Nyt kyllä taitaa HS pelata tyhmät juntit taas pihalle siitä mitä tapahtuu eduskunnassa tänään 10.05.2006 (EU-sopimuksen ratifiointiäänestys)!
HS on tyypillisesti aina nostamassa katastrofin otsikkoihin kun Hallitus ja eduskunta häsläävät EU-sopimusten, eduskuntavaalien taikka presidenttipelien kanssa... Näiden tarkoituksena on yksiselitteisesti vain vetää normaalien tallaajien huomio muualle ja tappaa terve kansalaiskeskustelu EU-Peruslaki-sopimuksesta.
HERÄTKÄÄ PAHVIT !
Jurmo on MEDIA-ANKKA !!!!!!!
3
431
Vastaukset
- oli...
Ei löytynyt lintuinfluessaan taaskaan. Lehtien myynti varmaan kohosi ja muutamien verenpaine.
- HS dramatisoi liikaa
Olen kyllästynyt tähän H5N1 touhuun myös melkoisesti, on todella pöyristyttävää, että ihmisiä viedään kuukausi tolkulla talutushihnassa tämän lintuinfluenssan kanssa.
Todella outoa uutisointia ! - kaikki hyvin
Lintuinfluenssakuolemaa odotellaan harva se päivä. Ketäpä tässä maassa kiinnostaa muut kuolemiset. Vantaallakin saa taas ruokkia lintuja, muttei silloin kun ne kevääntulon myöhästyessä ruokintaa vielä kaipasivat. Mediahäslinki tuli ja meni. Siipikarja saa edelleen hoiperrella kipeillä jaloillaan, eikä teholinnulle löydy vieläkään maailmasta tilaa kääntää kylkeään. Eläinlääkärit tarkkailevat lihan laatua, elämän laatu ei ole niin kiinnostavaa. Pelätään tauteja, siinähän tuo elämä kuluu, eivätkä aivot rasitu korjaamista vaativilla ongelmilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941865- 881330
- 1101143
- 761037
- 1191000
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 36782
- 47781
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693