Mitä olette syöneet päivän aikana? Eli laittakaa viestiin kaikki syömisenne yhden (halutessanne useamman) päivän ajalta. Tässä omani:
Aamiainen (klo 7):
pala ruisleipää, täytteenä 5 %-juustoa, 2 %-keittokinkkua, kurkkua, tomaattia ja salaattia
ei mitään juomaa (ei tarvinnut, ei janottanut)
Koulussa en syö, voin mainita sen tässä, ettei kukaan ihmettele, miksen laita kouluruokaa luetteloon.
Lounas/päivällinen (klo 16):
1 nakki, 1 peruna, vähän porkkana- ja lanttulaatikkoa, raejuustoa, salaattia ja kurkkua, 1 punajuuriviipale
juomana puoli lasia rasvatonta maitoa
Mitä syötte päivän aikana?
50
4736
Vastaukset
- ???
Juoksä päivän aikana VAAN puol lasii maitoo?!?!
- Jsixoxiskdi
Niimpä ku vettäki pitäisi juoda ainakin 5lasia per päivä :o
- kauha3
Jsixoxiskdi kirjoitti:
Niimpä ku vettäki pitäisi juoda ainakin 5lasia per päivä :o
Toi on myytti. Vettä ei tarvitse juoda noin paljon päivän aikana. Lasi vettä päivässä riittää.
- Tyttö92 :PPPP
Aamiainen:
ruisleipä,corn flakes-murot,omena
2 lasia mehua,kalkkitabletti
En syönyt koulussa,join vain lasillisen vettä
Lounas/päivällinen
Kaupasta ostettu fetajuusto kolmio (sämpylän tapainen) bussia odotellessa
Kotona:
Salaattia
Banaani
5 isohkoa lasillista vettä (Kyllä,uskokaa tai älkää :D)
Illalla:
Paistettuja herkkusieniä,valkosipuli leipää
Kurkkua
Juomana lasillinen vettä
Ennen nukkumaan menoa otin vielä kalkkitabletin ja join sen kanssa täysmehua
Ja vielä lisäksi:
Olen 13 vuotias,pituus vähän alle 165 senttiä,paino 47 kiloa.Olen kasvissyöjä. - keskustella:
KOULUTERVEYDENHOITAJAN kanssa ?
Kyse on ilmeisesti syömishäiriötä ?- ei tuossa mitään
Ei viestiketjun aloittajalla ole tarvis puhua kouluterveydenhoitajan kanssa, ihan normaalit syömisethän nuo ovat. Ja ei sitä niin paljon tarvitse syödä, ei kannata syödä enemmän kuin kuluttaa.
- Tepi
ei tuossa mitään kirjoitti:
Ei viestiketjun aloittajalla ole tarvis puhua kouluterveydenhoitajan kanssa, ihan normaalit syömisethän nuo ovat. Ja ei sitä niin paljon tarvitse syödä, ei kannata syödä enemmän kuin kuluttaa.
Aloittaja ei ikäänsä kertonut mutta lähestulkoon kenelle tahansa tuo on liian vähän. Noilla eväillä kaloreita tulee noin 500kcl. Dietillä olevatkaan eivät noin vähän syö. Lisäksi D ja E vitamiiniä aivan liian vähän puhumattakaan nyt sitten kalssiumin ja raudan saannista.
- 18v poika....
Aamulle en mitään.
Koulussa vähän broileri keittoa, ruisleipä ja lasi maitoa.
Kotona kalakeittoa, ruisleipä, 3 lasia tuoremehua.- korjaus....
lasi vettä, ei maitoa koska en käytä sitä koskaan.
- drivex
aamulla: kahvia 1-2 mukia, puuroa lautasellinen, vettä lasillinen, joskus jogurttia
päivällä: koulussa lautanen täyteen, leipää, juustoa, maitoa 2 lasia
kotona:kahvia 1 kuppi, ruokaa (mitä nyt ikinä sattuu olemaan), lasi maitoa, illalla teetä - Thom17
Aamul 5:40 Jogurttii, banaani ja porkkanamehuu.
Lounas 11:30 duunis: Riisiä ja kanaa, salaattii ja kivennäisvettä
18:30 kotona: Leipää parisiivuu, pääl oli juustoo ja kalkkunaa pari tomaattii ja kahvii.
Tota kahvii juon joka välis, about pari litraa päiväs.
