Kannattaa vuokrata tämä leffa
http://www.imdb.com/title/tt0063415/
The Party, tehty jo 1968, mutta ei haittaa yhtään. En ole pitkiin aikoihin nauranut niin paljon, että meinaa tukehtua :D
Ennen osattii tehdä kunnon komedioita :)
Jos haluatte kunnon naurut!
7
1283
Vastaukset
- V2.1
"Ennen osattii tehdä kunnon komedioita :)"
allekirjoitan täydestä sydämestäni, myös tämän pätkän kohdalla- .....
samaa mieltä täälläkin.
- LordF
Älä suosittele hengenvaarallisia leffoja! Itse oon aina ollu tukehtua siinä "Birdie Nam Nam" -kohtauksessa.
Hari ram ram :D phuahaha!
Kun se länkkärimies tökkii sitä biljardikepillä sen persuuksille (luuli varmaan että joku tökkii sen pepulle tahallaan). Toinen paha kohta on kun se ampuu sen imukupin sillä pistoolilla sen hepun otsaan :D
Ihan oikeesti mä nauroin niin paljon, että mulla tuli vatsa kipeeksi ja kyyneleet valu silmistä :)
Mutta tuo Birdie Nam nam jäi tosiaan päähän soimaan, birdie nam nam...
- LeonardF
Totta, tämä leffa tappaa nauruun, varsinkin se birdie nam nam -kohtaus. Peter Sellers rulaa.
- Hrundi
Muttei todellakaan hauskimpia komedialeffoja... Sellasta Beanmäistä sähellystä, hymyilyttää muttei sen enempää naurata.
- päivänkakru
ihan hauskalta :) Onkos se tämä leffa? http://www.makuuni.fi/cgi-bin/filmi.cgi?sid=2486&rfr=5&search=The party&mformat=&desc=&scateg=&lang=fi
Yleensä vuokrauspaikoista ei noin vanhoja leffoja
löydykkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1152628- 852264
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651790- 561767
- 1651690
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581546Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461546- 1221342
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281249Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3571234