Jonas Andersson
Antti Pihlström
Philippe Seydoux
Fredrik Svensson
Aki Uusikartano
Joonas Vihko
- Jukka-Pekka Laamanen
- Jyrki Louhi
- Pasi Nielikäinen
- Jukka Voutilainen
? Juha Toivonen
? Tuomas Immonen
? Kaspars Astashenko
? Jesse Pehu
? Jani Keinänen
? Mikko Laine
? Matti Huilla
? Janis Sprukts
Täytyy tunnustaa, että Kerho näyttää hyvältä, pelottavan hyvältä ensi kautta silmällä pitäen. Nyt kun joukkue on kaiken lisäksi oppinut voittamaan, niin mikään ei taida estää joukkuetta menestymästä myös ensi kaudella. Jos sopimuksettomista pelaajista saadaan vielä muutama pelaaja rivistöön, niin sanoisin, että paketti on kasassa. Mielenkiintoinen tilanne, sillä kerho lähtee kauteen ennakkosuosikkina, eikä pääse hyödyntämään yllättäjän asemaansa.
HPK:n pelaajamuutokset
8
835
Vastaukset
- Kalteva#7
Tuomas Immonen lähtee takaisin Kalpaan. Lisäksi lähtee Ashtasenko, Mikko Laine, ja Janis Petke=)
En tiedä mihin, mutta eikä kiinnosta.- Reikä
Eipä taida Laineen Mikko pois lähteä. Kaverin kaveri tuo Laine ja sanonu että jatkaa HPK:ssa. Mistä tuollaista huhua kuullut olet?
- varma tieto
Reikä kirjoitti:
Eipä taida Laineen Mikko pois lähteä. Kaverin kaveri tuo Laine ja sanonu että jatkaa HPK:ssa. Mistä tuollaista huhua kuullut olet?
uskoisit nyt jo!
- pablo83
Reikä kirjoitti:
Eipä taida Laineen Mikko pois lähteä. Kaverin kaveri tuo Laine ja sanonu että jatkaa HPK:ssa. Mistä tuollaista huhua kuullut olet?
JATKAAKO VILLE LEINO?OLIS MAHTAVAA NÄHÄ MUUTEN KYSEINEN JÄTKÄ SUOMEN MAAJUOKKUEESSA USKOISIN ETTÄ POTENTIAALIA ON JA PÄRJÄIS VARMASTI!!
- Minä vain
pablo83 kirjoitti:
JATKAAKO VILLE LEINO?OLIS MAHTAVAA NÄHÄ MUUTEN KYSEINEN JÄTKÄ SUOMEN MAAJUOKKUEESSA USKOISIN ETTÄ POTENTIAALIA ON JA PÄRJÄIS VARMASTI!!
Sopimus on olemassa
- Rosevater
Minä vain kirjoitti:
Sopimus on olemassa
Jesse Pehu lähtee Ruotsiin ja Janis Spruts Floridaa...
- KERHO
Hpk ei voita KOSKAAN mestaruutta.
- jerkku
Astashenko ei jää kerhoo.Laine ei jää.Immonen ei jää.Spruks ei jää.
HPK voittaa mestaruude seuraavana kautenaki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481