Ihan normaali menuu. - Touche
Olen neljätoistavuotias tyttö, normaalipainoinen.
Aamupala:
muhku-sämpylä
gotlermakkarasiivu
kevytleviä ohut kerros
banaani
omena
2dl rasvatonta maitoa
vettä
Kouluruoka:
puolikas äklömömmö jauhelihapihvi
peruna
lähes lautasellinen salaattia
näkkäri ja floraa
2dl rasvatonta maitoa
Illallinen:
Kanan rintapala
kastiketta(hyvin vähän)
riisiä currylla maustettuna(ehkä kaks desiä)
Salaattia puoli lautasellista
2dl rasvatonta maitoa
Iltapala:
Kotitekoista viiliä
1 1/2 dl mustikoita
banaani
2 dl rasvatonta maitoa
kaakaota- Touche
Olen pitkä ja lihakskas, raskaitakin kotitöitä tekevä nuori nainen, joten energiaa kuluu tosiaan syömiseni mukaisesti.
- tyttö91
aamulla: puuroa ja vettä
koulussa: lasi vettä, puol lautasellista salaattia, perunaa, jtn kastiketta
välipala: jugurtti tai sellanen vanukas
päivällinen: salaattia ja kanaa
treenien jälkeen leipä.
saatan myös syödä johonkin väliin jotain karkkia tai jätskiä. paino indeksini on 22,4. eli olen vähän pyöreä. treenaan kuitenkin 4krt viikossa.- sessy
Vähän te syötte vähän :o
aamu:
Kaurapuuroa mehukeitolla
Päärynä
Lasi tuoremehua
koulu:
Perunamuusia n. 1/4 lautasta
Kalaa 1/4 lautasta
Leipä margariinilla ja kalkkunaleikkeellä
Vettä
välipala:
2 leipää margariinilla, toinen 17% juustolla toinen kinkulla
Frezza Latte
Illallinen:
Kanaviilokkia annos
Keitettyjä kasviksia 1/4
Raejuustoa pari rkl
Lasi maitoa
Myöhemmin vielä ehkä jogurttia ja näin.
Kauhee possu olo tulee teidän listojen jälkeen ja mun mitat on 166/48 o.O
Päivittäin tulee aina jotain liikuntaa harrastettua (kävelylenkkejä, rullaluistelua tjn.) jonkun verran. Sekä treenailen himassa n. 3krt viikko :D
2 - Crimson_Sorrow
sessy kirjoitti:
Vähän te syötte vähän :o
aamu:
Kaurapuuroa mehukeitolla
Päärynä
Lasi tuoremehua
koulu:
Perunamuusia n. 1/4 lautasta
Kalaa 1/4 lautasta
Leipä margariinilla ja kalkkunaleikkeellä
Vettä
välipala:
2 leipää margariinilla, toinen 17% juustolla toinen kinkulla
Frezza Latte
Illallinen:
Kanaviilokkia annos
Keitettyjä kasviksia 1/4
Raejuustoa pari rkl
Lasi maitoa
Myöhemmin vielä ehkä jogurttia ja näin.
Kauhee possu olo tulee teidän listojen jälkeen ja mun mitat on 166/48 o.O
Päivittäin tulee aina jotain liikuntaa harrastettua (kävelylenkkejä, rullaluistelua tjn.) jonkun verran. Sekä treenailen himassa n. 3krt viikko :D
2Eihän se ihmisen hoikkuus/lihavuus ole välttämättä kiinni ruoan määrästä, vaan siitä, miten toimiva aineenvaihdunta on.
Joillakin ihmisillä energia ei kierrä aineenvaihdunnassa kunnolla, vaan varastoituu rasvasoluihin, jolloin ihminen lihoo, vaikka ei söisi juuri mitään.
Toisilla ihmisillä, kuten minulla ja ilmeisesti sinulla, energia-aineenvaihdunta on tehokasta, jolloin energia kiertää ja kuluu, eikä varastoidu.
Niimpä me onnekkaat saamme syödä melkein mitä tahansa, emmekä liho ;)
Hiemen tukevat kaverini toisinaan ihmettelevät, kun syön niin paljon ja olen silti laiha. Heh.
