Kannattaa vuokrata tämä leffa
http://www.imdb.com/title/tt0063415/
The Party, tehty jo 1968, mutta ei haittaa yhtään. En ole pitkiin aikoihin nauranut niin paljon, että meinaa tukehtua :D
Ennen osattii tehdä kunnon komedioita :)
Jos haluatte kunnon naurut!
7
1298
Vastaukset
- V2.1
"Ennen osattii tehdä kunnon komedioita :)"
allekirjoitan täydestä sydämestäni, myös tämän pätkän kohdalla- .....
samaa mieltä täälläkin.
- LordF
Älä suosittele hengenvaarallisia leffoja! Itse oon aina ollu tukehtua siinä "Birdie Nam Nam" -kohtauksessa.
Hari ram ram :D phuahaha!
Kun se länkkärimies tökkii sitä biljardikepillä sen persuuksille (luuli varmaan että joku tökkii sen pepulle tahallaan). Toinen paha kohta on kun se ampuu sen imukupin sillä pistoolilla sen hepun otsaan :D
Ihan oikeesti mä nauroin niin paljon, että mulla tuli vatsa kipeeksi ja kyyneleet valu silmistä :)
Mutta tuo Birdie Nam nam jäi tosiaan päähän soimaan, birdie nam nam...
- LeonardF
Totta, tämä leffa tappaa nauruun, varsinkin se birdie nam nam -kohtaus. Peter Sellers rulaa.
- Hrundi
Muttei todellakaan hauskimpia komedialeffoja... Sellasta Beanmäistä sähellystä, hymyilyttää muttei sen enempää naurata.
- päivänkakru
ihan hauskalta :) Onkos se tämä leffa? http://www.makuuni.fi/cgi-bin/filmi.cgi?sid=2486&rfr=5&search=The party&mformat=&desc=&scateg=&lang=fi
Yleensä vuokrauspaikoista ei noin vanhoja leffoja
löydykkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1383130Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel702180Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102137Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien681856Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1551672Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241546Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k91193Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31123Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️751085- 801031