Latvian poliisi

Noloa

Latvian poliisi sanonut, että suomalaisista faneista eniten haittaa jääkiekkohumussa. Tosi hienoa, porukka örveltää ympäri päissään, oikein nolottaa välillä olla suomalainen noiden takia. Mikä siinä selvinpäin olemisessa on niin helvetin kauheaa?? Tajuaisivat ehkä paremmin mitä itse pelissä tapahtuu jos eivät kilisyttelisi lasejaan niin tiuhaan tahtiin.

108

23549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä

      mitään vaikka hiukan juokin siellä, mutta pitäisi kuitenkin harkita käyttäytymistään. Sisko muutti Tallinnaan ja kuulema siellä on suomalaisviha juuri alkoholin käytön suhteen. Täytyy myöntää, että hävettää.

      • häiriköi

        Enemmän hävettäis olla virolainen! Niiden on turha rueta vittu vielä moralisoimaan!


      • Isäntä
        häiriköi kirjoitti:

        Enemmän hävettäis olla virolainen! Niiden on turha rueta vittu vielä moralisoimaan!

        Virolaiset eivät ole omaksuneet näköjään vanhaa sanontaa "kenen leipää syöt, sen lauluja laulat!"
        Jos suomalaiset lopettaisivat matkailun Viroon ja suomalaisyritykset vetäisivät Virosta pois kaikki investoinnit ja siirtäisivät ne vaikka Kiinaan, Viro olisi taloudellisesti kusessa!
        Suomalaiset käyttäytyvät maailmalla paljon paremmin, kuin esim. britit. Etelän lomakohteissa vain ymmärretään se, että örveltävät britit ym. turistit tuovat leivän heidän pöytäänsä, Virossa ei.


      • lomailija
        Isäntä kirjoitti:

        Virolaiset eivät ole omaksuneet näköjään vanhaa sanontaa "kenen leipää syöt, sen lauluja laulat!"
        Jos suomalaiset lopettaisivat matkailun Viroon ja suomalaisyritykset vetäisivät Virosta pois kaikki investoinnit ja siirtäisivät ne vaikka Kiinaan, Viro olisi taloudellisesti kusessa!
        Suomalaiset käyttäytyvät maailmalla paljon paremmin, kuin esim. britit. Etelän lomakohteissa vain ymmärretään se, että örveltävät britit ym. turistit tuovat leivän heidän pöytäänsä, Virossa ei.

        harvinaisen hyvin sanottu, pitää täysin paikkansa:)


      • Eki
        lomailija kirjoitti:

        harvinaisen hyvin sanottu, pitää täysin paikkansa:)

        Eli tästä voisi vetää johtopäätöksen että virolaiset ovat mulkkuja kun suomalaiset punaniskat heiluvat Latviassa?


      • oma valinta!
        Eki kirjoitti:

        Eli tästä voisi vetää johtopäätöksen että virolaiset ovat mulkkuja kun suomalaiset punaniskat heiluvat Latviassa?

        jos toiset kännää ja örveltää se on heidän asia!Sä voit istua kotona pimeessä nurkassa ja tehdä mitä sä haluat..ja se on sun oma asia!!??Eikö???


      • ...lapsellista
        Isäntä kirjoitti:

        Virolaiset eivät ole omaksuneet näköjään vanhaa sanontaa "kenen leipää syöt, sen lauluja laulat!"
        Jos suomalaiset lopettaisivat matkailun Viroon ja suomalaisyritykset vetäisivät Virosta pois kaikki investoinnit ja siirtäisivät ne vaikka Kiinaan, Viro olisi taloudellisesti kusessa!
        Suomalaiset käyttäytyvät maailmalla paljon paremmin, kuin esim. britit. Etelän lomakohteissa vain ymmärretään se, että örveltävät britit ym. turistit tuovat leivän heidän pöytäänsä, Virossa ei.

        ..on varsinkin suomalaisten touhu monilla junteilla eli pahimpia ukkoja on ne 30v. ylöspäin.. tää mies ikäluokka on niin sivistymätöntä varsinkin pienissä kaupungeissa ja maalla. (poikkeuksiakin onneksi löytyy) Tyypillinen tämmönen äijä on sellainen aikuinen kakara joka tykkää kuunnella diskopoppia autossa aikuisenakin niin että tömisee, ja auto on muutenkin tällaisen juntin oma kullannuppu.. sitä korjaillaan ja laitellaan, välitetään siitä enemmän kun eukostaan..ja annetaan sen pikku "fiksailulle" kaikki vapaa aika.. esim. laitampa vm.88 corollaan uudet erikoisvanteet.. heh heh.. jo nuorena naisenakin naurattaa tää tämmönen.. sitten kohdellaan omaa akkaa kuin mitäkin paskaa ja koitetaan iskee nuoria naisia kännipäissään ja väitetään et halutaan vaan jutella..oksennus lentää tuollasista..kerran kun olin käymässä paarissa jossa just tuntu olevan tämmösiä eronneita ja karanneita vanhoja pieruja niin yks tuli pyytämään mua tanssimaan ja sanoin ystävällisesti et ei kiitos odotan vaan täs tyttökaveria, nii äijä sano: " ootatko että joku unelmien prinssi pitäis tulla hakemaan et sä oot just sellanen et oot vielä 40v.kin yksin kun et kelpuuta ketään.. mua nauratti ja sanoin vaan et no en ole nyt ketään etsimässä ja jos saisin valita niin voisinko saada sit jonkun mun ikää eli 24 lähempänä olevan eikä sun ikästä eli n.45....
        mitä noi ukot oikein itsestään luulee??? mä annan kyllä nyrkistä jos ykskään vastaava oksennus tulee enää koskaan mun lähelle.. ja olen kyllä ihan kihloissa oleva nainen, mutta rakkaani on minua nuorempi ja on kuitenkin yliopistossa et ei mikään idiootti..siinä miehessä on vaan hienotunteisuutta ja järkeä niin paljon et mä rakastan sitä yli kaiken..
        onneksi kaikki suomalaiset miehet ei kyllä ole noita mitä kuvasin; veikkaan että niitä on n.30%,ja just taitaa noista lätkäfaneista olla ainakin 70%, häpeäisivät siat, aikuiset miehet..HALOO....nolaavat koko kansan.. TYHMÄT LÄTKÄFANIT.. minusta koko touhu on jostain syvältä...lähtee nyt jonnekkin viroon jotkut kuppaset lätkäpaidat päällä...idiootit..tuskin se yhtään kannustaa pelaajiakaan et tuommoset raukat juopot siellä muka kannustaa... konttaamalla kaduilla tietämättä missä hotelli on... hah hah... tää on kyllä niin hyvä juttu...
        .. onneksi tää on niin pieni osa meitä suomalaisia..tää on kyl vuosisadan vitsi..


      • Pekkis
        Isäntä kirjoitti:

        Virolaiset eivät ole omaksuneet näköjään vanhaa sanontaa "kenen leipää syöt, sen lauluja laulat!"
        Jos suomalaiset lopettaisivat matkailun Viroon ja suomalaisyritykset vetäisivät Virosta pois kaikki investoinnit ja siirtäisivät ne vaikka Kiinaan, Viro olisi taloudellisesti kusessa!
        Suomalaiset käyttäytyvät maailmalla paljon paremmin, kuin esim. britit. Etelän lomakohteissa vain ymmärretään se, että örveltävät britit ym. turistit tuovat leivän heidän pöytäänsä, Virossa ei.