Ärsyttää ihmiset, jotka haukkuvat anorektikoksi, vaikka kyse ei ole todellakaan siitä..:)
Ps. Taidampa lähteä tästä (taas) syömään ;)
- Heikki Ylifariseus
Aamiainen:
3 kuppia kahvia, 2 lautasellista puuroa, lasi vettä, kossupaukku
Kouluruoka:
2 lautasellista kalakeittoa, 5 näkkileipää runsaalla voilla, 4 lasia maitoa
Kahvittelu:
kaksi kahvia, kaksi munkkia, konjakki
Päivällinen:
kaksi isoa pizzaa, kaksi kaljaa, kolme kuppia kahvia
Iltapala:
kaksi lihapiirakkaa, punaviini, jallukola
Tänään oli aika tavallinen päivä syömisen suhteen. - En oo kerinnyt
En oo tänään kiireiden vuoksi kerinnyt syömään mitään, vaikka mitäpä väliä sillä on. Näläntunnetta ei suuremmin ole ollut ja kiireessä mukana on ollut puoli litraa light-colaa, joka on auttanut janon tullessa.
- geenit
näin yleensä.. aamupala: kaurapuuro kahvi 2ruisleipää kinkulla & suolakurkulla
välipala: omena & maitorahka prk
lounas: lämminruoka joko 2dl pastaa tai riisiä tai 3 keskikokosta perunaa n. 2dl kastiketta yms puolilautasta salaattia lasi maitoa
välipala:pari dl jogurtti muroja
ja iltapalaksi esim. 2 paahtoleipää päälle keijua tai flooraa yleensä ja vähän isompi 3dl kuppi kaakaota:) ja mitat 165 48kg aina tä verran painanu ja koskaa ei oo nälkää tarvinnu nähä:) - kouluttaja2
06.02.2013
12:44 Pitsa
16:00 Pineapple Chicken
16:00 4 dl Maito
18:15 Porkkanapiirakanpalan
18:15 Tee Maito
20:10 Porkkanapiirakanpala
22:22 Pitsa
22:22 2,5 dl Fanta
23:09 Porkkanapiirakanpala
23:33 Makkara
23:33 2,5 dl Fanta - 14tyttö
aamulla riisimuroja
lounaaksi kaks näkkäriä ja maitoa
päivälliseks mitä äiti on tehny
iltapalaksi leipä ja teetä
en laihduta, olen vain pieniruokainen - Nimimonturha
Aamupala: Kuppi kahvia Vaaleapaahtoleipä jossa on voita juustoa
Lounas: Koulussa saatan syödä jos on hyvää ruokaa. Yleensä otan muuten energiajuoman ja keksejä
Illallinen: Sitä mitä on esim. macaryllilaatikkoa
Iltapala: Hieman sipsiä ja limsaa. - Kulkija 16-vuotias
Aamiainen:
Kaurapuuroa ja sokeroimatonta mustikkakeittoa, maitokahvi ja hedelmä. Vettä, C-, D-vitamiinia ja kalsiumia.
Lounas:
Jotain liha-, kana tai kalaruokaa tai ruokaisa salaatti (tammenlehtisalaattia, fetaa, savulohta/katkarapua, avokadoa, tomaattia, kurkkua tms). Vettä, joskus maitokahvi.
Välipala maitokahvi ja hedelmä. Vettä
Päivällinen:
Jotain liha-, kana tai kalaruokaa, kalaruokaa tai ruokaisa salaatti (tammenlehtisalaattia, fetaa, savulohta/katkarapua, avokadoa, tomaattia, kurkkua tms). Munakasta. Vettä
Iltapala: Vihersmoothie. Vettä tai tuoremehua. Maitohappobakteereja, magnesiumia ja B-vitamiinia
Pituus 170 cm, paino n. 50 kg. Syön suuria annoksia ruokaa. Syön myös maustamattomia maitotuotteita rahkaa, luonnonjugurttia ja viilia ja harrastukseni on ruuanlaitto. Kouluruuasta en paljon piittaa, mutta käyn ruokiksella kotona syömässä päivällisen jämiä tai teen munakkaan tai salaatin.. - Tyttö13.v
No kerron vaikka mitä yleensä syön, kun nyt on aamu vasta jne.
Aamiainen: Puoli ruisleipää (beceliä, juustoa, jotain poroleikettä?) Tee ilman sokeria tai maitoa ja joku vitamiini tabu.
Luonas: En syö koulussa, paitsi joskus leivän, mutta aina vesilasillisen.
Välipala: Pari leipää ja jotain juomista. Ehkä hedelmiä ja muroja vielä.
