kotipizzois on hyvä tarjous.
suomen lätkäpeleihin täydelliset safkat!
15,90= 2 norm pizzaa 1,5 limu pringlesit viel...
KOTIPIZZA
11
4872
Vastaukset
- eilen ostin
hyi vit.. mitä paskaa
- lkjlkj
Paskaa saa näistä ulkomaalaisten paikoista, joissa ei tiedä laitetaanko roskiksesta tavara uudelleen myyntiin.
- suomipizza
Jollei meidän tekemät SUOMALAISET ja suomalaisella työvoimalla valmistetut kotipizzat maistu, mene rauhassa hakemaan turkkilaisen rintakarvoilla kuorrutettua heikkolaatuista makuelämystä.
- Ahmed Huss
suomipizza kirjoitti:
Jollei meidän tekemät SUOMALAISET ja suomalaisella työvoimalla valmistetut kotipizzat maistu, mene rauhassa hakemaan turkkilaisen rintakarvoilla kuorrutettua heikkolaatuista makuelämystä.
Mita vika meida pizzas olla? me tehda kova toita tääla suomi maa ja elata iseäme. Älä tule soomi poika täne valittaa
- ...
Kämmenen kokosesta pitsasta en viitti maksaa edes noita "tarjoushintoja".
Kotipitsan pitsan on kyllä ihan hyviä, ainakin mitä viimeksi joskus vuosia sitten ostin, mutta jos mexicana on saarioisen mikropitsan kokonen, siinä on kolme jalapenon palaa ja se maksaa 8€, niin kiitos ei.- leipuri hiiva
tääl kirjottelee yks kotipizzan duunari meill on ainaki isommat pizzat ku saarioisen, ja kyll niitä jalopenojakin tulee huomattavasti enemmän kun kolme harmi jos oot saanu huonoja pizzoja,ja pitsatkin maksaa siitä syystä vähän enemmän,et käytetään aina ensiluokkaista tavaraa,hyvää kesän jatkoa täältä yhdestä kotipizzasta.
- ekonomisti
90 mummonmarkkaa parista ohkaisesta pizzasta limu pringles-tuubi.
Miten paljon saisit pizzantekotarpeita kaupasta ko. rahalla limukkaa chipsejä...- herätys mummo
taidat olla mummo itse, kun vielä mummonmarkkoja kelaat, haloo nyt on maksuvälineenä euro herää jo pian siitä markka ajasta, kaik on kallistunu
- itse pizzat
herätys mummo kirjoitti:
taidat olla mummo itse, kun vielä mummonmarkkoja kelaat, haloo nyt on maksuvälineenä euro herää jo pian siitä markka ajasta, kaik on kallistunu
kotona. Taikina on helppo tehdä ja kun vielä oppii kauliin ja heitteleen sitä lättyä et on ohuen ohut, niin hyvää tulee.
Mausteita maun mukaan ja päällystettä yleensä löytyy jokaisen kotoa, ei ole vaikeaa.
Viime lauantaina tein ja hinnaksi tuli koko uunipannulliselle n. 2,5€. Työlleni en laskenut mitään, sillä se on mukavaa puuhastelua. Vaatii kyllä harjoittelua, lopputulos kruunaa vaivan. - herää pahvi
herätys mummo kirjoitti:
taidat olla mummo itse, kun vielä mummonmarkkoja kelaat, haloo nyt on maksuvälineenä euro herää jo pian siitä markka ajasta, kaik on kallistunu
herää pahvi siihen missä orjuudessa elät. miksi hintojen pitää nousta koko ajan?
- Purzz
Vitun urpot ei oo mtn järkee tapella mielipiteist toiset tykkää kotipizzast toist joistai muist-.-
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514