        Arvon isäntä, suomalaisyritykset ajavat kyllä ihan omaa etuaan pitäessään yrityksiä Virossa, ja nuo yritykset eivät kuulu Suomen kansalle mitenkään, vai omistatko sinä ne, jonka vuoksi olet oikeutettu örveltämään?
        Ja mielestäsi suomalaisilla on oikeus örveltää Virossa ollessaan siellä turisteina ihan sillä perusteella että suomalaiset ovat niin hyväsydämisiä että matkustavat Viroon.
        Onko mielestäsi venäläisten turistien käytös Suomen kylpylöissä ja hiihtokeskuksissa oikeutettua?


      • tinos1
        ...lapsellista kirjoitti:

        ..on varsinkin suomalaisten touhu monilla junteilla eli pahimpia ukkoja on ne 30v. ylöspäin.. tää mies ikäluokka on niin sivistymätöntä varsinkin pienissä kaupungeissa ja maalla. (poikkeuksiakin onneksi löytyy) Tyypillinen tämmönen äijä on sellainen aikuinen kakara joka tykkää kuunnella diskopoppia autossa aikuisenakin niin että tömisee, ja auto on muutenkin tällaisen juntin oma kullannuppu.. sitä korjaillaan ja laitellaan, välitetään siitä enemmän kun eukostaan..ja annetaan sen pikku "fiksailulle" kaikki vapaa aika.. esim. laitampa vm.88 corollaan uudet erikoisvanteet.. heh heh.. jo nuorena naisenakin naurattaa tää tämmönen.. sitten kohdellaan omaa akkaa kuin mitäkin paskaa ja koitetaan iskee nuoria naisia kännipäissään ja väitetään et halutaan vaan jutella..oksennus lentää tuollasista..kerran kun olin käymässä paarissa jossa just tuntu olevan tämmösiä eronneita ja karanneita vanhoja pieruja niin yks tuli pyytämään mua tanssimaan ja sanoin ystävällisesti et ei kiitos odotan vaan täs tyttökaveria, nii äijä sano: " ootatko että joku unelmien prinssi pitäis tulla hakemaan et sä oot just sellanen et oot vielä 40v.kin yksin kun et kelpuuta ketään.. mua nauratti ja sanoin vaan et no en ole nyt ketään etsimässä ja jos saisin valita niin voisinko saada sit jonkun mun ikää eli 24 lähempänä olevan eikä sun ikästä eli n.45....
        mitä noi ukot oikein itsestään luulee??? mä annan kyllä nyrkistä jos ykskään vastaava oksennus tulee enää koskaan mun lähelle.. ja olen kyllä ihan kihloissa oleva nainen, mutta rakkaani on minua nuorempi ja on kuitenkin yliopistossa et ei mikään idiootti..siinä miehessä on vaan hienotunteisuutta ja järkeä niin paljon et mä rakastan sitä yli kaiken..
        onneksi kaikki suomalaiset miehet ei kyllä ole noita mitä kuvasin; veikkaan että niitä on n.30%,ja just taitaa noista lätkäfaneista olla ainakin 70%, häpeäisivät siat, aikuiset miehet..HALOO....nolaavat koko kansan.. TYHMÄT LÄTKÄFANIT.. minusta koko touhu on jostain syvältä...lähtee nyt jonnekkin viroon jotkut kuppaset lätkäpaidat päällä...idiootit..tuskin se yhtään kannustaa pelaajiakaan et tuommoset raukat juopot siellä muka kannustaa... konttaamalla kaduilla tietämättä missä hotelli on... hah hah... tää on kyllä niin hyvä juttu...
        .. onneksi tää on niin pieni osa meitä suomalaisia..tää on kyl vuosisadan vitsi..

        no niin eiköhän se selviä kuka siellä eniten sikailee kun menee paikanpäälle!!! te lööppien uskojat älkää kommentoiko jos ette tiedä mitä oikeesti tapahtuu!! tottakai jos suomalainen ja latvialainen kusee vierekkäin niin sitä suomalaista kuvataan ja pistetään syyt niskoille että suomalaiset sikailee!!!


      • Isäntä
        Pekkis kirjoitti:

        Arvon isäntä, suomalaisyritykset ajavat kyllä ihan omaa etuaan pitäessään yrityksiä Virossa, ja nuo yritykset eivät kuulu Suomen kansalle mitenkään, vai omistatko sinä ne, jonka vuoksi olet oikeutettu örveltämään?
        Ja mielestäsi suomalaisilla on oikeus örveltää Virossa ollessaan siellä turisteina ihan sillä perusteella että suomalaiset ovat niin hyväsydämisiä että matkustavat Viroon.
        Onko mielestäsi venäläisten turistien käytös Suomen kylpylöissä ja hiihtokeskuksissa oikeutettua?

        Venäläisten käytös suomalaisissa laskettelurinteissä ja kylpylöissä ei ehkä ole parasta mahdollista, mutta siitä huolimatta he pelastavat monet hiljaiset kaudet, esim. tammikuun alkupuolen. Heidän jättämä rahansa suomalaisille matkailuyrityksille menee heidän käytöksensä ohi. Joten he ovat tervetulleita joka tapauksessa!


      • EI juustoille!
        oma valinta! kirjoitti:

        jos toiset kännää ja örveltää se on heidän asia!Sä voit istua kotona pimeessä nurkassa ja tehdä mitä sä haluat..ja se on sun oma asia!!??Eikö???

        Taisi valitettavasti mennä tuo Ekin pointti sulta, poloinen, ihan ohi. JUUUUSTOOOOOOO!!!!


      • Matkustellut
        häiriköi kirjoitti:

        Enemmän hävettäis olla virolainen! Niiden on turha rueta vittu vielä moralisoimaan!

        Virolaiset tulee tänne vatastamaan ryöstämään kultasepän liikeitä hujaamaan ihmisiä ja ennekaikea huoraamaan kaduille levitäen sukupuolitauteja ym ym
        kenen se oikein kuuluisi hävetä. ne suomalaiset jotka häpeää suomalasia kysyn teiltä kummassa päässä teillä on aivot?


      • From finland with love..

        Haistakaa pitkät kaikki!!

        Typerät jääkiekonvihaajapas**aiset menkää itteenne, jääkiekkö ön örvellyksensä ansainnut!!
        Hävetkää itteenne ku ETTE PÄÄSE/USKALLA örveltää!


        p.s. sanokaa mitä sanotte niin ITE OOTTA!!!


      • Ei Suomallainen
        häiriköi kirjoitti:

        Enemmän hävettäis olla virolainen! Niiden on turha rueta vittu vielä moralisoimaan!

        MIkä hävettävä Virolaisissa on????? Olet kyllä todella juntti, heti haukkumaan! Ei ole mitä aihetta haukkua Virolaisia!


      • Ei Suomallainen
        Isäntä kirjoitti:

        Virolaiset eivät ole omaksuneet näköjään vanhaa sanontaa "kenen leipää syöt, sen lauluja laulat!"
        Jos suomalaiset lopettaisivat matkailun Viroon ja suomalaisyritykset vetäisivät Virosta pois kaikki investoinnit ja siirtäisivät ne vaikka Kiinaan, Viro olisi taloudellisesti kusessa!
        Suomalaiset käyttäytyvät maailmalla paljon paremmin, kuin esim. britit. Etelän lomakohteissa vain ymmärretään se, että örveltävät britit ym. turistit tuovat leivän heidän pöytäänsä, Virossa ei.

