Heinäkuussa

Krimille

Tuli ostettua lento Tallinnasta Simferopoliin heinäkuun alkupuolelle. Hinta kohtuullinen 211 ekeä.

Netistä löytyy hotelleja vaikka miten, mutta osaako joku suositella jotain tiettyä kohtuuhntaista: kiinnostavin paikka ehkä jokin näistä Jalta, Alusta, Evpatoria, Sevastopol tai Simferopol.

7

1882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hotellit kun Krimillä tuppaavat olemaan tyyriitä jne. Mieti myös missä haluat viivähdellä. Simferopol pääkaupunki, ei mikään lomakeidas. Pari päivää riittää. Hotellimajoitus hyvä vaihtoehto täällä. Tavrija ja Moskva edullisia. Moskva liikenteellisesti parempi jos kylillä haluaa käydä.
      Seva laivastotukikohta ja sieläkin katsottavaa, selviää päiväretkellä tai yhdellä yöpymisellä.
      Jalta hyvä kaupunki, mutta ei sekään lomapaikka, parempi käydä siellä päiväseltään jostain lähiseudun lomakohteesta kuten Gurzuf, Alupka, Simeiz, Gaspra jne. Alushta on ihan kiva kaupunki, sopii lomailuunkin. Jevpatorija on puhdasta hiekkarantaa mitä muut eivät. Simfiä lukuun ottamatta suosittelen mummomajoitusta, eli majoittumista yksityisten ihmisten vierashuoneisiin / vierasasuntoihin / vierastaloihin. Edullisempaa ja mukavampaa kuin hotelliasuminen.
      Sitä paitsi Krimillä paljon kivoja paikkoja lomailuun. Novyj Svet/Sudak/Koktebel/Feodosija hyvää seutua. Itse mieluiten Koktebelissa ja Gurzufissa lomailen. Krimillä pystyy liikkumaan hyvin ja marsut/bussit ja muut vie ja tuo, siksi ei tarvitse - jos aikaa vähän reilummin - yhteen paikkaan jumittua.

      • Ras Putin

        Talinnassa toimistoa pitävä Jalomatkad tarjoaa syyskuun alussa pakettia Jaltalle.Suorat lennot Tallinnasta.Majoitus yhden hengen huoneessa Jalta hotellissa 550 eur.

        Lienee ihan luotettava matkanjärjestäjä ?


    • Matkastaja

      Olen ollut muutaman kerran Jaltalla ja se on mukava paikka mutta heinäkuussa on varmaan tungosta. Alusta on lähellä ja Sevastopol on myös matkaajien suosiossa. Jaltalla Gremja Goda oli mukava hotelli mutta Massandra oli myös ihan asuttava. Jaltahotelli oma maailmansa jossa on kaikki ja monentasoisia huoneita. Minulla oli jonkun miehen osoitekin joka välitti huoneistoja mutta en sitä nyt löytänyt. Mummot kauppaa asemalla huoneita myös. Eläminen on halpaa aivan kuin maksaisi markoilla. Mistä ja miten varasit lennot?

      • Krimille

        Ostin erään suuren netissä toimivan firman kautta. En viitsi julkisesti mainostaa. Estonian Airin ja Aerosvitin yhteislento. Estonian Airin lippuna ostettuna olisi ollut hinnaltaan liki tuplat eikä ateriaa, joten päädyin tietenkin Aerosvitin halpaan lippuun.

        Jalta on ennestään kovinkin tuttu ja päädyin Alushtaan, josta varasin pari vuotta sitten rempatusta hotellista ilmastoidun huoneen merinäköalalalla ja aamiaisella. Hinta noin 23 euroa/vrk.


      • Rasputin

        Kannattaa huomata, että Jaltalle pääsee kätevästi myös Tallinnan kautta suoralla lennolla. Ei taida hintakaan olla kalliimpi kuin omatoimimatkan. http://www.jalomatkad.com/pt/446/


      • Matkastaja
        Krimille kirjoitti:

        Ostin erään suuren netissä toimivan firman kautta. En viitsi julkisesti mainostaa. Estonian Airin ja Aerosvitin yhteislento. Estonian Airin lippuna ostettuna olisi ollut hinnaltaan liki tuplat eikä ateriaa, joten päädyin tietenkin Aerosvitin halpaan lippuun.

        Jalta on ennestään kovinkin tuttu ja päädyin Alushtaan, josta varasin pari vuotta sitten rempatusta hotellista ilmastoidun huoneen merinäköalalalla ja aamiaisella. Hinta noin 23 euroa/vrk.

        Miten retki Alushtaan sujui Aerosvitin siivin. Millainen hotellisi loppujen lopuksi oli? Suunnittelin lähteväni syyskuun lopulla samaan suuntaan.


      • hienosti!
        Matkastaja kirjoitti:

        Miten retki Alushtaan sujui Aerosvitin siivin. Millainen hotellisi loppujen lopuksi oli? Suunnittelin lähteväni syyskuun lopulla samaan suuntaan.

        Kone oli kuten arvasin Estonian Airsin. Palvelu hyvää ja aikataulu piti.

        Hotellin henkilökunta oli minulle yllätyksenä hymyilevää, ystävällistä. Huone "Cumulus-tasoa".

        Hotellin miinuksena oli baarin puute: se oli suljettu jonkin keväisen ongelman vuoksi. Puute ei ollut todellinen ongelma kun baareja oli lähitienoolla ihan riittävästi.

        Rantabulevardi oli vilkas kuin mikä. Iltaisin ruuhkaan asti. Ravintoloita ja baareja vieri vieressä.

        Palvelukulttuuri on neukkuajoista täysin muuttunut. Kaikki toimii ja ystävällisesti.

        Jos tikulla hakee ongelmaa niin englanti ei ole se paras kieli selvitä vaan venäjä. Toki englannillakin tulee toimeen.

        Toisin kuin Turkissa pari viikkoa aiemmin niin Ukrainassa kukaan ei koittanut lirittää rahoja väärillä laskuilla.

        Olet valinnut hyvän lomakohteen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe