etelä-länsi-poh

rakentaja raisa

Olisko kellään tietoo??
Olisko jossain malli sellaisesta "kompassi" jutusta? Siis, että laatotukseen olis tehty sellainen etelä-länsi-pohjonen-itä "tähti" ????
Kiitos jo etukäteen!!!

2

348

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pms68

jossain olen nähnyt myynnissä valmiin kuvion, mutta aika pieni kooltaan oli ja tyyris.

Itse tehtynä on ollut sellaisia joissa noppakivellä kehä ja muut osat erivärisillä betonikivillä. Itse suunnittelin ensin pihana juuri noppakehää ja sitten siihen sisälle betonivalu johon olisin painanut noita eri värisiä koristekiviä. Ukko jo kehitteli asiaa ettenpäin niin että tekisi kuviolle tukilaudoituksen pystyyn ja valaisi aina yhden värin tai osan kerrallaan jolloin sen päälle voisi kaataa laudoituksen sisälle sen kiven ja painella kunnolla kiinni. Viimeiset osat tulisi vain jo valettujen väliin.. Eihn siihen monimutkaisia kaaria saa tms kuin vaneria käyttämällä, mutta.. niin ja jäi tekemättä kun vaihdettiin kokonaan päällystettä..

• tiedos

olisipa sun sähköposti os. niin voisin heittää muutaman kuvan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 61
      986
    2. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      57
      961
    3. 93
      807
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      51
      748
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      41
      649
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      616
    7. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      560
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      49
      558
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      555
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      543
    Aihe