        Keskusteluaihe oli Suomalaisten sikailusta, eikä Virolaisista......Tosi kummallista porrukka, kun rupea haukkumaan Virolaisi....


      • viro on ohi
        Isäntä kirjoitti:

        Virolaiset eivät ole omaksuneet näköjään vanhaa sanontaa "kenen leipää syöt, sen lauluja laulat!"
        Jos suomalaiset lopettaisivat matkailun Viroon ja suomalaisyritykset vetäisivät Virosta pois kaikki investoinnit ja siirtäisivät ne vaikka Kiinaan, Viro olisi taloudellisesti kusessa!
        Suomalaiset käyttäytyvät maailmalla paljon paremmin, kuin esim. britit. Etelän lomakohteissa vain ymmärretään se, että örveltävät britit ym. turistit tuovat leivän heidän pöytäänsä, Virossa ei.

        Suomen ja suomalaisten jo vuonna -95. Turha rehvastella suomen riisto kapitalisti yrityksillä ja huonosti käyttäytyvällä kansalla.


      • ...lapsellista kirjoitti:

        ..on varsinkin suomalaisten touhu monilla junteilla eli pahimpia ukkoja on ne 30v. ylöspäin.. tää mies ikäluokka on niin sivistymätöntä varsinkin pienissä kaupungeissa ja maalla. (poikkeuksiakin onneksi löytyy) Tyypillinen tämmönen äijä on sellainen aikuinen kakara joka tykkää kuunnella diskopoppia autossa aikuisenakin niin että tömisee, ja auto on muutenkin tällaisen juntin oma kullannuppu.. sitä korjaillaan ja laitellaan, välitetään siitä enemmän kun eukostaan..ja annetaan sen pikku "fiksailulle" kaikki vapaa aika.. esim. laitampa vm.88 corollaan uudet erikoisvanteet.. heh heh.. jo nuorena naisenakin naurattaa tää tämmönen.. sitten kohdellaan omaa akkaa kuin mitäkin paskaa ja koitetaan iskee nuoria naisia kännipäissään ja väitetään et halutaan vaan jutella..oksennus lentää tuollasista..kerran kun olin käymässä paarissa jossa just tuntu olevan tämmösiä eronneita ja karanneita vanhoja pieruja niin yks tuli pyytämään mua tanssimaan ja sanoin ystävällisesti et ei kiitos odotan vaan täs tyttökaveria, nii äijä sano: " ootatko että joku unelmien prinssi pitäis tulla hakemaan et sä oot just sellanen et oot vielä 40v.kin yksin kun et kelpuuta ketään.. mua nauratti ja sanoin vaan et no en ole nyt ketään etsimässä ja jos saisin valita niin voisinko saada sit jonkun mun ikää eli 24 lähempänä olevan eikä sun ikästä eli n.45....
        mitä noi ukot oikein itsestään luulee??? mä annan kyllä nyrkistä jos ykskään vastaava oksennus tulee enää koskaan mun lähelle.. ja olen kyllä ihan kihloissa oleva nainen, mutta rakkaani on minua nuorempi ja on kuitenkin yliopistossa et ei mikään idiootti..siinä miehessä on vaan hienotunteisuutta ja järkeä niin paljon et mä rakastan sitä yli kaiken..
        onneksi kaikki suomalaiset miehet ei kyllä ole noita mitä kuvasin; veikkaan että niitä on n.30%,ja just taitaa noista lätkäfaneista olla ainakin 70%, häpeäisivät siat, aikuiset miehet..HALOO....nolaavat koko kansan.. TYHMÄT LÄTKÄFANIT.. minusta koko touhu on jostain syvältä...lähtee nyt jonnekkin viroon jotkut kuppaset lätkäpaidat päällä...idiootit..tuskin se yhtään kannustaa pelaajiakaan et tuommoset raukat juopot siellä muka kannustaa... konttaamalla kaduilla tietämättä missä hotelli on... hah hah... tää on kyllä niin hyvä juttu...
        .. onneksi tää on niin pieni osa meitä suomalaisia..tää on kyl vuosisadan vitsi..

        olen samaa mieltä kanssasi ...lapsellista ...


      • häiriköi kirjoitti:

        Enemmän hävettäis olla virolainen! Niiden on turha rueta vittu vielä moralisoimaan!

        No joo, mutta kun mennään toseen maahan ni vois ny edes yrittää vähän edustaa muutenkin kuin sillä negatiivisella tavalla.


      • kyllästynyt
        Ei Suomallainen kirjoitti:

        MIkä hävettävä Virolaisissa on????? Olet kyllä todella juntti, heti haukkumaan! Ei ole mitä aihetta haukkua Virolaisia!

        Virolaisten tekemät rikokset joita on tosi paljon tehty suomessa siinä sitä hävettävää on enemmän kuin tarpeeksi. Helvetin tekopyhää porukkaa.


      • Virka apua
        lomailija kirjoitti:

        harvinaisen hyvin sanottu, pitää täysin paikkansa:)

        Suomen mellakkapoliisi paikalle pamputtamaan ja sakottamaan,pahimmat heti suomeen putkaan ;-))


      • tuntematon
        Ei Suomallainen kirjoitti:

        Keskusteluaihe oli Suomalaisten sikailusta, eikä Virolaisista......Tosi kummallista porrukka, kun rupea haukkumaan Virolaisi....

        Tästä taisikin tulla suomi-viro maaottelu...


      • voi sinua
        Isäntä kirjoitti:

        Virolaiset eivät ole omaksuneet näköjään vanhaa sanontaa "kenen leipää syöt, sen lauluja laulat!"
        Jos suomalaiset lopettaisivat matkailun Viroon ja suomalaisyritykset vetäisivät Virosta pois kaikki investoinnit ja siirtäisivät ne vaikka Kiinaan, Viro olisi taloudellisesti kusessa!
        Suomalaiset käyttäytyvät maailmalla paljon paremmin, kuin esim. britit. Etelän lomakohteissa vain ymmärretään se, että örveltävät britit ym. turistit tuovat leivän heidän pöytäänsä, Virossa ei.

        Katopas peiliin, kuule. Sinä auttaja. Et liikuttaa sormeakaan, kun omaa hyötyä et saa. Lopeta toi kapitalistin hyvän sedaän leikkiminen.

        Hyväksy kerrankin asia rehellisesti. Jos luulet olavasi parempi, kun muut kansat, sitten kyllä erehdyt pahemman kerran. Et vaan ole. Ja jos sinä suomalaisena haukut muita, sitten olkoon sinulla sen verrankin munaa, että otat tämän kritiikin vastaan. Älä oikeuta Latviassa tapahtuvaa epäkunnioittavaa käyttäytymistä. Huom!
        Puhutaan pienestä määrästä suomalaisista. Joten take it easy!


      • toivon,että
        EI juustoille! kirjoitti:

        Taisi valitettavasti mennä tuo Ekin pointti sulta, poloinen, ihan ohi. JUUUUSTOOOOOOO!!!!

