Mitä tekisit jos nainen ehdottais pelkkää seksisuhdetta...?
ei mitään vakavaa vaan pelkkää seksiä. pelisäännöistä sopien.
mitäs tekisit
6
768
Vastaukset
- ainaminä
oikeen nätisti vonkais saattasin harkita...
- Miezzz
Surin osa miehistä on varmaan ihan onnessaan. Mutta haluatko sä todella sellaista? Muista että semmosissa voi tunteita alkaa salakavalasti kehittymään.
Harkitsisin, miettisin, pohtisin ja tuumailisin....
En ehkä alkaisi sellaiseen (enään), ukkoutuminen alkaa jo niin pahasti vaivata.
Toisaalta minun seksisuhde pelisääntöni ovat kyllä liian tiukat useimmille, ah niin ihanasta seksisuhteesta haaveileville naisille.- vilperi
suht otettu. tosin säännöt pitää sopia, muuten ei asioista tule ku sanomista.
- utelias
niinhän ne pelisäännöt pitääkin olla täysin selvät.
mut miten lie miehellä, jos on tunteita pystyykö tuollaiseen suostuu?
ja kuinka helposti ne tunteet tulee miehellä mukaan kuvioihin?
kuinka usein nainen edes ehdottaa moista?- vilperi
jos on tunteita pelissä, koska se ei käännä ku puukkoa haavassa. ja ihmiset rikkovat itsensä tälläisessä. kannattaa tsekata sellainen tyyppi, minkä kanssa ei varmasti seurustelisi. ei ihan yleistä taida et naiset tuollaista ehdottelee...saisi olla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943602
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli452972Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.762433- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512311Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172287Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202177Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212173- 1172138
- 642020