Minulla on otsassa semmoinen pieni ruskeahko
alue joka hilseilee. Kävin kosmetologilla ja hän
käski käydä näyttämässä sitä lääkärille.
No, minähän menin ja lääkäri sanoi sen olevan
nimeltään aurinkokeratoosi. Lääkäri ehdotti
siihen kylmähoitoa (kryohoito).
Onko kenelläkään vastaavaa tai annettu kasvoihin
tuota kryohoitoa.
Olen itse lukenut että kesällä aurinkoiseen aikaan ei mielellään tehtäisi noita hoitoja mutta
lääkäri sanoi ettei sen ole väliä milloin sen tekee.
Aurinkokeratoosi
3
11977
Vastaukset
- --------------------
- Vaaleaihoinen
Minulle on annettu kasvoissa olevaan aurinkokeratoosiin kylmä hoitoa. Nyt 5 vuoden jäkeen alkanut taas oireilla.
Kävin lääkärissä ja siitä otetiin kodosnäytteet.
Aurinkokeratoosi oli diagnoosi. Nyt hoitoon määrättiin Aldara-salvaa.
Hoidettavalla alueella käynnistyy aldaravoiteen aikaansaama immuunireaktio. Ja Iholla on tosi rumat ruvet.Hoito kestää n. 4-6 viikoon. Saas nähdä lähteekö aurinkokeratoosi vaiko uusiko taas.- Aldra
Olisipa kiva tietää miten tuo hoito on onnistunut ,kun tästä ilmoituksesta on jo monta vuotta,ja minulla on nyt meneillään samanlainen hoito just Aurinko keraatosin hoitoon.Minulta on leikattu tyvisolusyöpä nenästä ,ja 5 vuoden jälkeen ,on nyt tämä hoito tällä Aldra-salvalla.Niin kiinostaisi tietää oliko tästä apua ,tästä hoito muodosta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei863922Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071832- 1091146
- 1001111
- 69983
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165882- 42846
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57811Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g61780Huono grilli kokemus
Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll22771