        Latit vie suomalaisilta kaikki latit ja panevat turpiin, putkaan ja puukko rintaan niin eiköhän örveltäminen vähene.Mehän olemme kusipäitä ei sille mitään voi.Monta kertaa on pitänyt kääntää selkä näiden perkeleiden vuoksi,mutta kun en omista pyssyä en ole voinut ketään tappaa vaikka olisi pitänyt.


      • Suteri
        Isäntä kirjoitti:

        Venäläisten käytös suomalaisissa laskettelurinteissä ja kylpylöissä ei ehkä ole parasta mahdollista, mutta siitä huolimatta he pelastavat monet hiljaiset kaudet, esim. tammikuun alkupuolen. Heidän jättämä rahansa suomalaisille matkailuyrityksille menee heidän käytöksensä ohi. Joten he ovat tervetulleita joka tapauksessa!

        Kyllä venäläisetkin ovat kovia ottamaan viinaa, mutta silloin he lähinnä laulaa loilottavat ja popsivat suolakurkkuja. Suomalainen on puolestaan sellainen juntti, että se vetää överit ja pyörii kuset/paskat housussa pitkin pientareita. Kieltolaki kunniaan sanon minä, juokoot sitten vaikka Sinolia.


      • yhä kyllästynyt
        PartyAnimal kirjoitti:

        No joo, mutta kun mennään toseen maahan ni vois ny edes yrittää vähän edustaa muutenkin kuin sillä negatiivisella tavalla.

        varkaudet ja rötöstelytkö sitten ovat sinun mielestäsi hyvää edustamista?


    • örvelölandia

      Kuuntele Eppujen "Tuhansien murheellisten laulujen maa".
      Siinä laulussa on tiivistettynä koko tämän ördääjien historia sukupolvien taakse.
      Perinne jatkuu!.

      Mutta ajatteles jos suomalaisia olisi yhtä paljon kuin saksalaisia!.Vaikkapa vain 90 miljoonaa!.
      Eurooppa olisi jatkuvassa sotavalmiudessa!.

      "Tuhansien murheellisten laulujen maa" olisi paljon parempi laulu suomalaisille örvelöille kuin se iänikuinen kännissä hoilattu "Me ollaan sankareita kaikki".

    • niin katkera

      ku itelläs ei oo vara lähtä kahtoon kisoja!

      • Nolo2

        Höhhöö, kuinka sinä saat tähän asiaan vedetyksi tuon katkeruuden mukaan, kun kyse on suomalaisten käyttäytymisestä ulkomailla?

        Pienien kännien vetämisen vielä ymmärrän, mutta se että täytyy vetää pää täyteen, sammua kaduille ja/tai kuseskella ympäriinsä, niin siinä ei ole mitään järkeä. Vai onko se mielestäsi "coolia" ja on tosi kova jätkä ku pystyy juomaan pullon viinaa muutamalla huikalla?

        On se ihme kun se viina maksaa (suomalaisen mittapuun mukaan) vähän, niin sitä tarvii sitten oikein kiskoa kaksin käsin kurkustansa alas. Ja sitten ollaan pahempia kuin siat.

        Seuraavan kerran kun olet vaikkapa Tallinnassa, niin koitapas olla selvin päin ja seurata "porojen" toimintaa esim. Viru hotellissa tai Merekeskuksessa. Voit yllättyä.

        En yhtään ihmettele että suomalaisista ei oikein tykätä meidän naapurimaissamme.

        En ole ollenkaa katkera/kateellinen vaikka en olekaan katsomassa kisoja Riikassa, enkä mene!


      • varaa olisi

        mut eipä hirveästi nappaa, syynkin tiedät jo.


      • Nolo2 kirjoitti:

        Höhhöö, kuinka sinä saat tähän asiaan vedetyksi tuon katkeruuden mukaan, kun kyse on suomalaisten käyttäytymisestä ulkomailla?

        Pienien kännien vetämisen vielä ymmärrän, mutta se että täytyy vetää pää täyteen, sammua kaduille ja/tai kuseskella ympäriinsä, niin siinä ei ole mitään järkeä. Vai onko se mielestäsi "coolia" ja on tosi kova jätkä ku pystyy juomaan pullon viinaa muutamalla huikalla?

        On se ihme kun se viina maksaa (suomalaisen mittapuun mukaan) vähän, niin sitä tarvii sitten oikein kiskoa kaksin käsin kurkustansa alas. Ja sitten ollaan pahempia kuin siat.

        Seuraavan kerran kun olet vaikkapa Tallinnassa, niin koitapas olla selvin päin ja seurata "porojen" toimintaa esim. Viru hotellissa tai Merekeskuksessa. Voit yllättyä.

        En yhtään ihmettele että suomalaisista ei oikein tykätä meidän naapurimaissamme.

        En ole ollenkaa katkera/kateellinen vaikka en olekaan katsomassa kisoja Riikassa, enkä mene!

        Niin ihmettelen mistä kyseinen väittämäsi on peräisin...
        "En yhtään ihmettele että suomalaisista ei oikein tykätä meidän naapurimaissamme."

        Itse olen sen verran naapurimaita kiertäneenä valmis sanomaan että pohjoismaissa ruotsalaisista pidetään vähiten ja balttian maissa venäläisistä, mutta missään en ole kuullut että suomalaiset eivät olisi tervetulleita!

        Toki voi olla että kuljemme sen verran eri piireissä että en vain ole törmännyt niihin jotka eivät suomalaisista välitä.


      • Nolo2
        Ola kirjoitti:

        Niin ihmettelen mistä kyseinen väittämäsi on peräisin...
        "En yhtään ihmettele että suomalaisista ei oikein tykätä meidän naapurimaissamme."

        Itse olen sen verran naapurimaita kiertäneenä valmis sanomaan että pohjoismaissa ruotsalaisista pidetään vähiten ja balttian maissa venäläisistä, mutta missään en ole kuullut että suomalaiset eivät olisi tervetulleita!

        Toki voi olla että kuljemme sen verran eri piireissä että en vain ole törmännyt niihin jotka eivät suomalaisista välitä.

        Yritin selittää että (erittäin) kännisistä suomalaisista turisteista ei oikein tykätä. Vai olisiko parempi ollut sanoa, että paikalliset katselevat paheksuvasti em. toimintaa.

        Varsinkin, kun suomalaisilla on kännipäissään (ei tietenkään kaikilla) tapana rehvastella ja levitellä rahojansa. Kuvittelevat olevansa ns. Euroopanomistajia jne. Tuollainen meno ei oikein ole korrektia, koska normaalituloisilla ei ole tuollapäin maailmaa varaa tehdä noin.

        Tiedän toki että virolaisilla on omat ongelmansa venäläisten siirtolaisten suhteen, mutta sillä syyllä ei ole paljon mitään tekemistä (viina)turismin kanssa.

        Itse olen Virossa ja Latviassa reissatessani kuullut eräiltä paikallisilta syyn miksi eivät oikein pidä suomalaisista turisteista. Tarkoittaen juuri tuota örvellystä (tyyliin viini, laulu, naiset), fiksusti käyttäytyviä turisteja kohtaan heillä ei tietenkään ole mitään vastaan.

        Kuitenkin, jokainen taaplaa tyylillänsä ja jos arvostaa ulkomailla kännipäissä sikailua, niin siitä vaan sitten. Totuuden nimissä, eivät suomalaiset ole ainoita, jotka tuon menon taitavat.

