maahumalan poisto?

ei humalassa

onko mitään keinoo saada pois?

3

7643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yltä päältä humalassa

Jos maahumala on päässyt nurmikolle, ei ole mitään keinoa saada pois, jos ei myrkytä kaikkea tai perusta uudestaan koko aluetta, jonka maahumala on saastuttanut. Jos on vielä niin pienellä alueella, että voi kitkeä, nypi ja nypi aina kun näet.
      Minulla on jo saastuttanut puolet pihasta! Ja kun minä onneton varoituksista piittaamatta ajattelin, että kyllä se pysyy siellä talon päädyssä...
      VAROKAA MAAHUMALAA!!!

• Apua tarvitseva!

Miten saisi maahumalan pois , kun se kasvaa keskellä harmaahärkkejä? Tahtoisin maahumalan pois, mutta en harmaahärkkiä. Miten toimia??

• 44**44

ota sitä hopea/harmaa härkkiä vara istutukseen niin paljon kuin haluat, eli istutat sen toisaalle joksikin aikaa, ja kun olet sen tehnyt niin ei muuta kuin rounduppia päälle... tee tavallista vahvempi satsi ja aurinkoisena päivänä sitten homman hoidat ja toistat aina kun uutta humalakasvustoa näkyy.... sitten kun maa on varmasti puhdas siitä humalasta.... ehkä ensi/tai seuraavana kesänä... sitten siirrät sen hopeahärkin takaisin... seuraat kuitenkin ympäristöä, josko sieltä jostakin humala esiin tunkee, sitten vaan vaikka kumihanskalla sivelet sitä samaa ainetta, onnistuu siten ettei muut kasvit myrkyty samalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      56
      1232
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      94
      1226
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1060
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      925
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      813
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      794
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      742
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      14
      730
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      629
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      613
    Aihe