alkanut tulla muutamia pitkiä ketjuja :=)))
En oikein päässyt kärrylle kun luin onko ketjut ihan kaksinpuhelua vai osallistuuko niihin useampikin henkilö. Toisaalta aika mielenkiintoista jos ketjuun osallistuu useita henkilöitä.
Tuota keskustelun aihetta kun vielä vähän laajentais :=))))
Tännepäs on
38
1382
Vastaukset
- veikkaan jot
Kyseessä on ihan yksinpuhelua... ainakin toi yli kahensadan juttu...
- yksitypy
jos näin on, niin hattua kyllä nostan sille joka viitsii nähdä yksin tuollaisen vaivan :=)))
Apua... naurattaa, kun kuvittelen jonkun istumassa koneen ääressä päivän vastailemassa itselleen :=)))))))))))
Minä aloin jo provoilemaan muttei sekään auttanut.
- yksitypy
juttu. Meinasin minäkin mennä väliin, mutta en kuitenkaan jaksanut. :=))))
yksitypy kirjoitti:
Minä jo niin paistattelin ettei iho kestä enempää. Mutta kyllä on vähiin jäänyt nettailu kun ilmat lämpeni.
- Viikkoa
yksitypy kirjoitti:
sitten menin tollasen väliin,sain ärräpäiden saattelemana tulikiven katkuisen poistumis kehotuksen.antaa tollasten harrastaa keskustelua molempien persoonallisuuksiensa kanssa.
Viikkoa kirjoitti:
sitten menin tollasen väliin,sain ärräpäiden saattelemana tulikiven katkuisen poistumis kehotuksen.antaa tollasten harrastaa keskustelua molempien persoonallisuuksiensa kanssa.
ihan asiallisen vastauksen. Miksi siis puuttua toisten juttuihin kun itse voi laittaa aloituksen johon voi joku jopa vastata.
- yksitypy
tuputuu kirjoitti:
Minä jo niin paistattelin ettei iho kestä enempää. Mutta kyllä on vähiin jäänyt nettailu kun ilmat lämpeni.
Ihana oli päivä, että piti nautiskella auringosta.
Tämä lämpö voi jäädä lyhyeen. Lupas jo viilenevää. Tiedä vaikka kesän lämpimät olivat tässä. Eihän suomen keleistä koskaan tiedä :=)))) - yksitypy
Viikkoa kirjoitti:
se on jotain teinirakkautta.
Ei silloin passaa mennä väliin :=)))) yksitypy kirjoitti:
Ihana oli päivä, että piti nautiskella auringosta.
Tämä lämpö voi jäädä lyhyeen. Lupas jo viilenevää. Tiedä vaikka kesän lämpimät olivat tässä. Eihän suomen keleistä koskaan tiedä :=))))Laitoin paahtopaistia kun ihmiset väittävät että tulee oikeesti halvemmaksi kuin halvempi liha. Et usko millaiselle sivulle eksyin kun etsin reseptiä:((( Mutta hyvää oli ja nyt on maaru täys.
- Alien-8
Näyttää olevan jotain kahdenkeskistä viestittelyä.Ihme,kun ylläpito antaa pitää huuhaapalstaa chattina..??
Kuuma päivä on ollut..laitoin virvelinkin jo kuntoon ensiviikkoa varten.Kerran jäi koukku etumukseen kiinni,ja piti leikata pois.Siis ongenkoukku,eikä mitää etumuksen"ulokkeita";=)))- yksitypy
Vai olet virvelin kanssa värkkäillyt.
Jäikö se koukku "siihen"?
Minulla jäi kerran ongenkoukku ohimoon kiinni.
Lääkärireissu tuli. Muistan ikäni, kun siima ja koukku ohimolla jouduin lääkäriin. Hävetti niin kovasti. Nuori kun olin :=)))) - Alien-8
yksitypy kirjoitti:
Vai olet virvelin kanssa värkkäillyt.
Jäikö se koukku "siihen"?
Minulla jäi kerran ongenkoukku ohimoon kiinni.
Lääkärireissu tuli. Muistan ikäni, kun siima ja koukku ohimolla jouduin lääkäriin. Hävetti niin kovasti. Nuori kun olin :=))))vetskarin kohalle.Onneks ei mennyt läpi:))Mutta nytpä on uusi siima,kela öljytty,jne.Ensviikolla lähdetään etsimään niitä "suuria"saaliita:)
- yksitypy
Alien-8 kirjoitti:
vetskarin kohalle.Onneks ei mennyt läpi:))Mutta nytpä on uusi siima,kela öljytty,jne.Ensviikolla lähdetään etsimään niitä "suuria"saaliita:)
oli housut jalassa. Olis muuten voinut käydä vähän köpelösti :=))
Vai suuria saaliita meinaat saada. Niinhän niillä kalamiehillä on tapana. Ainakin puheissaan :=)))) - Alien-8
yksitypy kirjoitti:
oli housut jalassa. Olis muuten voinut käydä vähän köpelösti :=))
Vai suuria saaliita meinaat saada. Niinhän niillä kalamiehillä on tapana. Ainakin puheissaan :=))))sitten,kuinka se Ahti tulee suomaan niitä antimiaan:)En ole koskaan liiotellut,että silmienväli olisi metri.Korkeitaan 50cm ;)))
- nylkkäri
että edes kakínpuhelua on.
yksinpuhelu on jo toinen asia.- yksitypy
jos se onkin yksinpuhelua, kuten joku tuossa aiemmin epäili. Siinä saakin laittaa mielikuvitusta kehiin :=))))
- Pitkä-Ketju
Kiva olis jos olis henkilöitä vähä reilummin. Mut mialuummin sitten naisia. Tervetuloa!