        Mielestäni kun olen turistina, minun ei tarvitse olla vahvasti humaltunut, koska haluan tutustua paikalliseen elämänmenoon ja muistaa mitä siellä tapahtuikaan. Kotona on sitten sen ryyppäämisen vuoro, jos on tarvis.


    • tais

      sanoa, että Suomi potee nuoren valtion heikkoa itsetuntoa. Johtusikko siitä, että suomalaiset sitte menevät "näyttämään" muille valtioille itseään?

      Ja sitten hävitään Ruotsille ja vedetään kansalliset kännit. Minä ainakin olen vihannut ruottalaisia olympialaisten jälkeen ;)

    • seduisant

      Mielestäni kyllä suomalaiset eivät todellakaan ole huonoiten käyttäytyvä kansa. Se vaan täällä on että suomen lehdistö nostaa kaikki suomalaisten tekemät huonot jutut niin suuresti esiin. Minusta suomalaiset miehet on kyllä niitä viimeisiä OIKEITA miehiä. Onneksi :)

      • häpee edelleen

        Kyllä takuulla finnit on huonoiten käyttäytyvin kansa ulkomailla..Tapaapa heitä missä hyvänsä maailmankolkkossa, heidät kyllä huomataan ja juuri kaatokännin merkeissä. Olis aika jo suomalaisten sivistää itseään. Ihmiset luulee olevansa maailma napa, vaikkei kukaan suomesta edes tiijä muuta kuin sikamaiset turistit..


      • seduisant
        häpee edelleen kirjoitti:

        Kyllä takuulla finnit on huonoiten käyttäytyvin kansa ulkomailla..Tapaapa heitä missä hyvänsä maailmankolkkossa, heidät kyllä huomataan ja juuri kaatokännin merkeissä. Olis aika jo suomalaisten sivistää itseään. Ihmiset luulee olevansa maailma napa, vaikkei kukaan suomesta edes tiijä muuta kuin sikamaiset turistit..

        Sinun tarvisi oikeasti lukea mitä tuosta asiasta oikeasti kirjoitettiin Riikan suurimmassa päivä lehdessä. Siellä ei kyllä yhtään haukuttu/arvosteltu suomalaisia kisa turisteja. Päin vastoin. Ja se kun sanoit että Suomalaiset on joka paikassa huonoiten käyttäytyvää porukkaa niin suosittelen kyllä käymään paikoissa jossa käy Englantilaisia ja Ruotsalaisia niin kyllä opit arvostamaan Suomalaista turistia. Mutta jos ainut paikka missä käyt on Takahikiän markkinat niin siellä varmasti kertomaasi tapahtuu.


      • jee joo juu
        häpee edelleen kirjoitti:

        Kyllä takuulla finnit on huonoiten käyttäytyvin kansa ulkomailla..Tapaapa heitä missä hyvänsä maailmankolkkossa, heidät kyllä huomataan ja juuri kaatokännin merkeissä. Olis aika jo suomalaisten sivistää itseään. Ihmiset luulee olevansa maailma napa, vaikkei kukaan suomesta edes tiijä muuta kuin sikamaiset turistit..

        Kyllä ne on brittejä. Ainakin mitä oon 3 kertaa Espanjan aurinkorannalla nähnyt. Aina on ollu joku englantilainen homo sekasin ku seinäkello ja huutanut ku oikohöylä. Ja ruotsalaisilta ördäys lähtee myös kohtalaisesti.


    • Latvian tappio

      Latvialaisille otti tappio tosi koville, kun rupesivat heti morkkaamaan suomalaista turistia, olivat niin varmoja voitosta, kun pelasivat tsekkiä vastaan tasapelin, kyllähän se ottaa pannuun jotain on keksittävä.

      • Selitys tuokin

        Joopajoo. Heti on pakko keksiä tekosyitä, kun vähän
        saa (ansaittua) kritiikkiä.

        Totuus on se, että osalla suomalaisista ei tosiaan
        ole minkäänlaisia käytöstapoja, mutta siitä huolimatta
        täytyy lähteä ulkomaille pelleilemään.

        Sitten örvelletään kuin omalla takapihalla ja ihmetellään
        kun toiset katsovat halveksuen.

        Turistina täytyisi muistaa se, että olet vieraana
        siinä maassa, etkä mikään kuningas jota paikallisten
        tulisi palvoa. Ei kukaan siitä pidä jos vieraat
        tulevat örveltämään ja kännäämään kuin sekopäiset.

        Harmi että ne useimmat fiksusti käyttäytyvät suomalaisturistit
        jäävät noiden känniääliö-örveltäjien varjoon kun
        he hiukan "luovat suomikuvaa".


    • äh-puh-pentti

      toivotaan, ettei Lordi voita euroviisuja, muuten nämä
      sinisiin peppi pitkätossu -peruukkeihin ja viikinkikypäriin sonnustautuneet ”fanit” kuseksivat kohta kukkapenkkeihin euroviisujen finaaleissakin :)

      • Lordihan se onkin kaiken pahan alku! syytetään sitä kaikesta mitä ei ite kehtaa myöntää itessä ja kaverissa... Haloo!!!


    • Lätkäfani

      Itse kävin "örveltämässä" Suomi-Slovenia pelissä perjantaina. Olin kyllä päissän kuten moni muukin suomalainen mutta kaikki siellä olivat samanlaisia. Latvialaiset ja Slovenialaiset lätkäfanit ovat jopa pahempia kuin suomalaiset! Jostain syystä suomalaisista on nostettu tälläinen kohu..
      Oli muuten kaikin puolin hauska reissu ja kyllä sitä peliä voi pikku huuruissakin katsella.

      • Lätkäfani #2

        Näinhän se on, että on aivan sama mistä maasta se örveltäjä on! Ei niitä kuitenkaan selvinpäin kestä ;)


    • eikö??!

      jos toiset kännää ja örveltää se on heidän asia!Sä voit istua kotona pimeessä nurkassa ja tehdä mitä sä haluat..ja se on sun oma asia!!??Eikö???

      • fiksu mies

        ..kun tuollaiset lätkäfanitkin pysyis pimeässä komerossa,poissa kaikkia suomalaisia häpäisemästä...


    • ..lätkä fanit

      suomalaiset lätkäfanit on ihan roskaporukkaa...joutas tunkiolle koko sakki..

      • Unendil

        Jos itse ei pidä jääkiekosta ei sitä tarvii sen tykkääjiä leimata roskasakiks! Sitten taitaa olla melkein koko Suomen kansa roskasakkia, koska suurin osa meistä fanittaa enemmän tai vähemmän Suomen Leijonia ja jääkiekkoa yleensä.
        Kyllä se muaki nolottaa tuo suomalaisten juopottelu Latviassa, mutta ne on niitä HARVOJA faneja jotka niin käyttäytyy..


      • Nimetön

        Suomalaiset lätkäfanit ovat pääsääntöisin ihan rehtiä ja hyvää porukkaa, harvoin lähtee mopo käsistä ja otetaan lärvit, koska on kuultu, että suomalaiset fanit on pistänyt kapakoita sileäksi tai hakanneet lauman mummoja kadulla, jos vähän katveessa kuseksitaan niin sou not! Voittoa juhlitaan ja häviötä harmitellaan......


      • Vessaharja

        ...varsinkin jos vertaa siihen, miten "hyvin" britit futisfanit osaa käyttäytyä...