Illallinen: Sitä mitä on; esim riisikasviskanapataa yksi lautasellinen ja maitoa.
Joskus välistä herkuttelen. - jonimakeviljamijonne
ES
ES
ES
ES
ES
ES
ES
ES
ES - jejeeje
aamulla: jos on nälkä keitetyn kananmunan kuppi teetä joskus maitokahvi jos väsyttää. vähintään 2 lasia vettä.
aamupäivällä: maitokahvi tai tee vettä.
päivällä: neljäsosa lautasta jotain lihaa/kalaa/kanaa tai jotain liha kastiketta ym melkeen puol lautasellista salaattia tai puol lautasellista vihanneksia ja puolet salaattia. 2 lasia vettä
Illalla: sama kun päivällä 2-3 lasia vettä.
ennen nukkumaan menoa: tee joskus joku pieni suklaanpalanen ym.
painan 50 kg ja oon 158 cm, laihdutan ja tavotteena on 47-48 kg. Lähinnä oon jättänyt hiilarit pois ja yritän kävellä liikkua muutenkin paljon.. Lähteny tähän mennessä jo 4 kg siitä kun alotin. - Minun syömiseni :)
Tässä mun päivän ruuat:
Aamupala:
Yksi päärynä hedelmäsose (Piltti)
n. 2 dl maitoa
Lounas (koulussa)
4 lihapullaa
salaattia
n. 2dl maitoa
Päivällinen:
itse tehtyä kanakeittoa, kupillinen
lasillinen maitoa
Iltapala:
1 lasi vettä
banaani
Olen siis 12v ihan normaalipainoinen.
Kuten näette juon maitoa enemmän veden sijasta :D
Tässä oli tämän päivän ruoat, joten aina en syö samantapaisesti. Mutta useimmin aamu- ja iltapalani on jotain hedelmää, leipää, tai mysliä. Päivä ruuat taas mitä on tarjolla, jos itse teen niin jotain pastaa ym. - ecc__
Vaihtelee paljon, mutta yleensä 500g maitorahkaa, maitoa pari litraa. mahdollisimman paljon liharuokia proteiinilisät. Hiilareina leipää, jugurttia, puuroa yms paljon.
- ecc__
jyyrgen kirjoitti:
Bulkilla?
Kyllä. Läskin kertymisen koitan minimoida niin etten syö mitään sokeripitoista ruokaa.
ecc__ kirjoitti:
Kyllä. Läskin kertymisen koitan minimoida niin etten syö mitään sokeripitoista ruokaa.
Ei se sokeripitonen sua lihota sen enempää kun mikään muukaan. Eri asia sitten jos mättäät oikeen kahdella kädellä jotain hattaraa
- ecc__
jyyrgen kirjoitti:
Ei se sokeripitonen sua lihota sen enempää kun mikään muukaan. Eri asia sitten jos mättäät oikeen kahdella kädellä jotain hattaraa
Sokeri nimenomaan on se joka lihottaa, ei rasva.
Kaloreita lasken niin että tulee 3500-4000kcal päivässä. Näin paino nousee 500g viikossa ja kasvan vieläpä pituutta samalla ecc__ kirjoitti:
Sokeri nimenomaan on se joka lihottaa, ei rasva.
Kaloreita lasken niin että tulee 3500-4000kcal päivässä. Näin paino nousee 500g viikossa ja kasvan vieläpä pituutta samallaRasva, proteiinit ja sokerit kaikki lihottaa jos syö yli kulutuksen. Jos proteiinin saanti on riittävää, ei ylimääränen sokeri lihota sen enempää kun muutkaan ravintoaineet. Sokereitahan me ihmiset pääosin kuitenkin syödään.
- ecc__
jyyrgen kirjoitti:
Rasva, proteiinit ja sokerit kaikki lihottaa jos syö yli kulutuksen. Jos proteiinin saanti on riittävää, ei ylimääränen sokeri lihota sen enempää kun muutkaan ravintoaineet. Sokereitahan me ihmiset pääosin kuitenkin syödään.
Toki lihottaa, mutta sokeri etenkin suurina annoksina kaikkein eniten, koska se nostaa insuliinitasoja ja insuliini pakkaa rasvasoluihin rasvaa. Keho ei tarvitse sokeria mihinkään. Sokeri on pelkkiä tyhjiä kaloreita.
