Kuinka paljon vanhempi

Nainen saa olla?

Kuinka paljon vanhempi nainen teille miehille vielä kelpaa? Missä tulee raja? Miksi?

12

1467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolli Kellinen

Kunhan ei tule äiti mieleen...eli semmoinen 15 vuotta alkaa olla maksimi ikäero. Oma rakkaani on minua 7 vuotta vanhempi, eikä se ainakaan häiritse vielä mitenkään.

Suuremmalla ikäerolla alkavat jo elämänkokemuksetkin olla aika erilaisia. Olisi jotenkin häiritsevää jos naiseni lapsuudenkokemukset olisivat yhteneväiset äitini lapsuudenkokemusten kanssa. Kun olen itse kuullut vanhemmiltani millaista oli viettää lapsuus sota-aikana ja heti sen jälkeen, en haluaisi kuulla samaa vuodatusta enää naiseltani.

• Ei houkuttele kuunnella parisuhteessa kommentteja tyyliin:"Ei sitä silloin ennen vanhaan..."

• kysyypi
        Richartti kirjoitti:

Ei houkuttele kuunnella parisuhteessa kommentteja tyyliin:"Ei sitä silloin ennen vanhaan..."

itse rakastuin harmillisesti itseäni 25 vuotta vanhempaan mieheen (siis enää ei harmita) - voisi todella olla isäni vuosiensa puolesta. Mutta ei hän puhu lapsuudestaan viittaamaanne tyyliin enkä muutenkaan ole rakastunut hänen ikäänsä vaan persoonaansa. On sitä paitsi todella viettelevä! mmmm....
        Mietin vaan, että kyllä taitaa harvalla miehellä olla näin paljon iäkkäämpi naisystävä, miksiköhän.

• vanaha-akka
        Richartti kirjoitti:

Ei houkuttele kuunnella parisuhteessa kommentteja tyyliin:"Ei sitä silloin ennen vanhaan..."

Mä olen kolmekymppinen ja silti kerron ja puhun asioista jotka tapahtuivat "ennenvanhaan" niinkus vaiks 10 vuotta sitten.. lasketaanko sekin? :D

• Juicy.Fruit

Eihän tuohon voi kukaan mitään sanoa..eihän siinä mitään rajoja ole.. tavallaan sen iän määrittelee miehen muut "toiveet ja vaatimukset" ..eli ajatusmaailma, se ikuinen ulkonäkövaatimus, harrasteet jne jne.. esim. minun "vaatimukseni" osuvat yleensä asteikkoon 22v-32v :) ..eihän tuokaan yleistys ole, siksi koska yleistystä ei ole tässäkään aiheessa..

• Rantojen mies

Vaikka muorin toinen jalka haudassa pokaisi, niin mitä sitten. Ei ainakaan minua kiinnosta. Jos itse pitää niin mikä siinä sitten.

• ikälopputeini

... tuota samaa. Kai sen nyt järki sanoo, milloin äijä tai eukko on liian vanha!

Vanheneminen on yksilöllistä.
      Mun vanhempien ikäero oli liki kolmekymmentä vuotta, eikä se näyttänyt ketään haittaavan.
      Jos multa kysytään, niin mun mielestä 5 vuotta on sopiva ikäero suuntaan tai toiseen.

• Wanha Täti

Ihan kuin "kelpaaminen" pitäisi ikävuosissa määritellä, höh. Kuten fiksut miehet ovat jo vastanneetkin, ihan muut seikat vaikuttavat.

Onpa tosiaan alentava kysymys eikä niin fiksukaan. Sori vaan.

• §§§§§§§§§

Jospa sulle selviää kuinka paljon vanhempi nainen saa olla. Mene kuutioittamaan aivosi, kun tyhmä olet.

• kermal

Onko Suomen lakiin lisätty jokin uusi pykälä, jossa määritetään suurin sallittu partnerien ikäero? Perin mielenkiinoista.

• vaimoke

on minua 18 vuotta vanhempi

• ...

Minä en oikein osaa kuvitella olevani itseäni vanhemman naisen kanssa. Minulle on tarpeeksi hankalaa olla itsekin vanhenemassa ja lähestymässä kolmeakymmentä, kuin tietentahtoen hakeutua tuollaiseen seuraan.

Ei, kyllä sen täytyy olla nuorempi nainen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      61
      5033
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      18
      3142
    3. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      142
      2695
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      16
      2268
    5. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      124
      1790
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      15
      1643
    7. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      160
      1451
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1397
    9. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1287
    10. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      103
      1258
    Aihe