    • riki

      totta...siistihän sitä on aina sikailla, kun menee ulkomaille...vois pikkasen rajottaa..

      • heinh-5r

        että ollaan ulkomeilla.Ainahan on ollut tapana suomalaisten ryypätä raskaasti iloon ja suruun


      • mikä ihmeen homo sapiens

        Isoveli valvoo ja säännöstelee liian tiukkaan alkoholin käyttöä kotikulmilla.

        Sitten kun apina lähtee kyläilemään paikkaan jossa vallitsee vapaammat lait, viisasten juomaa voi ostaa lähes mistä vaan ja vieläpä sika halvalla... niin eipä taida enää kaksi kättä riittää kaatamaan viinaa pikku suukista alas.

        SÄÄLITTÄVÄÄ kaikin puolin.


    • kalju.

      mielenkiintoinen ajatusmaailma joillakin, että voi rauhassa sikailla koska jonkun toisen maalaiset sikailee enemmän.
      kyllä pitäis olla sen verran järkeä päässä että tajuaa mikä on sikailua ja mikä ei.

    • Laura1

      onks meillä jonkinlainen kollektiivinen häpeäntunto? Mä en ole ollu örveltämässä housut kintuissa tuolla, joten en ota hävettäväksi toisten käytöstä. Jos sen tekis, niin muuta ei ehtis tekemäänkään ku häpeemään:)

    • varma tieto

      homojen suosima laji.Siitä kai sikailu johtuu.Mitä pelaajat edellä,sitä katsojat perässä.

    • Sikaperslärvit

      Joo... se on todennäköisesti sitä samaa porukkaa ku polttivat makasiinitki!!!
      Ne retkut ei oo edes töissä ja käyttävät varmasti huumeitaki siellä...

      • Suomi rlz!

        muuttakaa sitte pois suomesta jos ei isänmaata kerran kunnioiteta, älkääkä sielä kotonanne vaa valittako ku jotkut kannustaa suomea! Jos ne "örveltäjät" ei olis sielä nii ei suomi mtn voittaisi ku kaikki fanit puuttuis antamasta niille fiilistä ja uskoa siihen peliin...


      • Perus suomi juntit ja peräkammarin pojat siellä kännissä ördää ku on kerranki oikeen päässy ulkomaille!
        Ei niillä oo mitään yhteiskunnallsita sanomaa eikä ne edes uskaltais yrittää laajentaa tajuntaa jollain muulla kun tutulla ja turvallisella koskenkorvalla.


      • ake
        PartyAnimal kirjoitti:

        Perus suomi juntit ja peräkammarin pojat siellä kännissä ördää ku on kerranki oikeen päässy ulkomaille!
        Ei niillä oo mitään yhteiskunnallsita sanomaa eikä ne edes uskaltais yrittää laajentaa tajuntaa jollain muulla kun tutulla ja turvallisella koskenkorvalla.

        Ku et osaa ees yhdyssanoja oikein kirjottaa.


    • aisoihin

      Taas suomalaiset laittavat itteään maailmankartalle. Musta on ihmeellistä että aikuiset ihmiset ei osaa käyttäytyä.
      Kyllä minäkin juon, mutta tiedän myös rajani.
      Ja yleensäkkään mielestäni urheilu ja viina ei kuulu yhteen ei edes katsojien osalta.
      Eli kännikaloille porttikielto kaikkiin kisoihin vaikka miten ois lippunsa lunastanut.

      • kartalle

        Tuskin Suomalaisten juopottelusta muualla kirjoitetaan kun Suomessa, suurempien uutisten puutteessa. Ei taida ihan uutiskynnystä ylittää isossa maailmassa.


      • Jep Jep

        Kyllää see oon iinhoottaavaa kuun Suuoomaalaaeseet ukoot kuusee jookaa paaikkaan jaa uuloos vaan kaaikkii käännäärit.Eekös nee ossoo kääyttää veessoja?


    • ihq soomi setä

      Sehän kuuluu vain suomalaiseen kulttuuriin. Mikä ihme siinä on että siitä pitää valittaa?

      Suomalaisten tulee siis olla suvaitsevaisia, mutta samalla on itse oltava valmis taipumaan kaikkien muiden edessä. Missä on suomalaisen selkäranka?

      -Ulkomailla ollessaan suomalaisen täytyy noudattaa kyseisen maan tapoja.

      -Suomessa ollessaan ulkolaiset(esim pakolaiset) voivat noudattaa omia tapojaan. Jos tästä huomauttaa leimautuu automaattisesti rasistiksi.

      -Suomalaiset joutuvat opettelemaan ruotsin kieltä.. ruotsalaiset eivät suomea.

      -Nytkin (jotkut) suomalaiset ovat häpeissään kun Lordi on menossa euroviisuihin.. miksi hemmetissä?

      Tätä voisi varmaan jatkaa loputtomiin..

      Ja jos olet erityisen onnekas ja olet syntynyt suomeen mieheksi sinulla on kaikki tasa-arvon mukanaan tuomat velvollisuudet mutta ei mitään etuuksia.

      Hauskaa kesän jatkoa vaan kaikille.. olkaa suomalaisiksi!

      • Veepee

        Siinä olikin juuri oikein sanottu. Oli miehen puhetta. Tuossa onkin teille ahdasmielisille viherpiiperöille liiman haistelioille miettimistä. Vittu Suomalisen pitäs kulkee rinta rottingilla ollaan me vaan sen verran kova kansa. Mut minkäs teet kun nuoret opetetaan lapsesta asti joksikin salaati syöjiks. Se on sillai et et täällä Riikassa kyllä suomalaiset sitä suurinta örveltämistä pidä jotenka ottakaa asioista selvää ennen kuin huutelette. Te vaan pidätte siellä jonkun suomalaisen päivittäis sanomalehden juttuja ihan tosina. Menkää helvetti ulkoileen ja vetään raitista ilmaa jos noin ahdistaa.


      • Jami369

        Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu vetää överikännit joten tokihan muidenkin euroopan maiden on päästävä osalliseksi tästä ikiaikaisesta traditiostamme, venäläiseen kulttuuriin kuuluu varastaminen ja täällähän nekin rosvoaa minkä kerkeävät


      • Nimetön
        Veepee kirjoitti:

        Siinä olikin juuri oikein sanottu. Oli miehen puhetta. Tuossa onkin teille ahdasmielisille viherpiiperöille liiman haistelioille miettimistä. Vittu Suomalisen pitäs kulkee rinta rottingilla ollaan me vaan sen verran kova kansa. Mut minkäs teet kun nuoret opetetaan lapsesta asti joksikin salaati syöjiks. Se on sillai et et täällä Riikassa kyllä suomalaiset sitä suurinta örveltämistä pidä jotenka ottakaa asioista selvää ennen kuin huutelette. Te vaan pidätte siellä jonkun suomalaisen päivittäis sanomalehden juttuja ihan tosina. Menkää helvetti ulkoileen ja vetään raitista ilmaa jos noin ahdistaa.

        Mene sinä kouluun ja opettele kirjoittamaan. Voit aloittaa vaikka yhdyssanoista ja isoista alkukirjaimista.


      • Jekster
        Nimetön kirjoitti:

        Mene sinä kouluun ja opettele kirjoittamaan. Voit aloittaa vaikka yhdyssanoista ja isoista alkukirjaimista.

