Leijonamies sängyssä?

hiih

Millainen rakastelukumppani on leijonamies? :) Kyselee neitsytnainen.

14

5407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissalassa

Leijona pitäs herättää, mutta se alkaa karjumaan. Nukkuvaa leijonaa ei saa herättää.

• Nimetön

ja itsekäs, ei ota toista riittävästi huomioon

• marica

olen seurustellut kahden leijonan kanssa, ja molemmat olivat todella itsekkäitä! sain kerjätä huomiota! ja toinen noista odotti vielä aloitteita vain minun suunnalta! muuten seksiä ei tippunut, liian suuri ego kerjäämään ja anelemaan muilta! :(

• leijonamiehillä
        marica kirjoitti:

olen seurustellut kahden leijonan kanssa, ja molemmat olivat todella itsekkäitä! sain kerjätä huomiota! ja toinen noista odotti vielä aloitteita vain minun suunnalta! muuten seksiä ei tippunut, liian suuri ego kerjäämään ja anelemaan muilta! :(

...niin sitä seksiä saa kyllä oikein kerjätä...Kyllähän se mukavasti sitten kehrää ja murisee!

• leijonamiehen oma vesinainen
        leijonamiehillä kirjoitti:

...niin sitä seksiä saa kyllä oikein kerjätä...Kyllähän se mukavasti sitten kehrää ja murisee!

olen seurustellut kahden leijonamiehen kanssa toinen odotti minun suunnaltani aina aloitetta ja oli melko itsekäs... mutta toinen (nykyinen) leijonamieheni on unelma rakastaja, hän huomioi aina minut. Hänelle on tärkeää miltä minusta tuntuu, ja tätä ihanuutta on jatkunut jo neljä vuotta!!

• satsa

mulla on ollut kaksi kissaa ja molemmat söivät kädestä mahtavia sängyssä kyltymättömiä koko ajan kimpussa en ehtinyt tehdä itse aloitteita

• on juu

olen kans ollu tyytyväinen kolleihin=)grrrr....tosi on kyllä että ne tykkää ennemmin että joku tekee aloitten niitten puolesta, mutta kyllä nekin sitten välillä=)

• ariez

Leijonamiehet ovat itsekkäimpiä rakastelukumppaneita joita tiedän. Haluavat tyydyttää vain itsensä. Kannattaa kokeilla vaikka kaksosmiestä, ei tarvii puutteessa lähteä pois!

• kokemusta on

ei valittamista :)eiköhän nää seksi askatkin ole aika pitkälti kii omasta itsestään ja siitä että kaksihan siihen tarvitaan,,,itse en ole huomannut että horoskooppimerkeillä olisi ollut jotain merkitystä seksiin

• niki71

Kuten muutenkin elämässään, myös seksissä viidakon valtias osaa _nauttia_ ja jakaa nautintoa;)

• Nimetön

Parasta seksiä, mitä ikinä olen saanut, on leijonamieheltä, nam:))

• niki71
        Nimetön kirjoitti:

Parasta seksiä, mitä ikinä olen saanut, on leijonamieheltä, nam:))

kerrassan! Melkein peittoo au-neitsyt&kuuleijonan, _melkein_..;D;D;D

• Jousileijona

Se, mikä miehellä on Mars-merkkinä, vaikuttaa, minkälainen into sängyssä.

Aurinkomerkillä on seksin kannalta vähän merkitystä, kuten tästäkin ketjusta voi havaita. Mielipiteet menevät laidasta laitaan.

Parhaita Mars-merkkejä ovat minulla olleet Oinas ja Skorpioni.

• Mammi65

Hei,

kyselit millainen leijonamies on sängyssä?? Täytyy sanoa että aivan ihana....ei siihen muuta voi sanoa.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe