Hei !
tämä taitaa olla tyhmä kysymys,mutta jos lapsella on ollut vasta kitarisaleikkaus tai korvien putkitus,niin voiko uimaan mennä?erityisesti kitarisaleikkauksesta yleensäkin tervetulleita ovat kokemukset !!! meillä oli poika kaksivuotiaana korvakierre-lapsi, vietiin taksilla toisen paikkakunnan sairaalaan ja leikattiin kitarisat,mutta korvia ei ole puhkastu.leikkaus meni hyvin , jäätelöä syötiin toipumispäivänä niin toisena päivänä pysty syömään jo oikeeta ruokaa.mutta lisää olisi kiva kuulla kokemusta erilaisista kitarisaleikkauksista,miten lapsenne ovat selvinneet.... jne. Asiallisia vastauksia :)
kitarisaleikkaus
Mira
1
548
Vastaukset
- Thyme
Niin mä ainaki tein nuorimmaisen kohdalla. Poitsu tosin oli vasta vuoden, mutta se vähän mitä nyt järvessä oltiin, niin aina oli "tulpat" korvissa.
Muuten elämä suju kyllä ihan normaalisti, ei mitään ongelmia. Ja aikanaan ne putket sit tulivat ihan itsekseen poiskin. Infektioherkkä on tosin edelleen ja joskus tarttee antibiootit kun sitkeä nuha ei ota taantuakseen. Nyt (reilu 4 v) alkaa olla oireita siitä, että lima muhii tuolla poskionteloiden uumenissa. Toivon, ettei siitä tule uutta riesaa herralla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919