        Mitä siinä niuhoot. Asian tarkoitus tuli selväks joten älä jaksa olla jokin pilkun viilaja viher piiperö


    • koi

      saatanan somaaalinuoret!

    • sama

      Tämä ei sikailuun kuulu mutta lausutaanko se kieliopillisesti oikein
      Riiassa vai Riikassa
      Jos Raahe onko se silloin Raaessa

      • Kekke-

        ..se menee näin:

        Riika = Riiassa

        Raahe = Raahessa

        mikä vitun "Raaessa"? :D


      • sama1
        Kekke- kirjoitti:

        ..se menee näin:

        Riika = Riiassa

        Raahe = Raahessa

        mikä vitun "Raaessa"? :D

        Jos Riikassa putoo k pois
        Miksi Raahessa ei putoo h pois???


      • kekke-
        sama1 kirjoitti:

        Jos Riikassa putoo k pois
        Miksi Raahessa ei putoo h pois???

        Oletko kenties maahanmuuttaja?


      • tiggr
        sama1 kirjoitti:

        Jos Riikassa putoo k pois
        Miksi Raahessa ei putoo h pois???

        Onhan ne ny k ja h ihan eri asiat. Raaessa, hehheh.


    • NAISPUOLINEN LÄTKÄFANI

      Olin elämäni ensimmäisellä lätkä matkalla laivalla Riikassa ja täytyy sanoa,että matka ylitti odotukset.Porukka oli mahtavaa.Ihmiset kyllä joi,mutta en nähnyt örveltäjiä tai rähinöitä.Kaikilla oli hauskaa.

    • nape

      niin kyllähän tuo on vähän häiritsevää käytöstä. kyllä sitä voisi vähän harventaa tuota kaljojen kilistystä ja seurata peliä eikä vaan kitata ja olla haitaksi..mutta mutta enpä nyt sit tuosta osaa sanoa sen enempää...ei nyt mikään järkytys ja hävetys.

    • tossa nyt

      muka on?

    • onneksi kalliimmat

      kuin suomessa. Loppuu persaukisten sdp:n kannattajien tuulipukansan örveltäminen virossa. Pysykää Eckeröllä s-bonus korttienne kanssa luuserit.

    • Ukkometso

      Eikö nää valittajat oo kuullu pate mustajärven ukkometso-biisiä? siinä sanotaan totuus ja tietenki sielä pitää vähä juhlia, kyllähän SUOMI sentään VOITTI!!!

      • Repe

        Täys paska biisi se Ukkometso.

        Ja tämä Pate Mustajoki on taatustin paskin laulaja, mitä on koskaan levyttäny.


    • lätkä veressä

      ...lätkää seuraavatkin vain juntit, joten käytös sen mukaista!

    • ake

      Hemmetin nipottajat. Antakaa niiden olla niinkuin on. Oma asiahan se on. Kukaan muista sitä parin kuukauden päästä.

    • ihmettele

      ..miksi suomalaisista ei oikein pidetä;)

      • suomalainen

        Kaikista ihmisistä ei tarvitse pitääkkään. Mitä väliä!


      • Kake

        ne on rasisteja siellä.


    • kamikaze 33

      Jo aikojen alusta on tiedetty, että suomalaiset ovat juntteja ja sikoja.
      Sivistystä ei ole ja käytös on sen mukaista.
      No vaikkapa Lipponen= Suur-Sika.Tyhmä mies joka puhuu joskus ja vain opittuja fraaseja.
      Semmosia me suomalaiset ollaan POHJASAKKAA muiden joukossa.Ihan sama onko omistusasunto ja hieno auto
      silti näkee, että kyseessä on ali-ihminen=suomalainen

      • Kake

        Taidat olla sama "valitettavasti" kaveri helmikuulta. Sun mielestä suomi valitettavasti ei tule menestymään olympiakiekossa.
        Olit väärässä silloin ja olet väärässä nytkin.


      • kamikaze 33
        Kake kirjoitti:

        Taidat olla sama "valitettavasti" kaveri helmikuulta. Sun mielestä suomi valitettavasti ei tule menestymään olympiakiekossa.
        Olit väärässä silloin ja olet väärässä nytkin.

        Juu ollaan sikoja kaikki.Kivaa


      • junttikansaa
        kamikaze 33 kirjoitti:

        Juu ollaan sikoja kaikki.Kivaa

        Ensin valitetaan Lordin viisuehdokkuutta ja kuinka se pilaa suomen maineen, sitten mennä kännissä örveltämään ulkomaille. Hyvä Suomi! Sarvikuonojen ja junttien maa!


      • viinavero alas

        viinavero veke niin ei kenenkään tarvii lähteä juomaan ulkomaille


    • Sioille

      Latvian poliisi vois ruoskia ne siat ja lähettää sit ne venäjälle.
      Ruoskaa sioille!!!!

      • Kake

        mutta se että yleistetään ja kerrotaan vielä niiden maiden nimet joista tulee eniten örveltäjiä(eniten turisteja) niin se on leimaamista ja rasismia. Ei ne kaikki meikäläiset siellä kuse kukkapuskaan tai juokse alasti.


    • oot kateellinen

      kamuilla o hauskaa ja ne o lomalla ei sinun rahoilla

      • Nolo2

        Onko tuollainen örveltäminen mielestäsi hauskaa? Jos ja kun menet ulkomaille turistiksi, niin tarviiko mielestäsi vetää överikännit ja sammua vaikkapa kadulle?

        Se on totta että noi kaverita ovat omilla rahoillansa lomilla ja saavat tehdä niillä mitä lystäävät. Vaikka lapioisivat hotellin ikkunasta kadulle.

        Mutta hei, kateellinen en voi tuollaisesta toiminnasta olla. Haluaisitko itse käyttäytyä samanlaisesti?

        Kas, oled sa purupurjune soomlane viinturist?


    • Molla

      onkos tämä taas joku iltasanomien "hevosmiesten tietotoimiston" uutinen? ettei olis taas muutama viinan läträämisellä aivonsa tuhonnut raukka josta on tehty härkänen, kuten aiemminkin...

      suomalaiset kyllä dokaa, mutta menkääpä kattomaajn ruåtsalaisten ja brittien touhua, vaikkapa kreetalla tai espanjassa, suomalaisten örveltäminen ei ole mitään tähän verrattuna.

      sitäpaitti, mulla on muutama ruåtsalainen tuttu, joka kerta kun ne on etelässä jumalattoman päissään ja särkee paikkoja tai vetää laardin keskelle kävelytietä, ne aina väittää olevansa suomalaisa...

    • teidän puolesta saa hävetä

      kyl suomi pojat osaa
      on se niin ihmeellistä et mihin on tämä sikaileva kansan taas pystyy ja osaa näyttää mis mennää
      eikä oo eka kerta,ku halutaan näyttää miten suomalaiset juhlii oikein räkä kännissä
      eipitäs päästää mihinkään kisoihin eikä mis on mitään kisoja jos tämmösestä jää kii ni äkkiä vaan laivaan ja portti kielto kaikkiin kisoihin
      ja viel suuri leima otsaan ni tietää mitä on tehny

    • patti

      Eiköhän se ole joka paikassa niin,että sitä sattuu tänään olemaan paikalla hullua porukkaa ja huomenna taas ei,Onneksi tavallisetkin ihmiset saavat sekoilla,eikä vaan rikkaat,rahoineen.tuomittavaa käytöstähän tämä silti on,mutta luulen kyllä latvian poliisin olevan suomivastainen,suomalaiset kyllä juovat mutta eivät yleensä rähinöi,kai ne on käynyt puuntakana tarpeillaan kun vessat sielläkin on mitä on!!!

