24 ja mies 28v.. mulle eka ja miehen kolmas..

    • Auroora

      Ikää minulla 26, miehellä 25 vuotta. Toista odotellaan (esikoinen 03/05) ja laskettu aika on 26.10.

      Siipiorava, mun laskelmien mukaan olet vasta viikolla 15 ja risat! =) (voi hyvinkin olla että se olen MINÄ joka on seonnut laskuissa...)

    • Loppuvuodesta 22 v

      Viikkoja tasan 14.
      Kolmas raskaus,
      eka tyttö 2003, ja toinen tyttö 2005.

    • annuli81

      olen ja rv 28 2. Esikoinen poika syntyi 02 elokuussa:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe