heips! onko nopeita ja tehokkaita pepunpyöristys jumppaliikkeitä?! olisin nääääääin kiitollinen jos joku vois antaa winkkii?:P
Peppua piukaksi
7
962
Vastaukset
- urheilulaji
ja kunnonkohottaja, syke nousee ihan v per kauheesti kun nus har on kanssakäymisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Kokeile omenaviinietikkaa.
=I Hevosella ratsastaminen,
tietääkseni myös portaita nousten piukentaa kans.
Ja pyöräily vaikuttaa kans peppu lihaksiin.
Mut en tiedä nopeaa pepun pienentämistä.
Onko semmosta edes olemassa?
Itse käyn salilla ja lenkillä joka toinen päivä.
Ja btw olen 18v- tyttö
174/68.7
Tarpeeksi liikuntaa niin eiköhän se peppuki pienene?- tämä?
mä oon alkanu tekee painoilla sellasia kyykkyjä. tai nyt aluks vasta pelkällä tangolla mikä painaa noin 7kg. niin että vaikuttaako tuo peppuun hyvin?
- Pppppkfksmn
Joo ja sit kans luistelu
- Lepakkolinna
Kyykyt. Hiissauskyykyt, tavalliset kyykyt, syväkyykyt, taka- ja etukyykyt, ristiaskelkyykyt, pistoolikyykyt, askelkyykyt, sivukyykyt, kotkakyykyt, tuolikyykyt, plié-kyykyt, niiauskyykyt jne. Myös lantionnosto, pepunnosto ja pakaraojennukset toimii.
- sdfvbsdfb
Kerran käväisin 400 kertaa kyykyssä yhteen menoon. Siitä lienee jo reilusti yli 20 vuotta. Koita sinäkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942563- 196980
- 55772
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119682- 49572
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15516- 49503
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494- 55475
- 40464