Leijonamies sängyssä?

hiih

Millainen rakastelukumppani on leijonamies? :) Kyselee neitsytnainen.

14

5231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissalassa

      Leijona pitäs herättää, mutta se alkaa karjumaan. Nukkuvaa leijonaa ei saa herättää.

    • Nimetön

      ja itsekäs, ei ota toista riittävästi huomioon

      • marica

        olen seurustellut kahden leijonan kanssa, ja molemmat olivat todella itsekkäitä! sain kerjätä huomiota! ja toinen noista odotti vielä aloitteita vain minun suunnalta! muuten seksiä ei tippunut, liian suuri ego kerjäämään ja anelemaan muilta! :(


      • leijonamiehillä
        marica kirjoitti:

        olen seurustellut kahden leijonan kanssa, ja molemmat olivat todella itsekkäitä! sain kerjätä huomiota! ja toinen noista odotti vielä aloitteita vain minun suunnalta! muuten seksiä ei tippunut, liian suuri ego kerjäämään ja anelemaan muilta! :(

        ...niin sitä seksiä saa kyllä oikein kerjätä...Kyllähän se mukavasti sitten kehrää ja murisee!


      • leijonamiehen oma vesinainen
        leijonamiehillä kirjoitti:

        ...niin sitä seksiä saa kyllä oikein kerjätä...Kyllähän se mukavasti sitten kehrää ja murisee!

        olen seurustellut kahden leijonamiehen kanssa toinen odotti minun suunnaltani aina aloitetta ja oli melko itsekäs... mutta toinen (nykyinen) leijonamieheni on unelma rakastaja, hän huomioi aina minut. Hänelle on tärkeää miltä minusta tuntuu, ja tätä ihanuutta on jatkunut jo neljä vuotta!!


    • satsa

      mulla on ollut kaksi kissaa ja molemmat söivät kädestä mahtavia sängyssä kyltymättömiä koko ajan kimpussa en ehtinyt tehdä itse aloitteita

      • on juu

        olen kans ollu tyytyväinen kolleihin=)grrrr....tosi on kyllä että ne tykkää ennemmin että joku tekee aloitten niitten puolesta, mutta kyllä nekin sitten välillä=)


    • ariez

      Leijonamiehet ovat itsekkäimpiä rakastelukumppaneita joita tiedän. Haluavat tyydyttää vain itsensä. Kannattaa kokeilla vaikka kaksosmiestä, ei tarvii puutteessa lähteä pois!

    • kokemusta on

      ei valittamista :)eiköhän nää seksi askatkin ole aika pitkälti kii omasta itsestään ja siitä että kaksihan siihen tarvitaan,,,itse en ole huomannut että horoskooppimerkeillä olisi ollut jotain merkitystä seksiin

    • niki71

      Kuten muutenkin elämässään, myös seksissä viidakon valtias osaa _nauttia_ ja jakaa nautintoa;)

      • Nimetön

        Parasta seksiä, mitä ikinä olen saanut, on leijonamieheltä, nam:))


      • niki71
        Nimetön kirjoitti:

        Parasta seksiä, mitä ikinä olen saanut, on leijonamieheltä, nam:))

        kerrassan! Melkein peittoo au-neitsyt&kuuleijonan, _melkein_..;D;D;D


    • Jousileijona

      Se, mikä miehellä on Mars-merkkinä, vaikuttaa, minkälainen into sängyssä.

      Aurinkomerkillä on seksin kannalta vähän merkitystä, kuten tästäkin ketjusta voi havaita. Mielipiteet menevät laidasta laitaan.

      Parhaita Mars-merkkejä ovat minulla olleet Oinas ja Skorpioni.

    • Mammi65

      Hei,

      kyselit millainen leijonamies on sängyssä?? Täytyy sanoa että aivan ihana....ei siihen muuta voi sanoa.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7658
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2842
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1424
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1349
    Aihe