Gallup sinkkuelämästä

Kuinka kauan?

Kuinka kauan olet elänyt sinkkuna elämäsi aikana yhteensä? Siis täysi-ikäisenä, lapsuutta ei lasketa mukaan. Miehet ja naiset vastaamaan!

26

1807

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hupakko

Ellen väärin muista niin 4 vuotta, vähän alle tai päälle.

• ikä 38vee

Eli puolet aikuisiästä paskasuhteita ja puolet yksin. Huonosti menee : (

• SimStim

5kk

• beo

8 vuotta ja nyt parisuhteessa

• hupakko

Eihän sitä kannata seurustella ellei eteen tule sellaista joka vie jalat alta ;0)

• beo
        hupakko kirjoitti:

Eihän sitä kannata seurustella ellei eteen tule sellaista joka vie jalat alta ;0)

Ja sitten tuli ja jalat meni totaalisesti alta. Kokonaisuusessa meni sinkkuna 12 vuotta, 8 vuotta sitten oli pari "yritystä" mutta kun ei natsannut niin ei.

Todella parempi olla yksin kuin seurustella "tavan" vuoksi, tai noh, minä en pystyisi seurustelemaan vain siksi ettei tarvitsisi olla yksin.

• Rouva67

Eipä ole sinkkuelämästä tietoakaan eli en ole koskaan sellaista elämää viettänyt.

• pihkura

Tuli tuossa vietettyä opiskeluelämää hetki sinkkuna ja nyt on sitten paukahtanut sinkkuilua jokseenki 8kk lisää. Hmm.. taitaa olla yhteensä lähemmäs 2,5 vuotta. Kylläpä aika on taas menny nopeesti :)

• janispetke

ikää 27 ja miespuolisii, seurustellut 2 vuotta eli sinkkuna 7 vuotta ja loppua ei näy

• Tjaa, jos 18-vuotiaana alkoi 7-vuotinen suhde ja 29-vuotiaana nykyinen, väliin jäi 4 vuotta. Siitäkin meni enemmän tai vähemmän vakavissa heilasteluissa varmaan kolme vuotta.

Taidan olla läheisriippuvainen.

• jeannette.

seurustelin vakavasti jo 17-v lähtien. Varmaan jotain 8kk olen sinkkuna ollut. Näin jälkikäteen ajateltuna se tais olla liian vähän sen kuuluisan henkisen kasvun kannalta.

• mäh

Musta tuntuu kun olisin ollut koko aikuiselämäni sinkkuna, kun mitään kunnon suhdetta ei vaikuttaisi olleen sen jälkeen kun täytin 20v. ja erosin muutaman vuoden suhteesta. Sen jälkeen tollasia muutaman kuukauden jos sitäkään säätöjä on ollut enemmän tai vähemmän tunnevammaisten ihmisten kanssa, joista on tullut sitte turpiin. Eli, turpiin on tullut kohta n.6vuotta ja uskon että tulee jatkossakin. Mäketäänkoskaanmillonkaan. >=I

• ....

..
      ..
      ..

• sama mistä iästä aletaan laskeen,vastaus on silti whole life.Vanha koira ei opi uusia temppuja jtn. eiköhän tää jatku samalla lailla katkeraan loppuun asti :-) Ainut mikä vituttaa on yksin asumisen kalleus,muuten ei ois mtn. valittamisen aihetta.

• J.a.n.e

Olisko jotakin puolen vuoden kieppeillä.

• ZinaZ

Pari pidempää heilastelua täysi-ikäisyyteen mahtunut, muuten mennyt iloisesti sinkkuillessa :)

• M kohta 40

Nyt on ikää 36 vuotta ja vielä koskaan en ole asunut naisen kanssa yhdessä. Muutama seurustelu jotka kesti ehkä noin 4 vuotta yhteensä. Sinkkuilua tulee siis noin 14 vuotta. Mistä ihmeestä te niitä kumppaneita löydätte kun minun kohdalle semmoisia ei satu ?!?!

• M kohta 40

Vielä lisäys että on muuten hyvä galluppi mutta miksiköhän täällä Miehen logiikka- palstalla ? Voisi sopia paremmin tonne sinkut- osastolle. Vastauksiakin voisi tulla paremmin ;).

• Eipä ole ollut tarvetta sinkkuilla.

• kundi32v

mut olisko pari vuotta .. ? öh, tavallaan. tai 3-5 kuukautta (alle puolivuotta kuitenkin), jos oikein tiukkapipona alkaa laskeskelemaan. silloin haistatin kaikille maailmankaikkeuden naaraspuolisille pitkät. no, olin silloin vähän väsyny ;)

• tiituska80

laskea, vakavasti seurustellut pari kertaa ja sitten muutamia sellaisia ei-niin-vakavia.

Hankalaks tekee, kun tavallaan elänyt kuin sinkku mut kun olen sellaista piinallisen uskollista tyyppiä eli jos jotain kuviota on ilmassa niin en voi edes treffailla muiden kans!

Eli totaalisen sinkkuna varmaan 3vja ikää 25v

• kauan (m)

Koko ikäni eli 33-vuotta.

• kangaroo80

Oikeestaan koko 26-vuotisen elämäni. No joo, pisin "seurustelusuhde" on 3 kuukautta, joskin tästä mä olin ensimmäiset 5 päivää pettämättä. Sen jälkeen se oli taas tätä iänikuista, samaa vanhaa valehtelupaskaa, kunnes nainen sai totuuden selville ja jätti mut. Emmä sitäkään suhdetta tosiasiassa olisi oikeesti halunnu, mut jotenkin sitä taas vaan ajautu siihen pisteeseen, eikä halunnu tahallaan loukata kumppania paljastamalla oikeaa minäänsä.

Muutaman kerran mä oon muutenki vaan seurustellut, jos kahden naisen samaan aikaan pyörittämistä voi kutsua seurusteluksi. Kai mä olen sinkku siis koko ajan ja ikuisesti.

• xor

1
      2
      3
      4
      5
      6
      7
      8
      9
      10 (Apuva, sormet loppuu)
      11 (Nyt mennään jo varpaissa)

=

11 vuotta (eli olen täyspäiväinen ja tunnollinen sinkku :-)

• JudgeLii

Täysi-ikäisyyttä takana 7v. ja 7kk, siitä kun vähennetään ne maagiset 10kk seurustelua niin päästään tulokseen 6v. ja 9kk. Luulisin. Jotain sinnepäin kuitenkin.

• on ihan kivaa..

Täys-ikäisyydestä alkaen, (täytin joulukuussa 18) eli nyt noin viisi kk vasta tullut sinkkuiltua :) Jos nuoruuteen päin viel katsotaan niin en oo ennen täysi-ikäisyyttäkään seurustellut mitenkään "vakavasti".

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      61
      5103
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      3202
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      142
      2705
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      16
      2298
    5. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      127
      1814
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1653
    7. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      160
      1451
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1397
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1287
    10. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      104
      1284
    Aihe