Ja itse en syö sokeria, koska syön yli kulutuksen jotta lihakset kasvaisivat, Jos vetäisin sokeria paljon ja 4000kcal päivässä, lihoisin aika tehokkaasti.
Toki ne ihmiset joilla on rokavalio päin persettä, syö pääasiassa sokeria. - ecc__
ecc__ kirjoitti:
Toki lihottaa, mutta sokeri etenkin suurina annoksina kaikkein eniten, koska se nostaa insuliinitasoja ja insuliini pakkaa rasvasoluihin rasvaa. Keho ei tarvitse sokeria mihinkään. Sokeri on pelkkiä tyhjiä kaloreita.
Ja itse en syö sokeria, koska syön yli kulutuksen jotta lihakset kasvaisivat, Jos vetäisin sokeria paljon ja 4000kcal päivässä, lihoisin aika tehokkaasti.
Toki ne ihmiset joilla on rokavalio päin persettä, syö pääasiassa sokeria.Mun tän päivän safkat. On siinä sokeria jonkun verran pakko myöntää...
Maitorahka, 0,2% 500g 285kcal
Lihakeitto naudanpaisti 500g 200kcal
Rasvaton maito 3 lasia 200kcal
Kevytmaito 9 lasia 820kcal
Jauhelihapihvit (Hk), 270g 600kcal
Jogurtti 600g 500kcal
3 perunaa 100kcal
proteiinijauhe 35g 150kcal
Lihapiirakka, 2kpl 500kcal
Sekaleipä 3kpl 160kcal
=noin 3500kcal, 250g proteiinia, 400g hiilaria ja 100g rasvaa ecc__ kirjoitti:
Toki ne ihmiset joilla on rokavalio päin persettä, syö pääasiassa sokeria.Taidat nyt puhua nimenomaan sakkaroosista? Suurina annoksina sokeri lihottaa toki enemmän kuin rasva/proteiini. Kuitenkin jos osaa järkevästi sitä syödä niin ei se mitään kummempaa rasvan kertymistä aiheuta.
Harva tosin osaa ravintoansa säännöstellä. Annetaan esimerkkinä vaikka tämän palstan nuoret; Syödään kuin porsaat ja sitten ihmetellään sormi perseessä mistä tämä 20kg rasvaa on ilmestynyt.ecc__ kirjoitti:
Mun tän päivän safkat. On siinä sokeria jonkun verran pakko myöntää...
Maitorahka, 0,2% 500g 285kcal
Lihakeitto naudanpaisti 500g 200kcal
Rasvaton maito 3 lasia 200kcal
Kevytmaito 9 lasia 820kcal
Jauhelihapihvit (Hk), 270g 600kcal
Jogurtti 600g 500kcal
3 perunaa 100kcal
proteiinijauhe 35g 150kcal
Lihapiirakka, 2kpl 500kcal
Sekaleipä 3kpl 160kcal
=noin 3500kcal, 250g proteiinia, 400g hiilaria ja 100g rasvaaKuis et täysmaitoa käytä?
- ecc__
jyyrgen kirjoitti:
Taidat nyt puhua nimenomaan sakkaroosista? Suurina annoksina sokeri lihottaa toki enemmän kuin rasva/proteiini. Kuitenkin jos osaa järkevästi sitä syödä niin ei se mitään kummempaa rasvan kertymistä aiheuta.
Harva tosin osaa ravintoansa säännöstellä. Annetaan esimerkkinä vaikka tämän palstan nuoret; Syödään kuin porsaat ja sitten ihmetellään sormi perseessä mistä tämä 20kg rasvaa on ilmestynyt.Käytän täysmaitoa silloin tällöin. Tänään vaan vetelin kevyttä.
Ite lasken kaloreita ja säännöstelen syömisiä just sen takia ettei karkaa käsistä :D ecc__ kirjoitti:
Käytän täysmaitoa silloin tällöin. Tänään vaan vetelin kevyttä.
Ite lasken kaloreita ja säännöstelen syömisiä just sen takia ettei karkaa käsistä :DJuu täysmaidossa ravintoarvot sen verran kohillaan että en siitä ite helpolla luopuis
- Höpöhöpöö
ecc__ kirjoitti:
Toki ne ihmiset joilla on rokavalio päin persettä, syö pääasiassa sokeria.Puhdas ja aito sokeri on ihmiselle tärkeää mutta makeutusaineita ihminen ei tarvitse mihinkään ja ne sekoittaa sokeritasapainon.
