Takavuosina sai erinomaista AURA olutta.Nyt sitä on taas myynnissä,mutta maku ei ole sama,vai pettääkö muisti??
AURA OLUT
kaljoittelija
6
1436
Vastaukset
- Humulus lupulus
Nykyinen humalointi on kevyempää. Panimoyhtiö ilmeisesti (turhaan) kuvittelee, ettei Suomessa ymmärretä kunnolla humaloidun oluen päälle.
Valitettavaa sinänsä. - Olut juoma
Aura Olut on aina ollut samanlaista litkua. Ei todellakaan kuulu net eikä ole koskaan kuulunut suosikkeihin.
- jussi2
oluesta mitaan. Aura OLI melko humalaista, muistutti hieman samaa kuin Harviestoun Bitter & Twisted. Oli paremmasta paasta eli kommenttisi ei ole looginen
- AIV
Auran 4 oli helvetin hyvää silloin aikoinaan
- Beerdrinker
Hartwall tunnetusti vesittää kaikki hyvät tuotteet!!!
- AURATON.
mikä liike myy auran kolmosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251458
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!451343Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka641059- 102908
Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r86862Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51825Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s79753Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...57723- 59665
- 34656