KOTIPIZZA

ILTASAFKAT

kotipizzois on hyvä tarjous.
suomen lätkäpeleihin täydelliset safkat!

15,90= 2 norm pizzaa 1,5 limu pringlesit viel...

11

4800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eilen ostin

hyi vit.. mitä paskaa

• lkjlkj

Paskaa saa näistä ulkomaalaisten paikoista, joissa ei tiedä laitetaanko roskiksesta tavara uudelleen myyntiin.

• suomipizza

Jollei meidän tekemät SUOMALAISET ja suomalaisella työvoimalla valmistetut kotipizzat maistu, mene rauhassa hakemaan turkkilaisen rintakarvoilla kuorrutettua heikkolaatuista makuelämystä.

• Ahmed Huss
        suomipizza kirjoitti:

Jollei meidän tekemät SUOMALAISET ja suomalaisella työvoimalla valmistetut kotipizzat maistu, mene rauhassa hakemaan turkkilaisen rintakarvoilla kuorrutettua heikkolaatuista makuelämystä.

Mita vika meida pizzas olla? me tehda kova toita tääla suomi maa ja elata iseäme. Älä tule soomi poika täne valittaa

• ...

Kämmenen kokosesta pitsasta en viitti maksaa edes noita "tarjoushintoja".
      Kotipitsan pitsan on kyllä ihan hyviä, ainakin mitä viimeksi joskus vuosia sitten ostin, mutta jos mexicana on saarioisen mikropitsan kokonen, siinä on kolme jalapenon palaa ja se maksaa 8€, niin kiitos ei.

• leipuri hiiva

tääl kirjottelee yks kotipizzan duunari meill on ainaki isommat pizzat ku saarioisen, ja kyll niitä jalopenojakin tulee huomattavasti enemmän kun kolme harmi jos oot saanu huonoja pizzoja,ja pitsatkin maksaa siitä syystä vähän enemmän,et käytetään aina ensiluokkaista tavaraa,hyvää kesän jatkoa täältä yhdestä kotipizzasta.

• ekonomisti

90 mummonmarkkaa parista ohkaisesta pizzasta limu pringles-tuubi.
      Miten paljon saisit pizzantekotarpeita kaupasta ko. rahalla limukkaa chipsejä...

• herätys mummo

taidat olla mummo itse, kun vielä mummonmarkkoja kelaat, haloo nyt on maksuvälineenä euro herää jo pian siitä markka ajasta, kaik on kallistunu

• itse pizzat
        herätys mummo kirjoitti:

taidat olla mummo itse, kun vielä mummonmarkkoja kelaat, haloo nyt on maksuvälineenä euro herää jo pian siitä markka ajasta, kaik on kallistunu

kotona. Taikina on helppo tehdä ja kun vielä oppii kauliin ja heitteleen sitä lättyä et on ohuen ohut, niin hyvää tulee.
        Mausteita maun mukaan ja päällystettä yleensä löytyy jokaisen kotoa, ei ole vaikeaa.

Viime lauantaina tein ja hinnaksi tuli koko uunipannulliselle n. 2,5€. Työlleni en laskenut mitään, sillä se on mukavaa puuhastelua. Vaatii kyllä harjoittelua, lopputulos kruunaa vaivan.

• herää pahvi
        herätys mummo kirjoitti:

herää pahvi siihen missä orjuudessa elät. miksi hintojen pitää nousta koko ajan?

• Purzz

Vitun urpot ei oo mtn järkee tapella mielipiteist toiset tykkää kotipizzast toist joistai muist-.-

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      21
      3561
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      16
      2402
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      376
      1990
    4. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      237
      1884
    5. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      1601
    6. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      31
      1587
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      32
      1559
    8. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      67
      1192
    9. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      14
      1167
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1051
    Aihe