- yksitypy
miestä siellä sitten on? Riippuu vähän siitä.
Ei yhden miehen takia kannata lähteä pitkiin ketjuihin :=)))) Kiitos kutsusta. - Pitkä-Ketju
yksitypy kirjoitti:
miestä siellä sitten on? Riippuu vähän siitä.
Ei yhden miehen takia kannata lähteä pitkiin ketjuihin :=)))) Kiitos kutsusta.polttaa ketjussa: aski per vuosi.
PS. Ei kesällä saa mennä koisaamaan ennen auringonlaskua! - Alien-8
Pitkä-Ketju kirjoitti:
polttaa ketjussa: aski per vuosi.
PS. Ei kesällä saa mennä koisaamaan ennen auringonlaskua!oikein puhutaan?Mies minäkin olen.Munat ja kaikki;=)
Röökiä kuluu Belmonttiaski päivässä:) - Pitkä-Ketju
Alien-8 kirjoitti:
oikein puhutaan?Mies minäkin olen.Munat ja kaikki;=)
Röökiä kuluu Belmonttiaski päivässä:)Entäs pitkävetohihnat???
- Alien-8
Pitkä-Ketju kirjoitti:
Entäs pitkävetohihnat???
Nokka-akseli ja vetopyörästö kyllä pelaavat loistavasti.Tuulettajanremmikään ei vingu kuin pakkasella..
- Pitkä-Ketju
Alien-8 kirjoitti:
Nokka-akseli ja vetopyörästö kyllä pelaavat loistavasti.Tuulettajanremmikään ei vingu kuin pakkasella..
Tuolla arsenaalilla riittää vetoa ja tuuletusta liiankin kanssa eli eiköhän ala nokka tuhisemaan ennen Pitkää...
- yksitypy
Hyvät yöt vaan kaikille. Se on tätä kevätväsymystä kait, kun aina nukuttaa :=)))
Palaillaan taas asiaan kun ilmat sallii :=)))- Pitkä-Ketju
Eipäs nukuta siellä!!!
- Pitkä-Ketju
tuputuu kirjoitti:
kun huudat niin lujaa.
olen hipihiljaa..hiips..hiips..hys...ikäänkuin se k siinä sukassa
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ !!!!!!!!!!!!!!! Pitkä-Ketju kirjoitti:
olen hipihiljaa..hiips..hiips..hys...ikäänkuin se k siinä sukassa
PÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ !!!!!!!!!!!!!!!* Katsoo varovasti jalkaansa*.
- Pitkä-Ketju
tuputuu kirjoitti:
* Katsoo varovasti jalkaansa*.
eikä sentään sukassa asti...
Ketjut vaan on pitkät, Nimittäin kun on ovessa lukko korkealla niin pitää olla piiitkä avainketju! Pitkä-Ketju kirjoitti:
eikä sentään sukassa asti...
Ketjut vaan on pitkät, Nimittäin kun on ovessa lukko korkealla niin pitää olla piiitkä avainketju!Minä en yllä lukkoon oli mikä ketju hyvänsä:((
- Pitkä-Ketju
tuputuu kirjoitti:
Minä en yllä lukkoon oli mikä ketju hyvänsä:((
taidatkin olla avainhenkilö etkä tämmöinen entinen avainkaulalapsi kuin minä!
Pitkä-Ketju kirjoitti:
taidatkin olla avainhenkilö etkä tämmöinen entinen avainkaulalapsi kuin minä!
avainkaulalapsi ja jäinkin sen kokoiseksi. Noh, liiottelen vähän mutta minä olen oikeasti korkeusulottuvuusrajotteinen.
- Pitkä-Kuhmu
tuputuu kirjoitti:
avainkaulalapsi ja jäinkin sen kokoiseksi. Noh, liiottelen vähän mutta minä olen oikeasti korkeusulottuvuusrajotteinen.
niin ole tyytyväinen kun et lyö päätäs 89 kertaa joka käynnillä esim käsityöläismuseossa,,,auts
Pitkä-Kuhmu kirjoitti:
niin ole tyytyväinen kun et lyö päätäs 89 kertaa joka käynnillä esim käsityöläismuseossa,,,auts
kun mahtuu melkein joka paikkaan vaikkei aina yltäiskään.
huom - OLI - sillä moni pyysi niitä monologeja poistoon ("Ilmoita asiattomasta viestistä"-linkki toimii, tiedoksi vaan kaikille).
Olin samaa mieltä niistä "keskusteluista", joten niitä ei siis enää ole - as everybody can see.
Eivät olleet edes kaksinpuhelua - monologeista tuli mieleen Tarmo Mannin aikoinaan muistaakseni yli 350 kertaa esittämä "Mielipuolen päiväkirja". Olisivatkohan nuo poistetut olleet otteita siitä.......*loukkaus näyttämötaidetta kohtaan*
Että tällainen tapaus tämä. t. MM.- viikossa
se paussi huuhaalla
- yksitypy
tekee. Eikö nyt ole ollutkin jo kesäsäät :=)))
Huomenna lupas kyllä taas viilenevää, joten ajattelinkin jos taas pitäis vähän taukoa. Voi nimittäin olla että tulee vielä takatalvikin. Tuonne pohjosemmalle tundralle lupas jo räntäsadetta :=))))))
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1998000Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa1003794"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1323674Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892971Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1482587Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472496Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.42318- 1422104
- 681564
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a651429