onko mitään keinoo saada pois?
maahumalan poisto?
3
6586
Vastaukset
- Yltä päältä humalassa
Jos maahumala on päässyt nurmikolle, ei ole mitään keinoa saada pois, jos ei myrkytä kaikkea tai perusta uudestaan koko aluetta, jonka maahumala on saastuttanut. Jos on vielä niin pienellä alueella, että voi kitkeä, nypi ja nypi aina kun näet.
Minulla on jo saastuttanut puolet pihasta! Ja kun minä onneton varoituksista piittaamatta ajattelin, että kyllä se pysyy siellä talon päädyssä...
VAROKAA MAAHUMALAA!!! - Apua tarvitseva!
Miten saisi maahumalan pois , kun se kasvaa keskellä harmaahärkkejä? Tahtoisin maahumalan pois, mutta en harmaahärkkiä. Miten toimia??
- 44**44
ota sitä hopea/harmaa härkkiä vara istutukseen niin paljon kuin haluat, eli istutat sen toisaalle joksikin aikaa, ja kun olet sen tehnyt niin ei muuta kuin rounduppia päälle... tee tavallista vahvempi satsi ja aurinkoisena päivänä sitten homman hoidat ja toistat aina kun uutta humalakasvustoa näkyy.... sitten kun maa on varmasti puhdas siitä humalasta.... ehkä ensi/tai seuraavana kesänä... sitten siirrät sen hopeahärkin takaisin... seuraat kuitenkin ympäristöä, josko sieltä jostakin humala esiin tunkee, sitten vaan vaikka kumihanskalla sivelet sitä samaa ainetta, onnistuu siten ettei muut kasvit myrkyty samalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298