    • kieokkoa

      Juu ite oon samaa mieltä mikä ihme oikeen vaivaaa kun sitä kaljaa pitää kittaa kuin ei oisi huomista.

      Miksi juuri sen pitää olla urheilutapahtuman yhteydessä???

      Eikö niitää maljoja voisi kilistellä sit kun jotain draammaattista tapahtuu

    • suomalainen!!

      mitä vittuu te jupisette koko ajan et hävettää noi suomalaiset!!muuttakaa vittuun täältä jos hävettää olla suomalainen tuleepahan tästäki maasta parempi paikka ilman noita nipottajii paskahousuja joille ei ikinä oo mikään mieliksi..nyt se turpa kii,mä oon ainaki ylpee suomalaisuudestani..elkää lukeko uutisii jos noin vituttaa..pellet

    • örveltäjä...

      jos minä oisin tuolla kisoja katsomassa niin vetäsin perseet olalle joka päivä ja örveltäsin muisti pois kaupungilla ja kuseskelisin pitkin kaupunkii,ja just siitä syystä että teitä vitun nipottajii hävettäs ja muuttasitte vittuun täältä arvostelemasta suomalaisii ku itsekkin niitä olette,kyllä mua taas vituttaa nämä teidän kritisoinnit,pakko vetää kyllä taas kännit ja lähtee kuseskelee

      • RK-62 NAKUTTAA!!!!!

        Toivottavasti tällöin Latvian poliisi ottaisi sinut talteen, veisi passisi, ja lähettäisi sinut lähimmällä rahtilaivalla Turkkiin. Siellä päätyisit vankilaan (= takareiälläsi olisi paljon ystäviä) Suomen ulkoministeriön, Konsulaattien, Suurlähetystöjen, tai kenenkään Suomalaisen tietämättä. Sinne näet kuuluisit mätänemään ''lökäpöksy/paskahousu''!!!!!!!


      • Nipottaja

        Juu, mene ihmeessä sinne Riikaan vetään pääsi täyteen viinaa ja kuse minne sattuu. Viina ja olut on siellä edullisempaa kuin Suomessa, niin sinulla ei sitten mene niin paljoa massia edustuskuluihin.

        Arvostella ja kritisoida saa tuonlaista käyttäytymistä ulkomailla. Mutta sinähän et häpeä mitään ja etkä välitä, aiheutatko yleistä pahennusta, vai mitä?

        Osta jo ihmeessä lippusi tänään, astu laivaan ja juo itsesi Riikassa (tai Tallinnassa) pöydän alle, ja ehkä tukehdu kuseesi. Siinä sinulle kritiikkiä!


    • Unknown

      Kun tätä viestiketjua silmäilee, niin voi kuin todeta, että juuri jääkiekkoyleisöön on Suomessa kasautunut varsinaisia ''valopäitä''.

      Tilanne alkaa orastavasti muistuttaa kansainvälistä futisyleisöä. Eikä tartte mennä enää monia vuosia kansainvälisellä tasolla Euroopassa eteenpäin niin alkaa tuo fanittajien meno olla ihan vastaavaa riehuntaa. Näin siksi, että niitä kuuluisia ''kicksejä'' ei vain kertakaikkiaan enää tahdota saada vuosi toisensa perään pelkästä joukko-örveltämisestä. Itse örveltämisessä on myös se huono puoli, että hauskanpidon, ja ylimenemisen välinen ero on usein hiuksen hieno, ja ''Örveltäjän'' itsensä sitä onkin jo lähes mahdoton kontroida.

    • ovat kateellisia
    • JR JR

      Näissä kisaörveltäjissä on varmasti paljon paperimiehiä. Ovat niin samanlaista joukkoa!

      • simo-pekka

        Ja luultavasti myös huomattava osa näistä ääliöistä
        on työttömiä sosiaalitoimen elättejä jotka ovat
        surkeassa elämässään ensimmäistä kertaa ulkomailla
        (tai sanotaan että Tallinnaa kauempana).


    • johannes19

      Ja katso: aikoinaan eräässä hyvinkin iskevässä rock-kappaleessa todettiin asiain tola:

      "ja kun Suomi pelaa lätkää
      se iskee joka jätkään
      kaljaa koneeseen ja Ukkometsoon"

      Aivan legendaarista lyriikkaa! Ja miten osuvaa se onkaan! Eihän pelissä ole olennaista pelkkä taktisten kuvioiden tajuaminen ja niistä keskusteleminen hillityllä äänenpainolla. Eikä pakonomainen taputtaminen silloin, kun nähdään taitavia yksilösuorituksia. Lätkässä on kyse ennen kaikkea aggressioita vapauttavasta meuhkaamisesta urheilutapahtuman varjolla, ikäänkuin puhdistautumisesta, joka tapahtuu toisinaan äärimmäisen likaisissa merkeissä. Ja suomalaisen juomakulttuurin edustajat tuovat tähän toki oman lisänsä, kun juovat itsensä tolkuttomaan tilaan.

      Makasiinialue, Babylon, oli poltetun maan taktiikan mukaisesti käsitelty. Ja Suomi pelasi lätkää. Ja suomalaiset näkivät tämän - ja ohessa nautitun diförenssin ansiosta he näkivät myös Babylonin palon savun. Ja heistä kukin hoki Riian kaduilla uskoansa tunnustaen: "Vittuako mun asiat mulle kuuluu?" Ja he sanoivat toistamiseen: "Halleluja!" Ja hänen savunsa nousee aina ja iankaikkisesti.

    • PaavaliJohannesII

      Nimenomaan se peli on tekosyy ryyppäämiselle. Näin on ja on aina ollut. En ole kotona, ja on lupa örveltää, ja mitä väliä kun moni muukin "kisamies" on samassa kunnossa. Jääkiekko onkin ollut yksi parhaimmista syistä vetää useampi päivä huoletta viinaa, ja ehkäpä siinä sivussa tirvasta jokusta "kisatoveria" ohimennen tai lausua ainakin muutama vuosien kokemuksella hallittava osuva loukkaus;)

    • heimo

      perseet olalle vaan!

    • ei kiekkoilija

      Eikö tässä taaskaan tajuta että on niitä joille viina aiheuttaa agressioo ja niitä jotka osaa ottaa paljon mutteivät älähdäkkään?

      Joo.. opetteles tajuamaan erialisuutta ^^ kiekko kansa on täynnä toiminnan tomppeleita joilta sujuu viinan otto ja siinä sivussa hulinoiminenkin.

      Käsittääkseni väkivalta ja riehuminen kuuluu osana tuohon lajiinne.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      181
      10557
    2. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      70
      7374
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      64
      3719
    4. Valkeakosken sekopää murhaaja.

      Itselläni on 3 teini ikäistä tytärtä ja tämä tapaus on herättänyt minussa tosi paljon surua ja vihaa. On käsittämättömän
      Valkeakoski
      139
      1847
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      58
      1392
    6. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      355
      1348
    7. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      237
      1285
    8. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      21
      1239
    9. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      1063
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      961
    Aihe