Itse syön paljon puhdasta sokeria ja voin hyvin ja olen hoikka.
- IMight not live long
Aamupala -Madcroc cola
Lounas---
Päivälinen-Spaghettia ja jalostajan lihapullia
Iltapala-Kuppi teetä
18,m - cutepolish
Öö.. ;D
Noh: Aamulla:
2 aika pientä kauraleipää ja margariinia päällä.
Lasi appelsiinimehua.
Lounas: 6 kananugettii :D Lasi maitoo.
Välipala: Ööö,otin vaa jtn. :S 2 pinaattilettuu ja päällä mansikkahilloo :D
Illallinen: tonnikalaa ja makaronia 2 semmosta syvää lautasellista. :D
Lasi maitoo.
Sit viel 3 lasii vettä, aika äske join ja iltapalaksi varmaa jotai leipää. :)
"Tosi hyvä" tää mun päivän ruokailu :D - gwZ
Aamulla: Kahvia, muuta ei ehi :)
Lounas: Riippuu vähän, jos koulussa jotain hyvää niin sitten sitä, jossei niin käyn kebulla/pizzalla. Ruoan kanssa juon maitoa tai limpparia/kahvia
Välipala: Leipää, jogurttia, maitoa
Illalla: Jotain mitä mutsi laittaa tai sitten roskaruokaa vaihtoehtoisesti. Maitoa/kahvia ruoan kanssa. Terve, 19-vuotias jätkä 183 cm ja 78 kg. Aamu: 2 ruisleipää ja 2 paahtoleipää, päällä margariinia ja juustoa, mansikkajogurttia, lasi maitoa. Lounas: lohilaatikkoo Päivällinen: 2 ruisleipää ja 2 paahtoleipää Iltapala: 2 ruisleipää ja 2 paahtoleipää,
- ruokaonihanjees
Aamiainen: Risifrutti- riisivälipala
Lounas: Kouluruokaa; jäävuorisalaattia, kurkkua, salaatinkastiketta, perunasosetta ja sieni-ohra täytteisen kaalikääryleen (nam!)
Välipala: Risifruttia taas, riisi-muna pasteija, omenamehua ja muutama pala Geisha suklaata:) - syömäri
Mitää, te syöttä tosi vähän! Luulin että syön aika vähän, mut nyt kyllä näyttää siltä että syön ku possu!! (eikä mulla ees oo mikään ähky oikeen ikinä)
Oon toipumassa anoreksiasta (söin ennen n. 800kcal/pvä), joten olen lihotuskuurilla. Paino ei silti oo paljoo ainakaan noussu. Kaloreita n. 2100kcal nyt.
Aamupala:
- kulhollinen ruispuuroa n. 1dl mehukeittoa
- ruisleipä margariini, juusto, leikkele, kasviksia
- jogurtti
Lounas koulussa:
- 1/4 lautasta riisiä/perunaa/muusia/pastaa yms
- 1/4 lautasta lihaa/kalaa/kanaa
- 1/2 lautasta salaattia ja vihanneksia
- ruisleipä margariini
- lasi rasvatonta maitoa
Välipala:
- yleensä proteiinipatukka (60g) tai pähkinöitä
Päivällinen: (asun yksin, joten en laita ruokaa. Ja anorektikkona se on liian raskasta psyykkisesti koska punnitsisin luultavasti kaiken..)
- 3 ruisleipää margariini, juustot, leikkeleet, kasvikset
- purkki rahkaa
- hedelmä
Iltapala:
- ruisleipä margariini, juusto, leikkele, kasvikset
- jogurtti
- hedelmä - mcds ftw
Aamulla kotona ei mitään,koulumatkalla hain mäkistä euron juuston ja k kaupasta es.
Koulussa en syö.
Koulun jälkeen vanha kunnon QP ateria mäkistä ja ed green lightiä.
Kotona välipalaksi 2 es.
iltapalaksi big mac ja 3 euron juustoa kun olin kaupungilla.- Heh,heh
Toivottavasti tuo oli vitsi.
Täytyy olla kyllä vajaa jos ei koulussa syö ilmaista ruokaa. - ecc__
komeat 4500kcal, 603g hiilaria/sokeria ja 160g rasvaa.... voi hyvää päivää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763472
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t272139Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä831985Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191530- 281421
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261368Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71334Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671287Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101217Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531055