Eli minkä koet kaikista esteettisimmän ja kiihoittavimman näköiseksi alapääkarvoitukseksi: 1.) täysin posliini 2.) siistitty karvoitus 3.) täysin luonnollinen.
Ja jos suinkin mahdollista, merkitsehän ikäsi mukaan.
Ihan muuten huvikseni kyselen, naisetkin saa toki vastata. :)
Miehille Gallup
27
7995
Vastaukset
- Jeppe
Tässäpä järjestystä;
1. Siistitty, posliini huulilta ja pieni karvakolmio kummulla.
2. Posliini
3. Täysi karvoitus(yäk)
Ja ikäni oli 29-v... - Selvä juttu
Ehdottomasti nro. 3 eli täysin luonnollinen.
- mi73
Posliini ehdottomasti. Sitä on kiva katsella ja nuolla :)
- jees ja nam
3:nen on paras..
karvat kuuluvat aikuisuuteen... - Nimetön
puoliposliini ilman muuta, ihan käytännön syistä:) ei mee nuollessa karvoja suuhun, on kyllä kaunis katsellakin...terv. riku38
- kummulla
Miehen vai naisen?
Riippuu tietysti miehellä vatsan ja naisella häpyhuulien mallista. Mitä sitä peittelemään jos on kauniit vehkeet.
Sheivaaminen täysin posliiniksi on jo esileikkinä tosi kiihottavaa. Sen jälkeen karvattomien häpyjen suukottelu tuntuu tosi kivalta.
Lähetyssaarnaaja-asennossa kahden muutaman millin sängellä olevan häpykummun kohtaaminen aiheuttaa kuitenkin, ainakin minulle, extravibat.
Ikä: 45v ja sukupuoli: mies- olen
sitä mieltä että siistitty alapää on aina mukavin. oma vaimo kun ei oikein ole ajelust kiinnostunut ja sillä on viiden senttimetrin karvat haaro välissä. YÄK! Ei auta sanominen.
- Marzzello
... olla pitää - ja mielellään reippaasti. Karvainen pillu on erittäin jees! Vaimo haluaisi silloin tällöin ajella karvat pois, mutta minä toivon hänen pitävän kiihottavan luonnollisuutensa.
Itse olen 39-v. - on tämä
1. Siistitty, eli muuten poslari, mutta kummulla hienosti rajattu ja lyhennetty esim. viiva.
2. Posliini
3. En tykkää au naturel! Jos on pakko pitää karvoja, niin tasainen lyhennys ja siisti rajaus, kiitos.
Ikää 24 - Eetu_87
Siistitty karvoitus kaikista ihanin :)
Terveisin Eetu 18w- hoikkapoika
tietysti siisti kolmio. Posliini jos on niin luulee pian teiniksi (ei kokemuksia).
- kyllä
se pitää olla puoliposlari, sellane siistitty. mikä vois olla kauniimpi näky maailmassa, nainen alasti..grrrrr 8p
- isä 39
Siisti karvoitus on paras. Ei saa olla kauhea karvapehko, kun on niin ikävä nuolla. Ei myöskään saa näyttää pikkutytön pimpiltä.
Ylhäällä karvakolmio ja itse pimpin suuaukko paljas. Ei se mitään, jos nenää kutittaa vähän karvat, kun ei ole kieli karvassa.- tyylillä
Mulle kelpaa kaikki! Kunhan se on puhdas!
- ihanuus
tässäkin karvojen ajelu molemmilta tekee leikistä tosi kiimaisen, märkää ja seisoo.
- Retsah
Minusta täysposliini on ehdottomasti paras, sekä tuntumaltaan, että visuaalisesti.
Mies 42 v. - kokenut
Yleensä ottaen posliini, mutta vähän pillun mallista riippuen jollekin sopii pieni kolmio paremmin.
- jopi
Kyllähän se posliini vaan kiihottavin on ja ihan rehellisesti sanottuna tuntuu paljon paremmalta kuin hirvee tuhero. Siisti pikku viiru on toki ihan jees.. mut sillon ois hyvä et jätetyt karvat lyhennetään kuitenkin.
p.s. ja voisinpa aika varmaksi sanoa että naisestakin posliini/siistitty on mukavampi.. Päätellen siitä kun kielelläni touhuan :)- jopi
.. niin ja se on 22
- ...olisin...
jopi kirjoitti:
.. niin ja se on 22
...voinut vaikka vannoa, että 12. Noin jutuistasi päätellen.
- Jkl
Tykkään eniten luonnollisuudesta, niin rinnoissa kuin alapäässäkin, eli karvoja pittää olla.
- 27v.
...
sitä on ihana katsella ja nuollessa on himokasta aloittaa puhtailta huulilta ja sitten edetä syvemmälle. Yläkummulle voisi jättää sydämen muotoisen kuvion kiihokkeeksi, mutta sitäkin täytyisi ajaa lyhemmäksi, sänki kutittaa ihanasti.
Paljon kokenut-74.
- Leo
Eli huulten alue täysin karvaton. Kummulla voi jotain kasvustoa olla.
M34 Minun mielestä posliini tai siistitty karvotus on kaikin puolin paras ratkaisu, varsinkin jos karvoituksen laatu naturellina on mallia viidakko.
- Jussi_03
Tässä järjestys:
1) siistitty, viiva tai kolmio
2) posliini
3) luomu - tehtävä
Jokainen värkki on vähän erilainen, ja sen takia vaikea valita keskimäärin paras. Ehkäpä näin:
1. täysin posliini, ei sänkeä
2. täysin luonnollinen
3. jotain siltä väliltä, piikkistä siis
Mies 53
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262466- 1142096
- 1221759
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91507Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87985Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959