Olen laittanut samettikukan, orvokin, lyhtykoison, ristikin ja tuoksuimakkeen, tuoksuherneen ja ruusupavun siemeniä itämään ja nyt ovat kasvaneet taimiksi kaikki muut, paitsi lyhtykoiso, tuoksuimake ja ristikki (jotka eivät siis ole ollenkaan vielä itäneet...?). Voikohan noita taimia (osa koulittu, osa ei) pitää jo turvallisin mielin yötäpäivää lasikuistilla, vaikka on taas luvattu viileämpää ?
Tilaa ei enää ole täällä sisällä lämpimässä.
Milloin taimet viileään ?
sopiva lämpö ?
1
402
Vastaukset
- Milla
Minä en uskalla ainakaan heittää parvekkeelle jos lupaa pakkasta...kyllä yön ajan pärjäävät vaikka eteisessä. Työlästä hommaa kantaa aina sisälle mut palkitsevat kyllä vielä kukinnallaan.
Meillä porukat sanoo aina et montakohan työtuntia nuokin ovat vieneet mut kukkahullu kun oon en ees ajattele sitä. Huonompiakin harrasteita vois olla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 195954
- 55752
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119672- 49562
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?14496- 49493
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55465
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11450