Haluaisin parvekkeelle köynnöksen seinää pitkin kasvamaan, mikä olisi hyvä vaihtoehto? Onko semmosia, jotka pärjää ulkona talvenkin? En haluaisi raahata sitä sisälle ja ulos. Kiitti vinkeistä =)
Vastaukset 4
- ...
köynnöskrassi on kiva, mutta on vain yksivuotinen.karhunköynnös (calustegia sepium) on oikea "hulluruoho" ja talvehtii parvekelaatikossakin.
- muumaks
Minäpä juuri kävin kyselemässä samaa vihermyymälässä, ja villiviini on kuulemma varmin valinta. Aion itse hakea säleikkövilliviinin.
- kukkuu
nimittäin kirjojen mukaan villiviini tarvitsee 60 cm istutussyvyyden talvehtiakseen, siis että juuret säilyvät pakkasessa talven yli. No, jos on lasitettu parveke, niin ei kai se pahin pakkanen siellä tunnu.
- terwa
parvekkeelle yksivuotisia köynnöksiä niin ei tarvitse talvehtimisesta huolehtia. Suosikkini vuodesta toiseen on Mustasilmäsusanna (kaltainen taikka valkoinen, kasvata siemenestä tai osta taimi puutarhalta. Kasvaa nopeasti, lehdet ovat kauniit ja kukkii koko kesän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492393Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236977Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.156957- 66950
- 80942
- 117909
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!40898Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47777Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73763- 71591