KOTIPIZZA

ILTASAFKAT

kotipizzois on hyvä tarjous.
suomen lätkäpeleihin täydelliset safkat!

15,90= 2 norm pizzaa 1,5 limu pringlesit viel...

11

4872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eilen ostin

      hyi vit.. mitä paskaa

      • lkjlkj

        Paskaa saa näistä ulkomaalaisten paikoista, joissa ei tiedä laitetaanko roskiksesta tavara uudelleen myyntiin.


      • suomipizza

        Jollei meidän tekemät SUOMALAISET ja suomalaisella työvoimalla valmistetut kotipizzat maistu, mene rauhassa hakemaan turkkilaisen rintakarvoilla kuorrutettua heikkolaatuista makuelämystä.


      • Ahmed Huss
        suomipizza kirjoitti:

        Jollei meidän tekemät SUOMALAISET ja suomalaisella työvoimalla valmistetut kotipizzat maistu, mene rauhassa hakemaan turkkilaisen rintakarvoilla kuorrutettua heikkolaatuista makuelämystä.

        Mita vika meida pizzas olla? me tehda kova toita tääla suomi maa ja elata iseäme. Älä tule soomi poika täne valittaa


    • ...

      Kämmenen kokosesta pitsasta en viitti maksaa edes noita "tarjoushintoja".
      Kotipitsan pitsan on kyllä ihan hyviä, ainakin mitä viimeksi joskus vuosia sitten ostin, mutta jos mexicana on saarioisen mikropitsan kokonen, siinä on kolme jalapenon palaa ja se maksaa 8€, niin kiitos ei.

      • leipuri hiiva

        tääl kirjottelee yks kotipizzan duunari meill on ainaki isommat pizzat ku saarioisen, ja kyll niitä jalopenojakin tulee huomattavasti enemmän kun kolme harmi jos oot saanu huonoja pizzoja,ja pitsatkin maksaa siitä syystä vähän enemmän,et käytetään aina ensiluokkaista tavaraa,hyvää kesän jatkoa täältä yhdestä kotipizzasta.


    • ekonomisti

      90 mummonmarkkaa parista ohkaisesta pizzasta limu pringles-tuubi.
      Miten paljon saisit pizzantekotarpeita kaupasta ko. rahalla limukkaa chipsejä...

      • herätys mummo

        taidat olla mummo itse, kun vielä mummonmarkkoja kelaat, haloo nyt on maksuvälineenä euro herää jo pian siitä markka ajasta, kaik on kallistunu


      • itse pizzat
        herätys mummo kirjoitti:

        taidat olla mummo itse, kun vielä mummonmarkkoja kelaat, haloo nyt on maksuvälineenä euro herää jo pian siitä markka ajasta, kaik on kallistunu

        kotona. Taikina on helppo tehdä ja kun vielä oppii kauliin ja heitteleen sitä lättyä et on ohuen ohut, niin hyvää tulee.
        Mausteita maun mukaan ja päällystettä yleensä löytyy jokaisen kotoa, ei ole vaikeaa.

        Viime lauantaina tein ja hinnaksi tuli koko uunipannulliselle n. 2,5€. Työlleni en laskenut mitään, sillä se on mukavaa puuhastelua. Vaatii kyllä harjoittelua, lopputulos kruunaa vaivan.


      • herää pahvi
        herätys mummo kirjoitti:

        taidat olla mummo itse, kun vielä mummonmarkkoja kelaat, haloo nyt on maksuvälineenä euro herää jo pian siitä markka ajasta, kaik on kallistunu

        herää pahvi siihen missä orjuudessa elät. miksi hintojen pitää nousta koko ajan?


    • Purzz

      Vitun urpot ei oo mtn järkee tapella mielipiteist toiset tykkää kotipizzast toist joistai muist-.-

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe